ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Osobno mislim kako Q1 ADPL neće biti nešto mnogo lošiji. Ako uopće i bude lošiji.

Ali za Q2 mislim da će biti biti prava katastrofa.

Ovo dalje nemam pojma s obzirom da se stalno odgađa otvranje tvornica i spominje drugi val epidemije.

Trolam, hejtam, vrijeđam, ponižavam, omaložavami - mućki Džubrarim.

Izašao Q1 za Renault. Dosta lošiji od očekivanja.

Prihodi -19%

Prodaja vozila – 36% u Europi. Pri čemu je najveći pad u Franuskoj zabilježila Dacia (-44%)

Obustava dividende.

Dosta velik pad prodaje u Europi s obzirom kako su kod nas sr*nja počela kasnije nego li u Kini. Tek krajem ožujka su zatvoili tvornice u Europi. Tako da se najveći udar ipak očekuje tek u Q2 za Renault i autosektor.

https://www.poandpo.com/earnings/renault-q1-revenues-10125-million-2342020236

https://europe.autonews.com/automakers/renaults-first-quarter-revenue-falls-19-outlook-still-unclear

Djubre, 23.04.2020. u 10:00

Osobno mislim kako Q1 ADPL neće biti nešto mnogo lošiji. Ako uopće i bude lošiji.

Ali za Q2 mislim da će biti biti prava katastrofa.

Ovo dalje nemam pojma s obzirom da se stalno odgađa otvranje tvornica i spominje drugi val epidemije.

slažem se ovo u vezi Q2.

tvornice su nazovi, kontrolirani ambijent, bar u najvećem dijelu. može se testirat zaposlene, napravit mjere zaštite. to se odnosi na tvornice bilo čega, od igračaka preko lijekova, hrane pa do autodijelova.

turizam i prijevoz će, s druge strane, jače nastradat.

https://www.seebiz.eu/auto-moto/ogromni-gubici-rumunjske-autoindustrije/230617

moje poruke nisu poziv na kupnju, prodaju dionica niti savjet za ulaganje - za takve stvari imate vlastitu glavu SVE VAS BUM TUŽIL !

Auto industrija će sigurno osjetiti krizu,zar ADPL zbog toga već i nije bio pao za više od 50%? Zašto bi trebao pasti 80% ako je pad proizvodnje automobila 20%Po meni on je svoj pad odradio osim ako će u stečaj a to je druga priča.U to nevjerujem jer će se autoindustrija sigurno brzo oporaviti,sigurno već iduće godine.Zato me čude svi oni koji prodaju po tako niskim cijenama,a znaju da će se brzo oporaviti

Ako će i biti samo 20 posto pada u što ne vjerujem. To ne znači da će posljedica  toga biti pad u dobiti od 20 posto. Posljedice će biti brutalni gubici i otpuštanja. Adplastik po meni neće propasti, ali će biti teško ranjen. Čak i da ne bude tako, burza često reagira prevelikim padovima koji nisu fundamentalno utememeljeni. Zato ljudi prodavaju, to je industrija s visokim rizikom koja reagira jako na krize. Nije to industrija lijekova ili hrane.

20% je prosjek.

Pa vidite da je Renaultu pala prodaja vozila 36% u Europi u prvom kvartalu a prvi kvartal nisu bili ni približno zatvoreni koliko drugi. Da ne pričam sada o panici i gubitku radnih mjesta u drugom kvartalu. Dacia je još i gore prošla.

Ukoliko im padne prodaja 40% ove godine ili možda čak 50%, pa to znači da ukoliko se žele vratiti na staro dogodine, trebali bi im narasti prodaja za100%. Dakle, nemoguće. Oporavak će trajati ipak par godina. Ne znam kako će to utjecati na ADPL kao proizvođača autodijelova, ali za proizvođače automobila jako loše.

Trolam, hejtam, vrijeđam, ponižavam, omaložavami - mućki Džubrarim.

Ogroman pad prodaje novih automobila u Hrvatskoj: Dvije kategorije subjekata su za to najodgovornije


U prva tri tjedna travnja u Hrvatskoj je registrirano 893 novih putničkih i lakih dostavnih vozila, što je pad od 87,4 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine.

https://www.poslovni.hr/trzista/ogroman-pad-prodaje-novih-automobila-u-hrvatskoj-dvije-kategorije-subjekata-su-za-to-najodgovornije-4228624

budapest !

Nove automobile u Hrvatskoj kupuju rent a carovi, a oni ih nece kupovati ove godine. ADPL srećom ne pravi plastične dijelove za Hrvatsku nego svijet.

Paulie, 27.04.2020. u 13:04

Nove automobile u Hrvatskoj kupuju rent a carovi, a oni ih nece kupovati ove godine. ADPL srećom ne pravi plastične dijelove za Hrvatsku nego svijet.

za svijet? za koji svijet?? svijetu predstoji teška recesija, deseci milijuna ljudi ostali su bez posla, a oni koji imaju sreću da još rade, njima se režu primanja -10-30%! USA npr. očekuje najveću nezaposlenost od velike krize 1929. godine, moguće čak i veću od te! znaš li tko će imati para i želje u svijetu kupovati nove aute kada se objave ti podaci? u takvim uvjetima prodavat će se jedino rabljeni auti, ali za njih sigurno nitko neće kupovati skupe nove dijelove nego će tražiti rabljene koji se prodaju za 1/5 cijene novih!

budapest !

zvekir, 27.04.2020. u 15:52

 





Paulie, 27.04.2020. u 13:04



 

Nove automobile u Hrvatskoj kupuju rent a carovi, a oni ih nece kupovati ove godine. ADPL srećom ne pravi plastične dijelove za Hrvatsku nego svijet.

 



 

za svijet? za koji svijet?? svijetu predstoji teška recesija, deseci milijuna ljudi ostali su bez posla, a oni koji imaju sreću da još rade, njima se režu primanja -10-30%! USA npr. očekuje najveću nezaposlenost od velike krize 1929. godine, moguće čak i veću od te! znaš li tko će imati para i želje u svijetu kupovati nove aute kada se objave ti podaci? u takvim uvjetima prodavat će se jedino rabljeni auti, ali za njih sigurno nitko neće kupovati skupe nove dijelove nego će tražiti rabljene koji se prodaju za 1/5 cijene novih!

kolega, ne mozemo mi znati kako svijet razmislja i gleda u buducnost, sto su im prioriteti, kako se ponasa i kako ce se ponasati nakon ove krize..ne mozemo mi sebe poredit za narodom zapadne europe itd. Ne kazem da nece jedan sloj ljudi biti pogodjen, ali ne brinite vi za svijet

Velika je kriza i naftnih industrija. pa zašto onda INA ne pada’? stalno je na 3000kn.ZAŠTO??

New Report

Close