Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,20 | 2.968 | 265 | 11,00 | 11,20 | 1,82% |
Kolko vidimo iz tablice, Lada i Renault rastu, a to ja za nas dobro. Briga nas za KIA-u i Hyundai.
Najprodavanije vozilo u Rusiji je Lada Granta za koju AD Plastik radi hrpu dijelova. Prodaja je u odnosu na 2018. porasla 27 posto. Stvarno ne vidim razlog za pesimizam, barem što se tiće Rusije.
I found this article for you: – https://www.investing.com/news/stock-market-news/frances-renault-extends-wuhan-plant-closure-to-feb-13-2074181
.
A sto Renault tamo proizvodi? Vjerojatno modele za lokalno tržište. Koji su uopće to? I imaju li uopće veze sa modelima za koje AdPl proizvodi karoserijske i dijelove unutrašnjosti?
[/quote]
…
Pogledajte cijenu dionice RENA zadnja 23 mjeseca!
Pogledajte zadnju prognozu rasta GDP za Kinu za ovu godinu!
Pad za 1,6%!
Da, istina sve su to slabi signali za ADPL koji nemaju nikakav direktni uticaj a kakav će imati vidjet ćemo uskoro!
…
[/quote]
Ja sam te nešto drugo pitao al obzirom da nemaš odgovor nastavljaš trolati u dosadašnjoj maniri. Coca Cola može slabije poslovati, dok prodaja Cole u limenkama može rasti unatoč slabijem poslovanju cijele firme. Sto to znaci za prozvođaca limenki za colu?
[/quote]
Da, u pravu ste!
Broj prodanih Clia može rasti dok cijena RENA pada. To nije sporno jer je fakt. O broju limenki neću pisati jer me ne zanima jer ne kupujem CC.
Ali ako cijena dionice RENA sa 98,5 u zadnja 23 mjeseca padne na 34,8 a RENA je jedan od glavnih kupaca ADPL i danas još jave da jedan od proizvodnih pogona neće raditi naredna 2 tjedna onda to nije trolanje nego fakt, kao i broj limenki o kojima znate više od mene, i tu činjenicu moramo uzeti u obzir prilikom sutrašnje odluke.
Vi držite ili dokupite, meni je svejedno!
Good luck i bez vrijeđanja molim!
Za ovu kompaniju najveći izazov bio je rat u Ukrajni i sankcije Zapada, ako je AD Plastik preživio taj udar vjerujem da će preživjeti i ove današnje. AD Plastik ne posluje u Kini, a i ne očekuju goste iz Dalekog Istoka kao hotelijeri ili opskrbljivači hotela.
I found this article for you: – https://www.investing.com/news/stock-market-news/frances-renault-extends-wuhan-plant-closure-to-feb-13-2074181
.
A sto Renault tamo proizvodi? Vjerojatno modele za lokalno tržište. Koji su uopće to? I imaju li uopće veze sa modelima za koje AdPl proizvodi karoserijske i dijelove unutrašnjosti?
[/quote]
…
Pogledajte cijenu dionice RENA zadnja 23 mjeseca!
Pogledajte zadnju prognozu rasta GDP za Kinu za ovu godinu!
Pad za 1,6%!
Da, istina sve su to slabi signali za ADPL koji nemaju nikakav direktni uticaj a kakav će imati vidjet ćemo uskoro!
…
[/quote]
Ja sam te nešto drugo pitao al obzirom da nemaš odgovor nastavljaš trolati u dosadašnjoj maniri. Coca Cola može slabije poslovati, dok prodaja Cole u limenkama može rasti unatoč slabijem poslovanju cijele firme. Sto to znaci za prozvođaca limenki za colu?
[/quote]
Da, u pravu ste!
Broj prodanih Clia može rasti dok cijena RENA pada. To nije sporno jer je fakt. O broju limenki neću pisati jer me ne zanima jer ne kupujem CC.
Ali ako cijena dionice RENA sa 98,5 u zadnja 23 mjeseca padne na 34,8 a RENA je jedan od glavnih kupaca ADPL i danas još jave da jedan od proizvodnih pogona neće raditi naredna 2 tjedna onda to nije trolanje nego fakt, kao i broj limenki o kojima znate više od mene, i tu činjenicu moramo uzeti u obzir prilikom sutrašnje odluke.
Vi držite ili dokupite, meni je svejedno!
Good luck i bez vrijeđanja molim!
