Dobro, bar je to radio nakon objave Q2 pa je u tom dijelu ok. Nije ništa iskrcavao od kroz svibanj lipanj i gotovo cijeli srpanj. Jer tada je mogao i po iznad trenutnih 130kn…
znacajni prometi i blok transakcija u zadnjih par dana, a nitko nista ne komentira… kako to? pa nije valjda da je splasnuo interes za ovu kvalitetnu dionicu, neovisno o ovim cudnim vremenima?
znacajni prometi i blok transakcija u zadnjih par dana, a nitko nista ne komentira… kako to? pa nije valjda da je splasnuo interes za ovu kvalitetnu dionicu, neovisno o ovim cudnim vremenima?
Hrpa ljudi je razočarana pesimizmom koji dirigira i njezinu cijenu, a i cijene drugih dionica toga sektora. Došen je pred koji tjedan dao poveći intervju, gdje je trenutnu cijenu obrazlagao i neefikasnošću hrvatskog tržišta kapitala.
Ja sam unutra dugoročno, s jednom omanjom količinom.
znacajni prometi i blok transakcija u zadnjih par dana, a nitko nista ne komentira… kako to? pa nije valjda da je splasnuo interes za ovu kvalitetnu dionicu, neovisno o ovim cudnim vremenima?
Hrpa ljudi je razočarana pesimizmom koji dirigira i njezinu cijenu, a i cijene drugih dionica toga sektora. Došen je pred koji tjedan dao poveći intervju, gdje je trenutnu cijenu obrazlagao i neefikasnošću hrvatskog tržišta kapitala.
Ja sam unutra dugoročno, s jednom omanjom količinom.
Ja sam za svoje prilike “do grla” unutra…jedina dionica uz koju sam emotivno vezan i toga me najvise strah…vjerujem Upravi, vjerujem u proizvod/sektor…i u fundamente…
Samo nek ono delaju kao do sad i bit ce to dobro…
Tako i sâm promatram stvari. Nemam toliko straha da će to nizbrdo, ali mi je prosjek cijene 150kn, a nije ugodno cijelo vrijeme gledat 130 i niže pa makar i nije neki veliki gubitak jer je mala količina… Još dva tjedna pa ćemo znatu na čemu smo.
Parica da li znas koliko ovise o Ruskom trzistu mislim na neki postotak?
Hvala
Kolega,
Sve piše u *.pdf izvješću…
U 1H2020. Rusija čini oko 21,7%, dok je u 2019. činila 20,73% ukupnih prihoda grupe
Parica da li znas koliko ovise o Ruskom trzistu mislim na neki postotak?
Hvala
Kolega,
Sve piše u *.pdf izvješću…
U 1H2020. Rusija čini oko 21,7%, dok je u 2019. činila 20,73% ukupnih prihoda grupe
S time da najveći dio novo-dobivenih poslova koje su objavljivali u zadnje vrijeme otpada baš na Rusiju.
Vidim nema Vama pomoci…sve raste a Vi opet samo crnjacite…i tako od 2017. godine…
AD Plastik grupa ugovorila 24 milijuna eura poslova za Suzuki
AD Plastik će isporučivati različite komponente eksterijera i interijera s tri svoje lokacije pa će se tako, osim u mađarskoj tvornici, po prvi put komponente za tog japanskog proizvođača automobila isporučivati i iz tvornica u Solinu i Zagrebu.
Grupa je ujedno postala razvojni partner za Suzuki te dobavljač u tehnologiji bojenja. Odgovorna je za razvoj vrlo zahtjevnih proizvoda što projektu daje još veći značaj, a istovremeno je Magyar Suzuki Corporation tvornicu u Zagrebu prepoznao kao jednu od najboljih u regiji u tehnologiji bojenja, navode iz AD Plastika.
Predviđeno trajanje projekta je sedam godina, a početak serijske proizvodnje planiran je krajem 2021. godine u mađarskoj tvornici Esztergom.
Član Uprave za prodaju i projekte AD Plastika Mladen Peroš istaknuo je kako je jedan od njihovih strateških ciljeva prilikom akvizicije proizvodne lokacije u Mađarskoj bio diversifikacija portfelja kupaca. Zahvaljujući toj poslovnoj odluci, Suzuki je ušao na panel kupaca AD Plastika jer je tvornica u Mađarskoj imala dugogodišnju suradnju s tim kupcem u tehnologijama injekcijskog prešanja i puhanja, naglasio je.
”Posao koji smo ugovorili vrlo je značajan za budući razvoj poslovanja jer smo proširili suradnju, ugovorili aspektne pozicije s dodanom vrijednošću i ušli na panel razvojnih dobavljača. Dio smo poslova dogovorili kao dobavljač prvog reda, a dio kao dobavljač drugog reda i to preko tvrtke Euroasia koja je njihov dugogodišnji logistički partner”, rekao je Peroš.
AD Plastik grupa kao razvojni dobavljač odgovorna je za razvoj i validaciju proizvoda, procesa, alata i naprava. Osim tehnologije injekcijskog prešanja, navedenim su projektom obuhvaćene tehnologije bojenja, puhanja, kromiranja, ekstruzije te montaže koje uključuju vibraciona i ultrazvučna zavarivanja.
Inače, Suzuki S-Cross je među deset najprodavanijih vozila u srednjoistočnoj Europi, a riječ je o crossoveru koji ima značajke kompaktnog automobila s rješenjima koja se koriste u terenskim modelima.