ja imam inside trac da stanje u firmi u zadnje vrijeme i nije bas bajno, pad proizvodnje i tako to, pa sad … ima li jos netko kakvih saznanja?
I ja sam jednom imao inside info iz Plive i to iz prve ruke. Naime, prijateljica moje supruge čiji muž radi u skladištu Plive rekla je da stanje nije baš najbolje jer iz skladišta izlazi jako malo robe. I onda je, radi mira u kući, prodao Plivu po 310 kn. Bilo je to prije cca 2 godine.
Toliko o inside tračevima.
Pozdrav
ja imam inside trac da stanje u firmi u zadnje vrijeme i nije bas bajno, pad proizvodnje i tako to, pa sad … ima li jos netko kakvih saznanja?
Imaš li specifičnije info? Pad proizvodnje čega? Pad proizvodnje određenih proizvoda ne mora nužno značiti lošu stvar .. ne navijam, ali možda se odriču manje u korist više profitabilnih proizvoda … možda je stvar sezonskog karaktera (ne znam lupam) i sl.
Kuc-kuc, oprostite, jesam li možda zalutao? [smiley4] Tečaj informatike ili tema ADPL? [smiley1]
Deset kuna gore, deset kuna dolje, pa što?
Već tjednima se o tome raspravlja uslijed nedostatka pravih vijesti. Sve to uopće nije bitno. Bitno je poslovanje. Ljudi prodaju ADPL, između ostalog i zbog toga što smatraju da trenutačno mogu bolje zaraditi negdje drugdje, npr. u Atlanskoj plovidbi koja je ovaj mjesec napravila 35% što bi odgovaralo otprilike cijeni ADPL-a na 330-340 kn. Priznajte da nije loše.
Pogledajte što ste mogli ostvariti zadnja 3 mjeseca da niste bili u ADPL-u:
1. ATPL više od 40%
2. TISK oko 100%
3. IGH oko 120%
Zašto da kupim ATPL i platim brod 100M $ kada taj isti brod na tržištu mogu kupiti za 30M $?[smiley8]
“Radi mira u kući.” [smiley16]
Žene…ništa novo. Francuzi, iskusni na polju međuspolnih odnosa, imaju izreku: “Chercher la femme!”
Inače, ne vidim zašto bi proizvodnja pala i što to ne bi bilo bajno u ADPL?
Rade isto što su radili i do sada, od bilance ne očekujem neka velika odstupanja niti na gore, niti na dolje…
Bilo je manjih i zanemarivih problema s jednim gumenjakom…Par reklamacija itd..Nakon što je ustanovljen banalan uzrok kvara, a to je da kooperant nije radio po dokumentaciji..otkazano je kooperantu…To je sve što ja znam o nekakvim problemima u firmi…a to je stvarno zanemarivo.
Mislim da je kolega Strawinsky dobro objasnio uzroke ove prodaje…A ja bih dodao da oni koji su kapitalizirali na nekim pa i gore navedenim dionicama sada žele ponovo jeftino ući…
Isto kao što veliki igrači neće pustiti pad dionice ispod ovih razina tako će i odlučiti kada će sa onim nalozima na prodaji prestati štopati rast….Koliko će nas malih do tada ostati u ovoj dionici je pitanje…Jer teško je gledati kad je lova zarobljena, a mogućnosti na sve strane…
I ne zamjeram kolegama koji navlače na pad dionice….Svatko čini najbolje što zna…[smiley2]
Zašto da kupim ATPL i platim brod 100M $ kada taj isti brod na tržištu mogu kupiti za 30M $?[smiley8]
vorda: ” Zašto da kupim ATPL i platim brod 100M $ kada taj isti brod na tržištu mogu kupiti za 30M $?[smiley8] ” Zato što ćeš kupivši ATPL vrijednost broda od 100 milijuna unutar nekoliko tjedana ili mjeseci, najkasnije do kraja godine uvećati sa 100 milijuna na 150 ili 200 milijuna. Korelacija VOZARINE ==> DOBIT je kod ATPL, tako kažu, vrlo bitna. Nažalost, tek nedavno sam došao do te spoznaje tj. informacije. Boje ikad nego nikad.
A to može samo ATPL? Nitko drugi tko ima takvu vrstu brodova ne može ostvariti takav profit? To je isključivo zbog sposobnosti uprave ATPL? Ako određena vrsta brodova donosi izuzetan profit (zbog stanja vozarina) zar nije isplativije kupiti brod nego brodara po 2 ili 3 puta većoj cijeni? Zbog čega država ne može prodati JDPL? Zbog čega niti jedan naša brodarska kompanija nije privatizirana? Zbog čega je Grk prodao JDPL po 200 kn?
Tako puno pitanja, a tako malo odgovora.[smiley2]
.
Kuc-kuc, oprostite, jesam li možda zalutao? [smiley4] Tečaj informatike ili tema ADPL? [smiley1] Deset kuna gore, deset kuna dolje, pa što? Već tjednima se o tome raspravlja uslijed nedostatka pravih vijesti. Sve to uopće nije bitno. Bitno je poslovanje. Ljudi prodaju ADPL, između ostalog i zbog toga što smatraju da trenutačno mogu bolje zaraditi negdje drugdje, npr. u Atlanskoj plovidbi koja je ovaj mjesec napravila 35% što bi odgovaralo otprilike cijeni ADPL-a na 330-340 kn. Priznajte da nije loše. Pogledajte što ste mogli ostvariti zadnja 3 mjeseca da niste bili u ADPL-u: 1. ATPL više od 40% 2. TISK oko 100% 3. IGH oko 120%
niste…..uđite…..dobro došli…..
stari….drš se ti svoje željezarije i prijevoza, silnih grafova, a mene pusti da odjedrim u novoj Saloni 40….