[/quote]
Potpuno je nebitno tko će drzati ili kupovati, ali je bitno da li AD plastik isporučuje dijelove za vozila Renaulta koja se proizvode u Kini. Nakon nekoliko postova i dalje nismo dobili odgovor na to ključno pitanje. Ok, dionica Renaulta pada, a AD plastika raste. Ako već želiš na bilo koji način pokazati korelirnost poslovanja i cijene dionica Renaulta i AD plastika, onda napravi statistički backtest i pokaži da korelacija postoji. Štima?
Što se tiče Renaulta kao kupca, ugovori su toliko čvrsti kao da su uklesani u kamen, a država Francuska sigurno reagira i na najmanji “kašalj” u autoindustriji, to smo nedavno vidjeli na primjeru Njemačke. Znaju kažnjavati zbog ekoloških standarda, a znaju i pomagati kad je to potrebno. Nisam pobornik mješanja država u tržišno gospodarstvo ali navodim samo činjenica.
one
Manite se diskutiranja s kavgadžijama.
Već mjesecima slušamo kev-kev, problemi, pad, ovo ono, a kao rezultat imamo sve veću prodaju, dobit i divku. Naprosto ignorirajte.
Kao što je netko nedavno napisao, nije mi jasno što ova dionica radi ispod 200 kn?
Rezultati sve bolji uz dobru dividendu.
Virus ne poznaje i ne priznaje drzavne granice. Mi smo tek na početku epidemije a vrhunac se prema nekima očekuje u toku ovog mjeseca ili mozda čak u ozujku!
Ne zelim tvrditi ništa ali smatram da je situacija daleko gora nego što se prikazuje jer je sigurno broj zarazenih i već umrlih daleko veći od sluzbenih brojki.
Još jednom sve su ovo slabi signali za ADPL obzirom na vazeće ugovore, ali koji zasigurno moraju biti uzeti u obzir i to ne samo u negativnom smislu!
Zato:
I found this article for you: – https://www.investing.com/news/economic-indicators/hyundai-motor-suspends-output-as-coronavirus-disrupts-supply-chain-2075090
Kao što je netko nedavno napisao, nije mi jasno što ova dionica radi ispod 200 kn?
Rezultati sve bolji uz dobru dividendu.
da bi se moglo još sakupljati čekajući dividendu, ja samo čekam dividendu, ne sakupljam više
Oprostite mladi gospon Trgovac, ali na stranicama ADPL piše nešto drugo.
Citiram:
„ više od trideset i pet godina iskustva u svijetu automobilske industrije, a strast i znanje naših zaposlenika ugrađeni su u razvoj i realizaciju svakog proizvoda koji izrađujemo za najpoznatije svjetske proizvođače automobila. Naša se korporativna kultura temelji na održivosti, poticanju suradnje i prepoznavanju izvrsnosti. Multinacionalna smo kompanija s osam proizvodnih lokacija u pet zemalja, a naše operativne aktivnosti sežu na pet kontinenata, u više od dvadeset zemalja.“
Zaključke donesite sami, ali još jednom molim bez vrijedjanja!
.
Virus ne poznaje i ne priznaje drzavne granice. Mi smo tek na početku epidemije a vrhunac se prema nekima očekuje u toku ovog mjeseca ili mozda čak u ozujku!
Ne zelim tvrditi ništa ali smatram da je situacija daleko gora nego što se prikazuje jer je sigurno broj zarazenih i već umrlih daleko veći od sluzbenih brojki.
Još jednom sve su ovo slabi signali za ADPL obzirom na vazeće ugovore, ali koji zasigurno moraju biti uzeti u obzir i to ne samo u negativnom smislu!
Zato:
I found this article for you: – https://www.investing.com/news/economic-indicators/hyundai-motor-suspends-output-as-coronavirus-disrupts-supply-chain-2075090
Mislim da razloga za paniku od nekog smrtonosnog virusa nema. Ovo mi se više čini kao nastavak trgovinskog rata u režiji SAD-a.
Kineza ima 1,38 milijarde, broj mrtvih je zapravo vrlo malen (cirka 500 ljudi), omjer broja kineza i hrvata bi bio odprilike 350/1.
Čisto usporedbe radi u Hrvatskoj svake godine od gripe u sezoni gripe umre od 125 do 500 ljudi.
Ako to “prevedemo” na kineski oko 43750 do 150000 kineza.