Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,40 | 5.075 | 488 | 10,45 | 10,60 | -0,48% |
Ne bih se baš složio s tim komentarom. Firme režu jer moraju, i to svi OEM ovi. Pala je prodaja svima i naravno da će neki dobavljači nastradati. Kad nastupi kriza onda je firmama puno lakše dati otkaz ljudima jer su lakši pregovori sa sindikatima. Ne vidim poveznicu Autohrvatske i ADPL?? Pa to su zastupnici u prodaji vozila, 5 min sa prodavačima auta i rađe bi da ne nema, samo baljezganje. ADPL se bavi razvojem i proizvodnjom i opskrbljuje razne OEMove i kao takav nema mu ravna ja bi rekao u ovoj regiji. Visoki su standardi u autoindustriji, nije to Pevec ili Bauhaus. Ako nastrada Renault pošteno onda će to itekako Adp osjetiti, oni čine ipak većinu prihoda. Samo vjerojatno će se izvući…
Kupac određuje cijenu i materijal tako da cijena nafte…..
U Rusiji 60,7 milijuna eura novih poslova
https://zse.hr/userdocsimages/novosti/bPbz8Vm2bPdSb6vg3L9Kcw==.pdf
U Rusiji 60,7 milijuna eura novih poslova
https://zse.hr/userdocsimages/novosti/bPbz8Vm2bPdSb6vg3L9Kcw==.pdf
A cijena dolje. To ima samo kod nas. A ingra dalekovod i opte rastu preko 100% bez razloga.
Mozda je problem sto ce raditi dijelove za Ladu Nivu, pa tko je nije vozio ne zna da je to najbolji terenac, bolji i od Nissana Qashqai-a 🙂
U Rusiji 60,7 milijuna eura novih poslova
https://zse.hr/userdocsimages/novosti/bPbz8Vm2bPdSb6vg3L9Kcw==.pdf
A cijena dolje. To ima samo kod nas. A ingra dalekovod i opte rastu preko 100% bez razloga.
Iskreno.
Koga boli kur.. za nešto što kreće za 3 godine i traje 10 godina (6 mil godišnje).
Do tada tko živ tko mrtav. Na ZSE ipak igru igraju kratkoročne stvari. Odmah para u džep, ne 2024 godine.
U Rusiji 60,7 milijuna eura novih poslova
https://zse.hr/userdocsimages/novosti/bPbz8Vm2bPdSb6vg3L9Kcw==.pdf
A cijena dolje. To ima samo kod nas. A ingra dalekovod i opte rastu preko 100% bez razloga.
Iskreno.
Koga boli kur.. za nešto što kreće za 3 godine i traje 10 godina (6 mil godišnje).
Do tada tko živ tko mrtav. Na ZSE ipak igru igraju kratkoročne stvari. Odmah para u džep, ne 2024 godine.
U Rusiji 60,7 milijuna eura novih poslova
https://zse.hr/userdocsimages/novosti/bPbz8Vm2bPdSb6vg3L9Kcw==.pdf
A cijena dolje. To ima samo kod nas. A ingra dalekovod i opte rastu preko 100% bez razloga.
Iskreno.
Koga boli kur.. za nešto što kreće za 3 godine i traje 10 godina (6 mil godišnje).
Do tada tko živ tko mrtav. Na ZSE ipak igru igraju kratkoročne stvari. Odmah para u džep, ne 2024 godine.
Automotive je takav posao da ge treba uvijek promatrati 3-5 godina unaprijed. Dobra je vijest da se redovito dobivaju novi poslovi, da su odnosi sa OEM-ima dobri i da možemo računati na neku dogoročniju stabilnost. Loše bi bilo kada bi ih neki OEM dao na “no new business”. Lada Niva će ići u redizajn i vjerojatno će se proizvoditi dosta godina (i više nego što je najavljeno).
Nešto prihoda i dobiti bi trebalo biti i prije serijske proizvodnje, od alata.
Ono o čemu treba razmisliti je da su projektne količine obično malo “napuhane”, tako da ja računam na godišnje 20-30% manje od najava. Pitanje je i koliko ADP danas radi za postojeću Nivu – taj posao se sa dolaskom novog modela gubi, koliko su dali popusta na postojeće proizvode za dobiti novi posao i kako će financirati investicije u opremu i r&d.
“Odmah para u džep” u ovom poslu može samo ako ideš u exit.
ništa od dividende u rujnu… sve u zadržanu dobit i ostale rezerve društva. kud će cijena, to ćemo tek vidjeti. srećom, imam ga malo, ali mislim parcijalno izać. zaradit ću si za burek i ćevape.
Erste skrbnički izašao.
Piše mi na e-traderu po 115 kn. Pa da je prodavao na burzi mogao je bolje dobiti. Doduše tjednima/mjesecima bi izlazio.
Neki su držali ADPL samo zbog dividendi, a kako je ove a vjerojatno i iduće godine neće biti, izlaz je najbolje rješenje.
Idući tjedan bi trebao biti i Q2.
S obzirom da su bili zatvoreni trećinu vremena, a ostatak rade na smanjenim kapacitetima. Lako moguće poprilično loš Q2.
Mislim da je 160kn nekakav plafon s kojim ADPL može dočekat kraj godine. A Q2 može bit tako loš da ga skrši na 120kn. Otvoreno kažem da sam bio u krivu u vezi ADPLa. Srećom, nemam ga puno pa je i gubitak malen. Jako volim tu kompaniju, a uvijek valja odvojiti emocije od posla i tu sam pogriješio.
a gle, realno, nije ovo ništa neočekivano. jedino, baš danas gledam, u Njemačkoj je autoindustrija iznenadila s dosta boljim rezultatima od očekivanih, a kod nas na ADPLu ništa. i Ericsson je drastično skočio nakon izbacivanja Huaweija iz cijele 5G priče pa kod nas opet ništa. u velikoj mjeri ovo na ZSE možemo pripisati jako skromnim prometima na hrvatskim dionicama. kome će trebati novac uložen u ADPL u narednim mjesecima i godinama, neka izađe, kome neće, za njega je ok i držat dugoročno. ja sam lagano već i izašao i još ću, ali ne do kraja da ne gubim novac. nemam tako puno da me brine što će bit, a s druge strane, novac od parcijalnog izlaza se može i bolje iskoristit na kraće staze.