Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,20 | 2.968 | 265 | 11,00 | 11,20 | 1,82% |
gle brutalne kupnje kako se naslagala! hoce li do kraja dana biti novi preskok 150 kn?
a taj ogroman pad prodaje automobila je bio tu i u 2019. ili je počeo u ožujku 2020.?
jer ispada da je to premisa na kojoj se grade svi daljnji zaključci, a takvi zaključci mogu doći i kao plodovi otrovne voćke ako je premisa nevaljana. eto, tako ja to vidim. ja jednostavno ne vidim takav pad potražnje za automobilima koji bi ADPL doveo u gubitke. 30, 50, možda i više manja DOBIT? da. insolventnost? to je totalno krivi termin. dobro, ja nisam ekonomist pa drugačije promatram termine. problema sa likvidnošću će biti u ovoj godini, tu se slažem s Vama. cijena na 140-150 po meni nije nerazumna, ali više od toga ne. hoće li ići gore, dolje ili se držati na ovim razinama, ovisi o puno faktora, ne samo o potražnji za automobilima. čak i da se ne kupuju automobili kao takvi, trebaju dijelovi. meni je masa inženjerq strojarstva, ljudi koji jako puno znaju o motornim vozilima još davno rekla da su glavni izvor dobiti cijele te industrije upravo dijelovi, a ne vozila kao takva. nekako mislim da će ljudima i dalje trebat auti, da će i dalje žvakat žvakaće, prat kosu šamponom, brijat se, itd.. sve stvari na koje smo navikli…masa ovih naših koji odu van radit, prvo kaj si kupe kad zarade neku pa i manju lovu je auto. znam po dva svoja frenda. ja ga ne ne bih kupio, koji sam ulagatelj u istu industriju, nego oni to učine, koji u životu nisu držali ni udjele u nekom konzervativnom fondu, a kud dionice ADPLa ili nečeg sličnog…
Kolega, vaši prijatelji inženjeri su vam rekli da…. Sada vi meni odgovorite, gdje je ta enormna zarada na dijelovima, npr. kupili ste novi auto za 25000 eur i vozite ga 5 god. to je nekih 100000 km promijenili ste ulje i filtre 5 puta, diskove jednom i pločice 3 puta, razvodni remen jednom. Zarada na dijelovima u odnosu na vrijednost novog auta nije za spomenuti.
Da u pravu ste i ja sam u inozemstvu kupio auto jer mi treba za putovanje doma, ali naravno ne novi, a tako rade gotovo svi naši. 😁
to što pričate je pod pretpostavkom da je s autom tih 5 godina sve dobro i da samo imate redovne servise svakih godinu dana, tj. svakih 20,000 km. s autom nisam imao probleme dok ih nisam imao. sad nemam nikakve, ali kad su bili, bila je masa toga, pogotovo ako uzimate originalne dijelove. ja Vam mogu dati svoj primjer za Alfa Romeo koji vozim, a još su originalni dijelovi od Fiata(koji je BTW također jako dobar buy u ovome trenutku) i među jeftinijima. auto iz trgovine 218,000kn, ja sam ga bio uzeo za 140,000 godinu i pol starog sa 22,500km Giulietta 2.0 JTD sa gotovo maksimalnom opremom. Samo uklopka volana je 3019kn. Zadnje stop svjetlo je LED, ne da se onako do kraja zamijenit 450kn, suhi start&stop(iako ne volim to) akumulator 72Ah 1000kn(još me iznenadilo da originalni nije i skuplji), motorić za klimu(s rukama uračunatim) kod ovlaštenog servisera 2350kn, zamjena plina sa UV zaštitom 600kn, to je sve bilo pred godinu i pol, sad da pokucam nemam nikakvih problema s autom, al ni ne vozim tak puno. Nove ljetne gume sam uzeo pred Božić i dao ih uskladištit, Continental Premium Contact 6, najbolje na testu, dobio sam ih za 722kn po komadu, i skladištenje 500kn. Da ne pričam servisi, osiguranja…auto me više košta nego neke nekretnine koje držim, samo da me još ne traži jest…a ja sam oprezan vozač….a kaj kad ekipa slupa auto? pa svako malo budu neke svinjarije, stalno po novinama. dobro…sad je samo korona na repertoaru…
Vi pričate o uvjetima kad problema nema i uglavnom jest tako, ali za Vas individualno kao i za mene. U ovome trenutku masa drugoh ljudi treba dijelove za auto zbog ovog ili onog razloga, apsolutno. Pa to su sve komercijalne tehnologije, te stvari sz zapravo s namjerom proizvedene da se kvare jer bi inače njihovi proizvođači propali. Tu je razlika od vojnih i svemirskih tehnologija. Tko to ne vidi, naivan je.
