Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,70 | 15.877 | 1,484 | 10,55 | 10,85 | 0,46% |
Ajde se ti ne bavi mnome nego nam objasni zašto americko tržište ne valuira auto-parts sektor prema tvojim željama?
Vidjet ćemo nakon godišnjeg izvješća kolko je podcijenjena trenutno. Svako ima svoje argumente za kupnju ili prodaju. Hvala ovima koji su mi omogućili kupnju po 169-170 nedavno.
Nego kome cu se bavit kad vidim sta pises dovoljno sam ja ovdje napisao stranica kojima je puno napisano da bi sad tebi ponovo nesto objasnjavao, koje su to moje zelje ne prejudiciraj nesto sta nisam rekao neman ja svojih zelja da valuacija mora bit tolika i tolika vec jedino da je adplastik podcjenjen i kad gledas te sve statistike koje nalazis adplastik je jeftiniji, eto pogledaj malo uz to i p/e i npm i p/b pa cak i taj EV/EBITDA i to bez da uzmemo trailing podatke adplastik je dovoljno jeftin da dodje na takve valuacije bar 50%.
Znači ne možeš i ne znaš objasniti. To je u redu.
Ja ipak više vjerujem tržištu nego tvojim napisima. A vjerujem da upravo zbog toga mogu i bolje procijeniti vrijendost.
Samo se ti drzi toga mogu ja sve objasnit ali sigurno necu gubit vrijeme na likove kao sta si ti koji sve znaju iz tri linka nekih generickih brojeva bez da su napravili kvalitetno istrazivanje o dionici o kojoj raspravljaju, a i vidi se kako si odgovorio na usporedbu tih tvojih valuacija i adplastika.
Zapamti, ne možeš vrednovati firmu ne uvažavajući sektor u kojem posluje, pogotovo firmu koja je jedna od više njih u proizvodnom lancu. Lijepo je što AD plastik ima rast rezultata, al to nije dovoljan uvjet da bi se firma stavila rame uz rame s nekom drugom iz drugog sektora. Ja mislim da ADPL ima dobar menadzment, al to ne znači da u temeljnoj vrijednosti bitno odskače od sektora u kojem posluje.
Evo kad vec volis pametovat evo ti usporedbe tvojeg izvora podataka i adplastika i koji je zakljucak nego da je adplastik jeftiniji koliko ?. Dobro da i ostali vide kakva je usporedba i to je kraj moje rasprave s tobom, s takvima ne valja gubit energiju puno.
trenutni podatci eu trziste auto parts
EV/EBITDA 7,26
p/e 15,53
p/b 1,88
p/s 0,54
npm 2,02%
ROE 7,39%
Div yield 2,56%
ADPL zadnja 4 kvartala s konsolidacijom rumunjske
EV/EBITDA 5,41
p/e 8,66
p/b 0,99
p/s 0,44
npm 5,03%
ROE 11,41%
Div yield 6,38%
Dajte nam izvor tih podataka. Link neki.
Par natuknica s obzirom da sam u sličnoj branši bio. Dakle u autoindustriji si ili tier 1 ili tier 2. Tier1 znači da si prvi dobavljač a tier 2 možeš biti direktni ili indirektni. Direktni da te OEM hoće u sklopu nekom, npr lcd ekran unutar instrument table. Neće OEM to prepustiti dobavljaču instrument table, ili indirektno (većina dobavljača).
ADPL koliko znam radi u oba slučaja, samostalno i poddobavljač većih Faurecia i sl. Sad ne znam ove njihove tvornice jesu li 50/50 s nekim drugim “velikim”. Kad je preko drugog onda je manje novaca naravno.
Alati koje spominjete su vlasništvo OEMA i uvijek ih može povući kod drugog dobavljača ali to se rijetko rijetko dešava. ADPL sigurno ne izrađuje alate nego ih naručuje jer sumnjam da imaju znanje za to a i bave se proizvodnjom plastike a ne obradom metala. Uglavnom se to radi po Europi ili Kini jer u nas sumnjam da ima kvalitetnih i velikih alatnica. Znači ADPL tu zarađuje na nekoj proviziji rekao bi, kupljeno, prodano.
Alati su lokalizirani, znači ako se auto radi u Europi onda tvornica u kratkom radijusu, isti model auta Kina, drugi alat.
Uglavnom neloša firma s obzirom da su uspjeli iz prilično nepovoljnih logističkih odredišta u početku a i pravo je čudo da se nešto radi i proizvodi kod nas. Mentalni sklop je turizam, apartmani… najzaglupljuće moguće al vrijeme će pokazati.
PS
CEO vam je “hdz zna” samo da se zna.
Dajte nam izvor tih podataka. Link neki.
Pa sam si dao izvor tih podataka za auto parts sektor tko ih izdaje
Imate link?