ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.11.2024. u 07:02
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
11,20
2.968
265
11,00
11,20
1,82%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Solin, 14. 4. 2020. Obavijest o utjecaju virusa COVID-19 na poslovanje Sukladno smjernicama ESMA-e o objavi utjecaja virusa COVID-19 na poslovanje, ovim putem obavještavamo investicijsku javnost kako je s jučerašnjim danom naš kupac AvtoVAZ u Rusiji nastavio s radom. Iako je travanj proglašen neradnim mjesecom u Ruskoj federaciji, njima je kao proizvođaču od posebne državne važnosti te njihovim dobavljačima dozvoljen rad. AvtoVAZ prilagođava svoje kapacitete i za početak će raditi s pedeset posto svojih kapaciteta. Sukladno navedenom, naše tvornice u Rusiji ponovno su pokrenule svoju proizvodnju prilagođenu zahtjevima navedenog kupca. Mladen Peroš Član Uprave

Sun Tzu – [b]Umijeće Ratovanja[/b] & George S. Clason - [b]Najbogatiji čovjek u Babilonu[/b] vrijedi pročitati

kornat, 14.04.2020. u 15:49

Solin, 14. 4. 2020. Obavijest o utjecaju virusa COVID-19 na poslovanje Sukladno smjernicama ESMA-e o objavi utjecaja virusa COVID-19 na poslovanje, ovim putem obavještavamo investicijsku javnost kako je s jučerašnjim danom naš kupac AvtoVAZ u Rusiji nastavio s radom. Iako je travanj proglašen neradnim mjesecom u Ruskoj federaciji, njima je kao proizvođaču od posebne državne važnosti te njihovim dobavljačima dozvoljen rad. AvtoVAZ prilagođava svoje kapacitete i za početak će raditi s pedeset posto svojih kapaciteta. Sukladno navedenom, naše tvornice u Rusiji ponovno su pokrenule svoju proizvodnju prilagođenu zahtjevima navedenog kupca. Mladen Peroš Član Uprave

češka  sprema za par dana pokretanje proizvodnje automobila,njemačka također za oko tjedan dana jer ako se ubrzo ne pokrenu gubici bi im bili enormni tako da je za očekivati da će ad plastik uskoro opet pokrenuti pogone da može partnere opskrbljivati dijelovima koji im trebaju. pri tom je važno da nitko od tih autogiganata neće propasti jer su države najavile da će ako treba napraviti dokapitalizaciju tih kompanija samo da opstanu

Sve je to OK, samo neko mora i kupovati to što proizvedu tvornice. Ovaj virus je ubio optimizam, a bez njega ljudi stopiraju investicije ovakvog tipa kao što je novo vozilo. Sve ovisi o tom prokletom virusu.

Sve je to OK, samo neko mora i kupovati to što proizvedu tvornice. Ovaj virus je ubio optimizam, a bez njega ljudi stopiraju investicije ovakvog tipa kao što je novo vozilo. Sve ovisi o tom prokletom virusu.

komot, 15.04.2020. u 12:03

Sve je to OK, samo neko mora i kupovati to što proizvedu tvornice.

sve je to ok, samo što ADplastik niti proizvodi niti prodaje automobile, već samo po ugovorima i narudžbama isporučuje dijelove za njih, a proizvodnja automobila kao gotovog proizvoda, ako i prodaja ,je briga nekog drugog

komot, 15.04.2020. u 12:03

Sve je to OK, samo neko mora i kupovati to što proizvedu tvornice. Ovaj virus je ubio optimizam, a bez njega ljudi stopiraju investicije ovakvog tipa kao što je novo vozilo. Sve ovisi o tom prokletom virusu.

10% svjetske radne populacije je dobilo otkaz, tko zna koliko ih radi na manjoj plaći ili manje radnog vremena.

Svi ti ljudi imaju obitelji. U prosjeku 3.2 člana. To je veliki broj ljudi koji u iduće 2 godine neće kupiti automobil i putovati.

E sada druga je svar što ovdje ima brdo amatera koji misle kako pad prodaje automobila nema veze s ADPL.

Njih vesele što neki radnici sjede kod kuće i dobivaju socijalu od države koja će se platiti iz đžepa poreznih obveznika i zaduživanjem Države…što opet povlači dodatne poreze i namete.

Njih veseli što će otvoriti Rusija i raditi na 8% kapaciteta.

Amateri misle ako Renault koji spaja kraj s krajem ima pad prodaje, ako ima potražnju za 50.000 Twinga da će ADPL svejedno napraviti 200.000 branika. Jer tamo su deb*li koji djele besplatni novac i bacaju na autodijelove da im stoje u zalihama negdje u skladištu. Karikiram sada s brojem Twinga i branika. Ne znma točno broj niti me zanima.

Amateri gledaju izvješće ADPl iz prošle godine i misle kako je ovo sada dobra kupnja. Jer ipak su to pokazatelji iz prošlosti i mora tako biti i sada. Što može poći po zlu??

 

I sam sam amater, ali sam to davno shvatio pa sam smanjio udio u ADPL . Zato sam i više nego vidno iznerviran kada netko dođe bez ikakvog dokaza ili vijesti i govori kako je sve ok. Kako je svaka loša vijest trolanje i drukanje za pad. Kakva hrpa amatera. Pa postoji razlog zašto skoro 90% ljudi gubi novce na burzi. Lako je bilo pametovati sada kada smo 10 godina u bikovskom Tržištu i gdje je sve raslo. Vidit ćemo sad amaterčiće kada medvjedi zavladaju.

komot, 15.04.2020. u 12:03

Sve je to OK, samo neko mora i kupovati to što proizvedu tvornice. Ovaj virus je ubio optimizam, a bez njega ljudi stopiraju investicije ovakvog tipa kao što je novo vozilo. Sve ovisi o tom prokletom virusu.

