Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,20 | 2.968 | 265 | 11,00 | 11,20 | 1,82% |
A osim toga uvijek možeš proširiti asortiman (mislim da su napravili i nešto vizira za glavu za ovu pandemiju koju su mislim donirali)
Ako se situacija popravlja za autoindustriju, zašto im dionice tako puno padaju?
Primjerice Renault je danas pao 11%. Volkswagen oko 8%.
Imam dionice AD plastika i Renaulta. Kupio prije mjesec dana na nagovor brokera. Prve dionice u životu pa sam malo zbunjen kako samo padaju i zašto već nisam jako bogat
Kolega !!! KUPIO ?
RENO ???
NA NAGOVOR BROKERA ?????????????????????
nikad !!! ….ONI NEMAJU POJMA…….SAMI GRADITE SVOJE ZNANJE !!!
Mene su 2007-2008 Zabini brokeri i njihov sistem skoro upropastili
Mislim kako biste trebali promjeniti brokera. I kako kaže kolega, oni nemaju pojma. To je istina.
Renault dionice su pale oko 70%. Ne znam kad ste ušli ali svakako bih promjenio brokera na Vašem mjestu. Jedino gore što vam je moga o savjetovati od autosektora je turizam i zračni prijevoz. Čudo su ti brokeri.
Da postoji samo jedna dionica i da nema shorta oni bi i dalje pogubili novac.
definitivno jedna od grana gdje mozemo ocekivati brzi oporavak nakon ove krize, svjedocimo najavama mnogih velikih autokompanija diljem europe o ponovnom pokretanju proizvodnji
definitivno jedna od grana gdje mozemo ocekivati brzi oporavak nakon ove krize, svjedocimo najavama mnogih velikih autokompanija diljem europe o ponovnom pokretanju proizvodnji
A potražnja za autima na nikad manjoj razini, praktički je stala.
Potražnja za novim automobila u Europi se strmoglavila, Hrvatska ne zaostaje
Je…ali isto tako će i krenuti.
No, nema veze, samo sam primjetio da je svaki dan ADH slijedeći dan ADL… pa očito netko tko ima para, i pameti ( ili je nema) , uredno i po malo skuplja što se skupiti da.
I nije usamljen.
Nastavak drastičnog pada
Potražnja za novim automobilima u Europi prepolovljena u ožujku. U Hrvatskoj pad od 46,2%
definitivno jedna od grana gdje mozemo ocekivati brzi oporavak nakon ove krize, svjedocimo najavama mnogih velikih autokompanija diljem europe o ponovnom pokretanju proizvodnji
Oporavak ne počinje pokretanjem proizvodnje nego ponovnim pokretanjem potražnje……
Zanimljivo je kako ovdje svi drukaju ( nekazem neopravdano) a u pozadini netko nadokupljuje i dize cijenu, a zasto? :))
definitivno jedna od grana gdje mozemo ocekivati brzi oporavak nakon ove krize, svjedocimo najavama mnogih velikih autokompanija diljem europe o ponovnom pokretanju proizvodnji
Oporavak ne počinje pokretanjem proizvodnje nego ponovnim pokretanjem potražnje……
da, ali potražnja kao takva nije do te mjere bitna za ADPL kao za one koji proizvode gotove automobile. a i ADPL je kompanija koja u budućnosti može proizvodit sve i svašta, ima dobar potencijal. samo zato jer je Berkshire nekad proizvodio tekstil, ne znači da to radi i danas.
Ova dionica je meni fenomen, kontra pameti i svih trendova pumpati ovo po 145 kn je suludo. Mislim znam ja da fondovi mogu što hoće, Al koji je smisao raditi ovo što rade, kao da netko hoće pokazati da ima veći
Zanimljivo je kako ovdje svi drukaju ( nekazem neopravdano) a u pozadini netko nadokupljuje i dize cijenu, a zasto? :))
brani se cijena i pucanje margina
možda ADPL krene proizvodit i zaštitna odijela, a ne samo maske. vidim na tv-u da su jako tražene one plastične prozirne pregrade kakve su po mjenjačnicama i drugdje. inominatna je masa stvari koje ADPL može proizvodit, čak i u ovakvoj krizi. može otić u sto smjerova. nije svijet sazdan samo od automobila… cijena je ovakva s razlogom…tko to ne vidi…tko mu kriv…