Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
Ne daj se više zahebavat Status, ne treba ti to, jer nema svrhe, ignoriraj provokatora.
On lupeta samo da lupeta, uživa u samom sebi i svojem lupetanju.
Da znam, namjerno nisam stavio link jer je on postavio izvor podataka tko izdaje te podatke bilo tko bi nasao sve ostalo uz malo truda al ocito je i taj trud za njega previse osim pametovanja.
Bilo bi lijepo i pristojno da kada nešto navedete navedete i izvor podataka. Na ovaj način svatko može napisati brojeve po želji i reći to je tamo negdje na webu.
Ja ne sumnjam u vaše dobre namjere, al činjenica je da tek nakon deset postova napravite nešto kako treba. Ponašajte se primjereno i u skladu s pravilima foruma. Nisam tema ja, nego ADPL i vrednovanje.
Par natuknica s obzirom da sam u sličnoj branši bio. Dakle u autoindustriji si ili tier 1 ili tier 2. Tier1 znači da si prvi dobavljač a tier 2 možeš biti direktni ili indirektni. Direktni da te OEM hoće u sklopu nekom, npr lcd ekran unutar instrument table. Neće OEM to prepustiti dobavljaču instrument table, ili indirektno (većina dobavljača).
ADPL koliko znam radi u oba slučaja, samostalno i poddobavljač većih Faurecia i sl. Sad ne znam ove njihove tvornice jesu li 50/50 s nekim drugim "velikim". Kad je preko drugog onda je manje novaca naravno.
Alati koje spominjete su vlasništvo OEMA i uvijek ih može povući kod drugog dobavljača ali to se rijetko rijetko dešava. ADPL sigurno ne izrađuje alate nego ih naručuje jer sumnjam da imaju znanje za to a i bave se proizvodnjom plastike a ne obradom metala. Uglavnom se to radi po Europi ili Kini jer u nas sumnjam da ima kvalitetnih i velikih alatnica. Znači ADPL tu zarađuje na nekoj proviziji rekao bi, kupljeno, prodano.
Alati su lokalizirani, znači ako se auto radi u Europi onda tvornica u kratkom radijusu, isti model auta Kina, drugi alat.
Uglavnom neloša firma s obzirom da su uspjeli iz prilično nepovoljnih logističkih odredišta u početku a i pravo je čudo da se nešto radi i proizvodi kod nas. Mentalni sklop je turizam, apartmani… najzaglupljuće moguće al vrijeme će pokazati.
PS
CEO vam je "hdz zna" samo da se zna.
Alati dolaze iz Portugala, rasprava je bila da se ne moze tek tako zamijenit dobavljač jer tu treba proći ateste, montiranje alata tvornica treba biti logistički blizu mjesta isporuke , tako da se praktički ne moze preseliti nabavu materijala kod drugog dobavljača bez velikog utroška vremena i novca, a kašnjenje proizvodnje od jednog sata mjeri se u tisučama eura, logistički nije tako loše pozicionirana dvi tvornice u Zagrebu rade za Revoz u Sloveniji , Mladeovac za Kragujevac tvornica na istoku Mađarske za Rumunjsku.
Da se nadovežem na upit i traženo pojašnjenje:
Problem je stopiranje ugovora vrijednog 40 milijuna eura za AvtoVAZ za proizvodnju vanjskih strugača stakla i statičkih brtvi na modelima Renault Logan i Sandero u tvornici AD Plastik Togliatti, što je praktički bilo dogovoreno.
Sada je to u statusu quo.
Ne daj se više zahebavat Status, ne treba ti to, jer nema svrhe, ignoriraj provokatora.
On lupeta samo da lupeta, uživa u samom sebi i svojem lupetanju.
Lijepo je da se ovdje otvorila konstruktivna rasprava. Kolega, ako ste nervozni zbog Optime, prodajte dionice i nemojte širiti malodušje i biti bezobrazni. Ako imate nekih drugih problema, javite se na privat. Siguran sam da ću ja to rijesiti. Hvala.
Nije bilo dogovoreno nego ugovoreno.
Ako je nešto ugovoreno onda je ugovoreno, nema se što stopirati.
Pogotovo ne vidim kakve bi veze imala administrativna Putinova rošada Vlade u Rusiji s radom privatne korporacije kojoj je vlasnik Renault sa 67%.
https://zse.hr/userdocsimages/novosti/IfFfV3gjMOCOI8MMp1R27g==.pdf
https://en.wikipedia.org/wiki/AvtoVAZ
Osim toga, ugovor je 40 mil EUR i proteže se na 8 godina iza 2021, znači oko 5 mil EUR godišnje, iliti oko 2-3% ukupnih prihoda firme, i to tada.
Što hoće reći da nema ali ama baš nikakve veze s poslovanjem za prošlu, ovu i dobar dio iduće godine.
Kako se rasprava zahuktala, a nema signala da će dionica pojeftiniti onda bi zlobnici rekli da slijedi rast.:-):-)
U svakom slučaju, čekamo novi FI da osvježimo malo semafor.
Ne volim ove dugačke zimske pauze kad se mora čekati 4 mjeseca za FI.
