Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,04 | 9.494 | 860 | 11,00 | 11,20 | -1,35% |
U situaciji kad nije jasno koliko će ova pandemija i karantene trajati bilo koje nagađanje o cijeni dionice je bespredmetno. Autoindustrija širom Europe je stala, uskoro će stati dobavljači. Čak kad pandemija i prođe, privremeno ili trajno, pitanje je kakve će posljedice ostaviti na ekonomiju i raspoloženje potrošača.
Ako netko očekuje da će se svijet vratiti na stanje prije mjesec ili dva bojim se da živi u teškoj zabludi. Osobno sam popušio svu dobit na ovoj dionici prije nego sam jučer sve rasprodao. Izgleda da je to bio potez u zadnji čas, ovo je ušlo u spiralu panike koja se osnažuje svakim proteklim danom.
Sretno svima koji su još u dionici ili namjeravaju kupovati, ja se klonim kupovanja idućih 12 mjeseci dok ne budu vidljive naznake tog novog svijeta u kojem ćemo živjeti.
Kad sam govorio da je auto-industija u problemima i bez korona virusa i da sam shortao peugeota od 24 eura, ekipa mi je ovdje govorila da se obrazujem i da nemam pojma. svasta
Požurio sam se prošli tjedan s kupnjom i sad mi je žao, iako pokušavam što je više moguće isključiti emocije iz ovoga. U tri navrata sam išao po 163 pa po 150 i po 137…prvi ulaz mi je bio prošle godine u srpnju prije ostatka dividende po 188. Htio bih još ovoga, ali sad mi se situacija čini da 80kn, a možda i 70 i niže nije nemoguće. Mislim da je ovo prejako da samo tako propadne pa čak i da se stavi ključ u bravu na dugo vrijeme, a kud dok uspijeva poslovati pa makar i pod otežanim okolnostima. Smatram da na ljeto ne bi trebali isplatiti ni lipu dividende. Krajem travnja će se više znati. Ona nekretnina koju su prodali će se bolje vidit na kvartalnom izvješću…da se zatvori dio duga. Tamo su spominjali dobit za dioničare, ali ako mene pitate, to treba u cijelosti iskoristit za smanjenje duga.
Meni je cilj ovo kupit i držat zauvijek. Činjenica je da je ADPL čak i na 160kn osjetno,a na 140 i niže debelo podcijenjen, ali ove cijene su sulude i tu se ne nazire kraj. Držim još ADRS2 i ZABU i radio sam i njihov dokup ovih dana i tu je cijena relativno stabilna, kao i PODR koju sam nešto sitno kupio i isto bih htio još. Kod ADPLa sam fulao dno…prosjek cijene mi je zasad 169kn. :/
@Seeker pogledaj što se dogodilo sa dionicom AIRBUS zaronila je 22 % a BOEING traži 60 milijardi pomoći od Trumpa a ti se još uvijek nadaš
PS Vani sam gotovo kompletno 99 posto cash
Šta ti buncaš sinko?
Kakve veze ima Airbus sa ADPL?
ADPL pao duplo više zbog smanjene proizvodnje. Airbus i Boeing nemaju proizvodnju jer je zračni promet zamro u potpunosti.
Aj izvuci mi sada da pogledam DIOKI i PTKM. Pale su 99% ako već nabrajamo pizd*rije nikako povezane na ovu temu.
Bit teme je razmjena informacija vezanih uz ADPL, ne da li si ti u kešu ili ne..
Šta buncaš ovdje bezveze..
momci nije španjolska gripa kak veli vrli predsednik..proći će ..za mjesec dva….bit je da nam se pružila sjajna prilika …neka rokne što niže … lovite dno ….krenut će prodaja opet ..firma će se zalaufat posle ovog sranjca …. prilika !!
Što reci na ovo? Kina se vec izvukla, znaci moze se. Sto ceka Europa. Dobro da pametnjakovica iz VB vise nema u EU.
Kakve veze ima ? Probaj dan
Iste one veze kao i američko tržište nekretnina 2007-2008.
Imao sam AD plastiku do prije sedam osam dana dok nije prvi put ljusnula za ozbiljno. Spušio sam 30 – tak posto zarade ali bože moj. Vidimo se na 90-100 kn .
samo moje razmišljanje – nije poziv na ništa
Ma sve je to sjajno.
Ako ovo potraje otić će ADPL i ispod 90kn, ali i dalje mi nisu jasne usporedbe proizvođača automobilskih dijelova i zrakoplova. kao da uspoređujemo Podravku i Durex… ali ok.
Meni je prosjek ovdje nešto ispod 150kn, nije da me zamara trenutno. Hedgan sam na EUREX-u sa FVS-om. Tu je zarada poprilična. Ideja je kad stane padati, izaći iz hedga i kupit par perjanica na ZSE.
Iako, ukoliko ovo potraje svijet će biti u kaosu pa će biti svejedno tko šta ima. I dalje smatram kako je ADPL kvalitena firma, tako ne znam čemu prozivanje da se nadam.
Ford i VW su zavorili proizvodnju, od ponedjeljka i Mercedes, pa iako ADPL i MB nisu partneri, sve vam je jasno di su ..
auto industrija će vjerojatno biti među najteže pogođenima (uz turiste i avio komp.) jer ljudi aute saa uopće ne kupuju, a pitanje je kada će jer će neka ograničenja kretanja vjerojatno ostati na snazi možda i do kraja godinei jako utjecati na potražnju za novim autima…sada kupovati dionice ovog sektora je teško i nepotrebno kockanje jer ovdje oporavka neće biti mjesecima…pogoni stoje, a radnici ne rade…