Krivo, nije virus ubio optimizam u ljudima nego je dao vremena i novca proizvodjacima za restrukturiranje i reset sustava. Nova autoindustrija je tek u povojima.

Ako se situacija popravlja za autoindustriju, zašto im dionice tako puno padaju?

Primjerice Renault je danas pao 11%. Volkswagen oko 8%.

Imam dionice AD plastika i Renaulta. Kupio prije mjesec dana na nagovor brokera. Prve dionice u životu pa sam malo zbunjen kako samo padaju i zašto već nisam jako bogat 🙂

Ako se ne varam, koleg Seeker je prije 2-4 mjeeca shorta autosektor na Eurex-u. Tako da će biti zanimljivo ako jaro prihvati okladu. Tako je napisao na temi.

 

Mladi @troler, Renaultu je prije koji dan snižen kreditni rejting te im je likvidnost jako upitna. Prije koji dan su odlučili prekinuti dosadašnje poslovanje u Kini te se usmejriti samo na laka gospodarska i električna vozila. Mislim kako će francuska vlada dokapitalizirati Renault jer u suprotnome Renault neće preživjeti a to franczima nije u interesu. Ipak je Renault gigant. A dokaitalizacija vam kao postojećem dioničari nije dobra jer će vam se razvodniti udio i smanjiti vrijednost dionice. ADPL  ipak puno bolje stoji nego li Renault u ovoj priči.

Trolam, hejtam, vrijeđam, ponižavam, omaložavami - mućki Džubrarim.

troler, 15.04.2020. u 23:21

Ako se situacija popravlja za autoindustriju, zašto im dionice tako puno padaju?

Primjerice Renault je danas pao 11%. Volkswagen oko 8%.

Imam dionice AD plastika i Renaulta. Kupio prije mjesec dana na nagovor brokera. Prve dionice u životu pa sam malo zbunjen kako samo padaju i zašto već nisam jako bogat 🙂

 

 

Kolega !!!   KUPIO ?

RENO ???

NA NAGOVOR BROKERA ?????????????????????

 

nikad !!! ….ONI NEMAJU POJMA…….SAMI GRADITE SVOJE ZNANJE !!!

 

Mene su 2007-2008 Zabini brokeri i njihov sistem skoro upropastili

Seeker, 15.04.2020. u 15:50

 





komot, 15.04.2020. u 12:03



 

Sve je to OK, samo neko mora i kupovati to što proizvedu tvornice. Ovaj virus je ubio optimizam, a bez njega ljudi stopiraju investicije ovakvog tipa kao što je novo vozilo. Sve ovisi o tom prokletom virusu.

 



 

10% svjetske radne populacije je dobilo otkaz, tko zna koliko ih radi na manjoj plaći ili manje radnog vremena.

Svi ti ljudi imaju obitelji. U prosjeku 3.2 člana. To je veliki broj ljudi koji u iduće 2 godine neće kupiti automobil i putovati.

E sada druga je svar što ovdje ima brdo amatera koji misle kako pad prodaje automobila nema veze s ADPL.

Njih vesele što neki radnici sjede kod kuće i dobivaju socijalu od države koja će se platiti iz đžepa poreznih obveznika i zaduživanjem Države…što opet povlači dodatne poreze i namete.

Njih veseli što će otvoriti Rusija i raditi na 8% kapaciteta.

Amateri misle ako Renault koji spaja kraj s krajem ima pad prodaje, ako ima potražnju za 50.000 Twinga da će ADPL svejedno napraviti 200.000 branika. Jer tamo su deb*li koji djele besplatni novac i bacaju na autodijelove da im stoje u zalihama negdje u skladištu. Karikiram sada s brojem Twinga i branika. Ne znma točno broj niti me zanima.

Amateri gledaju izvješće ADPl iz prošle godine i misle kako je ovo sada dobra kupnja. Jer ipak su to pokazatelji iz prošlosti i mora tako biti i sada. Što može poći po zlu??

 

I sam sam amater, ali sam to davno shvatio pa sam smanjio udio u ADPL . Zato sam i više nego vidno iznerviran kada netko dođe bez ikakvog dokaza ili vijesti i govori kako je sve ok. Kako je svaka loša vijest trolanje i drukanje za pad. Kakva hrpa amatera. Pa postoji razlog zašto skoro 90% ljudi gubi novce na burzi. Lako je bilo pametovati sada kada smo 10 godina u bikovskom Tržištu i gdje je sve raslo. Vidit ćemo sad amaterčiće kada medvjedi zavladaju.

 

Slažem se, ADPL će sigurno stradati zajedno sa autoindustrijom, gotovo na razini turizma.

Na nove aute i na putovanja se u ovom trenutku ne troši.

A budućnost su ionako elektični autići. Ne znam kako po tom pitanju stoji ADPL?

Ova godinu treba preživjeti.. Vjerujem da će jako rezati broj zaposlenika..

daaaaaaa….el. auti nemju niti konzole, branike, okvire retrovizora, štosdemfere, itd, itd, itd…to je pokretni akumulator sa volanom 🙂

New Report

Close