Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
Je sory, pobrkalo mi se sa odlukom u jdgt. Činilo mi se da je objava išla u isto vrijeme. To je bila izvanredna skupština za članove.
Ove godine izgleda ništa od predujma.
Evo od lani:
https://zse.hr/userdocsimages/PredujamDividende/ADPL_PredujamDividende_2019_HR.pdf
Lijepa je ova recesija u autoindustriji, znaci zadnje dvi godine ovi ekoloski zahtjevi dosta utjecu na volativnost prodaje i otezava usporedbu
https://europe.autonews.com/sales-market/european-sales-rose-21-december-buying-spree
European registrations rose 21 percent in December, fueled by an end-of-the-year buying frenzy ahead of tough new emissions rules for automakers and changes in consumer-incentive programs.
New-car registrations increased to 1.26 million vehicles in the European Union and the European Free Trade Association (EFTA) countries, according to a statement on Thursday from industry association ACEA.
The double-digit gain was enough to push 2019 sales 1.2 percent higher to 15.8 million, reversing the previous year’s slight drop.
Očekivana vijest
ako jedna njemačka razmišlja o subvencijama, onda je stanje auto industrije fakat puno lošije nego što oni priznaju
Ne razumjem tezu nekih investitora da je P/E 8 u autoindustriji uobičajan, a u turističkom sektoru P/E 16, zar brzina povratka investicije i visina dobiti nemaju jednaku vrijednost bez obzira u kojoj grani gospodarstva se ostvari.
Gledam malo ova inflacija u rusiji nikad nije bila manja zadnjih 20 godina, sa oporavkom rasta gdp-a te vecom cijenom nafte, cini mi se da ne gine daljnje jacanje rublje ove godine sta bi bilo dobro za adplastik