Avtovaz je danas otvorio proizvodnju. Rade sa nešto manjim kapacitetom, ali sve modele (Granta, Vesta, Niva…).
Za očekivati je da ADP otvori pogon u Tolyattiju.
pokretanje ponovne proizvodnje u njemačkim gigantima autoindustrije je odličan znak da bi uskoro i AD plastik mogao također nastaviti proizvodnju za autoindustriju, a kako im država sada daje naknadu plaće za radnike dok ne rade, onda zbog tog zastoja neće imati znatnije troškove pa bi ova godina mogla završiti puno bolje nego je to izgledalo pred samo 15-20 dana
O čemu vi sada pričate?
Njemačka autoindustrija je trebala već početi s radom ali su odgodili jer nemaju sirovina niti potražnje za vozilima. Minimalno do 19. travnja. Ukoliko opet ne odgode.
Rusija je zasad cijel travanj neradni. Revoz i Rumunjska su već davno stali.
I kakve veze ima AD plastik sa zaposlenicima kojima država plaća da stoje doma? Znate li za koliko je AD Plastik zaposlenika tražio taj poticaj do kraja ožujka?
Mogli biste se malo raspitati… da ne pričamo sada o 1400 zaposlenika koji rade van Hrvatske i nemaju veze s ovim mjerama.
Za koliko zaposlenika su tražili poticaj?
Mnogo manje nego li imaju zaposlenih.
U međuvemenu Francuska produljuje karantenu do 11.05, S&P snizio rejting Renault-u, obveznice “smeće”, zaduživanje će biti skuplje. Negativni izgledi i za PSA.
Dajte nemojte pisati gluposti. Ili su koristili mjere za sve ili za nikoga. Jasno propisani kriteriji za mjere.
Bezveze trolate iz prizemnog poriva da valjda kupujete jeftinije.
Samo da pojasnim, htio sam reći i da se dogodi da ih Francuska država sanira i upiše se dijelom u njihov kapital, proizvodnja automobila će se nastaviti, i tu je ADPL miran.
One. Nemate blage veze. Od sada ste na ignore zbog trolanja i beskorisnog maloumnog piskaranja glede navlačenja vašeg četveroznamenkastog portfelja. Ili jednoznamekastog sudeći po nicku.
U međuvremenu Ford dao prognozu za q1 2020. Gubitak 600 mil ( +1.2 mlrd USD isto razdoblje prošle godine). Pad prihoda 15%.
Dosta lošije s obzirom kako q1 nije trebao biti loš koliko Q2.
Sada čekam nekog genijalca da kaže kako to nema veze s europskim proizvođačima. Iako su oni ranije zatvorili tvornice. Možda troler one iznese još koju beskorisnu informaciju da izađe ADPL 50 lipa bolje sa svojih 14 dionica.
https://www.thestreet.com/.amp/investing/ford-sees-negative-q1-earnings-phased-q2-plant-re-openings
Mnogo manje nego li imaju zaposlenih.
U međuvemenu Francuska produljuje karantenu do 11.05, S&P snizio rejting Renault-u, obveznice “smeće”, zaduživanje će biti skuplje. Negativni izgledi i za PSA.
Čak i da su im obveznice smeće, sanirat će ih država. Nema šanse da Renault i PSA propadnu.
Za ADPL to nije bitno.