ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ne bih se baš složio s tim komentarom. Firme režu jer moraju, i to svi OEM ovi. Pala je prodaja svima i naravno da će neki dobavljači nastradati. Kad nastupi kriza onda je firmama puno lakše dati otkaz ljudima jer su lakši pregovori sa sindikatima. Ne vidim poveznicu Autohrvatske i ADPL?? Pa to su zastupnici u prodaji vozila, 5 min sa prodavačima auta i rađe bi da ne nema, samo baljezganje. ADPL se bavi razvojem i proizvodnjom i opskrbljuje razne OEMove i kao takav nema mu ravna ja bi rekao u ovoj regiji. Visoki su standardi u autoindustriji, nije to Pevec ili Bauhaus. Ako nastrada Renault pošteno onda će to itekako Adp osjetiti, oni čine ipak većinu prihoda. Samo vjerojatno će se izvući…

Kupac određuje cijenu i materijal tako da cijena nafte…..

 

U Rusiji 60,7 milijuna eura novih poslova

https://zse.hr/userdocsimages/novosti/bPbz8Vm2bPdSb6vg3L9Kcw==.pdf

latinovitz, 16.06.2020. u 13:57

U Rusiji 60,7 milijuna eura novih poslova

https://zse.hr/userdocsimages/novosti/bPbz8Vm2bPdSb6vg3L9Kcw==.pdf

A cijena dolje. To ima samo kod nas. A ingra dalekovod i opte rastu preko 100% bez razloga.

Mozda je problem sto ce raditi dijelove za Ladu Nivu, pa tko je nije vozio ne zna da je to najbolji terenac, bolji i od Nissana Qashqai-a 🙂

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

zoro, 17.06.2020. u 12:38

 





latinovitz, 16.06.2020. u 13:57



 

U Rusiji 60,7 milijuna eura novih poslova

https://zse.hr/userdocsimages/novosti/bPbz8Vm2bPdSb6vg3L9Kcw==.pdf

 



 

A cijena dolje. To ima samo kod nas. A ingra dalekovod i opte rastu preko 100% bez razloga.

Iskreno.

Koga boli kur.. za nešto što kreće za 3 godine i traje 10 godina (6 mil godišnje).

Do tada tko živ tko mrtav. Na ZSE ipak igru igraju kratkoročne stvari. Odmah para u džep, ne 2024 godine.

Trolam, hejtam, vrijeđam, ponižavam, omaložavami - mućki Džubrarim.

Djubre, 17.06.2020. u 15:45

 





zoro, 17.06.2020. u 12:38



 

 





latinovitz, 16.06.2020. u 13:57



 

 

U Rusiji 60,7 milijuna eura novih poslova

https://zse.hr/userdocsimages/novosti/bPbz8Vm2bPdSb6vg3L9Kcw==.pdf

 

 



 

A cijena dolje. To ima samo kod nas. A ingra dalekovod i opte rastu preko 100% bez razloga.

 



 

Iskreno.

Koga boli kur.. za nešto što kreće za 3 godine i traje 10 godina (6 mil godišnje).

Do tada tko živ tko mrtav. Na ZSE ipak igru igraju kratkoročne stvari. Odmah para u džep, ne 2024 godine.

Djubre, 17.06.2020. u 15:45

 





zoro, 17.06.2020. u 12:38



 

 





latinovitz, 16.06.2020. u 13:57



 

 

U Rusiji 60,7 milijuna eura novih poslova

https://zse.hr/userdocsimages/novosti/bPbz8Vm2bPdSb6vg3L9Kcw==.pdf

 

 



 

A cijena dolje. To ima samo kod nas. A ingra dalekovod i opte rastu preko 100% bez razloga.

 



 

Iskreno.

Koga boli kur.. za nešto što kreće za 3 godine i traje 10 godina (6 mil godišnje).

Do tada tko živ tko mrtav. Na ZSE ipak igru igraju kratkoročne stvari. Odmah para u džep, ne 2024 godine.

Automotive je takav posao da ge treba uvijek promatrati 3-5 godina unaprijed. Dobra je vijest da se redovito dobivaju novi poslovi, da su odnosi sa OEM-ima dobri i da možemo računati na neku dogoročniju stabilnost. Loše bi bilo kada bi ih neki OEM dao na “no new business”. Lada Niva će ići u redizajn i vjerojatno će se proizvoditi dosta godina (i više nego što je najavljeno).

Nešto prihoda i dobiti bi trebalo biti i prije serijske proizvodnje, od alata.

Ono o čemu treba razmisliti je da su projektne količine obično malo “napuhane”, tako da ja računam na godišnje 20-30% manje od najava. Pitanje je i koliko ADP danas radi za postojeću Nivu – taj posao se sa dolaskom novog modela gubi, koliko su dali popusta na postojeće proizvode za dobiti novi posao i kako će financirati investicije u opremu i r&d.

“Odmah para u džep” u ovom poslu može samo ako ideš u exit.

ništa od dividende u rujnu… sve u zadržanu dobit i ostale rezerve društva. kud će cijena, to ćemo tek vidjeti. srećom, imam ga malo, ali mislim parcijalno izać. zaradit ću si za burek i ćevape.

Šta se događa. Zašto pada? Niko nema komentar?

Erste skrbnički izašao.

Piše mi na e-traderu po 115 kn. Pa da je prodavao na burzi mogao je bolje dobiti. Doduše tjednima/mjesecima bi izlazio.

Neki su držali ADPL samo zbog dividendi, a kako je ove a vjerojatno i iduće godine neće biti, izlaz je najbolje rješenje.

Idući tjedan bi trebao biti i Q2.

S obzirom da su bili zatvoreni trećinu vremena, a ostatak rade na  smanjenim kapacitetima. Lako moguće poprilično loš Q2.

Trolam, hejtam, vrijeđam, ponižavam, omaložavami - mućki Džubrarim.

Mislim da je 160kn nekakav plafon s kojim ADPL može dočekat kraj godine. A Q2 može bit tako loš da ga skrši na 120kn. Otvoreno kažem da sam bio u krivu u vezi ADPLa. Srećom, nemam ga puno pa je i gubitak malen. Jako volim tu kompaniju, a uvijek valja odvojiti emocije od posla i tu sam pogriješio.

erste nam shebo cijenu …preplašila se raja …

a gle, realno, nije ovo ništa neočekivano. jedino, baš danas gledam, u Njemačkoj je autoindustrija iznenadila s dosta boljim rezultatima od očekivanih, a kod nas na ADPLu ništa. i Ericsson je drastično skočio nakon izbacivanja Huaweija iz cijele 5G priče pa kod nas opet ništa. u velikoj mjeri ovo na ZSE možemo pripisati jako skromnim prometima na hrvatskim dionicama. kome će trebati novac uložen u ADPL u narednim mjesecima i godinama, neka izađe, kome neće, za njega je ok i držat dugoročno. ja sam lagano već i izašao i još ću, ali ne do kraja da ne gubim novac. nemam tako puno da me brine što će bit, a s druge strane, novac od parcijalnog izlaza se može i bolje iskoristit na kraće staze.

New Report

Close