Ali je zato na proljeće onda kraće.
Par natuknica s obzirom da sam u sličnoj branši bio. Dakle u autoindustriji si ili tier 1 ili tier 2. Tier1 znači da si prvi dobavljač a tier 2 možeš biti direktni ili indirektni. Direktni da te OEM hoće u sklopu nekom, npr lcd ekran unutar instrument table. Neće OEM to prepustiti dobavljaču instrument table, ili indirektno (većina dobavljača).
ADPL koliko znam radi u oba slučaja, samostalno i poddobavljač većih Faurecia i sl. Sad ne znam ove njihove tvornice jesu li 50/50 s nekim drugim "velikim". Kad je preko drugog onda je manje novaca naravno.
Alati koje spominjete su vlasništvo OEMA i uvijek ih može povući kod drugog dobavljača ali to se rijetko rijetko dešava. ADPL sigurno ne izrađuje alate nego ih naručuje jer sumnjam da imaju znanje za to a i bave se proizvodnjom plastike a ne obradom metala. Uglavnom se to radi po Europi ili Kini jer u nas sumnjam da ima kvalitetnih i velikih alatnica. Znači ADPL tu zarađuje na nekoj proviziji rekao bi, kupljeno, prodano.
Alati su lokalizirani, znači ako se auto radi u Europi onda tvornica u kratkom radijusu, isti model auta Kina, drugi alat.
Uglavnom neloša firma s obzirom da su uspjeli iz prilično nepovoljnih logističkih odredišta u početku a i pravo je čudo da se nešto radi i proizvodi kod nas. Mentalni sklop je turizam, apartmani… najzaglupljuće moguće al vrijeme će pokazati.
PS
CEO vam je "hdz zna" samo da se zna.
Od 2017 su se upustili u samostalnu izradu alata za clio prednjeg i zadnjeg branika imate u izvjescu, mali korak ali korak naprijed.
“Dogovoren je posao za novi model Renault Clia, nasljednika postojećeg Clia, jednog od najprodavanijih modela u klasi vozila. Proizvodit ćemo prednje i zadnje odbojnike sa sastavnim dijelovima, unutrašnje obloge blatobrana, bojene vanjske stabilizatore (spojleri), instrument table i stranica vrata. Razni dijelovi interijera proizvodit će se u suradnji s Faurecijom koja će odraditi njihov razvoj.
Injekcijsko prešanje, bojenje i montaža dogovorenih dijelova radit će se na lokacijama u Zagrebu i Solinu, a posebno treba istaknuti nove razvojne aktivnosti. Radit ćemo sveukupno 26 alata, a samostalna izrada alata prednjeg i zadnjeg branika novi je iskorak i velika odgovornost razvojnog tima kompanije. ”
Nije bilo dogovoreno nego ugovoreno.
Ako je nešto ugovoreno onda je ugovoreno, nema se što stopirati.
Pogotovo ne vidim kakve bi veze imala administrativna Putinova rošada Vlade u Rusiji s radom privatne korporacije kojoj je vlasnik Renault sa 67%.
https://zse.hr/userdocsimages/novosti/IfFfV3gjMOCOI8MMp1R27g==.pdf [zse.hr]
https://en.wikipedia.org/wiki/AvtoVAZ [en.wikipedia.org]
Osim toga, ugovor je 40 mil EUR i proteže se na 8 godina iza 2021, znači oko 5 mil EUR godišnje, iliti oko 2-3% ukupnih prihoda firme, i to tada.
Što hoće reći da nema ali ama baš nikakve veze s poslovanjem za prošlu, ovu i dobar dio iduće godine.
Kako se rasprava zahuktala, a nema signala da će dionica pojeftiniti onda bi zlobnici rekli da slijedi rast.:-):-)
Vise puta je uprava naglasavala o drugacijim odnosima u autoindustriji sta se tice partnerstva tu se vise cijene medjusobni dogovori, a ugovor je samo formalni dio, ako je neki proizvodjac odlucio zbog necega nesto promijeniti, pauzirati adplastik ce izaci u susret eventualno naplatiti samo dosadasnji trosak bez puno komplikacije, kao sta je uprava vec dosta puta rekla takvi odnosi se grade desetljecima tj stjecanje povjerenja i pouzdanosti na listi proizvodnjaca automobila, ali ovo ako je istina je vjerovatno privremeni zastoj moguce vrlo lako povezan zbog nesigurnosti formiranja nove vlade pa su odlucili da je bolje pricekat da vide u kojem smjeru stvari idu u rusiji po meni vise stvar kontrole mogucih rizika zbog nepoznanica pa su malo stali na balun, jer dosta je ugovora potpisano u rusiji zadnje vrijeme.
Uglavnom se to radi po Europi ili Kini jer u nas sumnjam da ima kvalitetnih i velikih alatnica.
Nevezano uz temu. Prija rata smo imali veliku alatnicu u Zadru (bivši SAS – tvornica specijalnih alatnih strojeva) radili su strojeve gotovo isključivo za izvoz među ostalim i za VW, Japan i Rusiju. Ne znam kako stoje danas, mislim da su u sastavu slovenskog Viator Vektora.