Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
Danas išlo sko 7000 komada na prodaji ostalo još sve skupa 3-4 tisuce znači li to da idemo malo snažnije gore??
Danas išlo sko 7000 komada na prodaji ostalo još sve skupa 3-4 tisuce znači li to da idemo malo snažnije gore??
a koji bi razlog bio da ide gore?, samo zato sto je trenutno ostalo 3000 na prodaji?, koje su vam to fore i predikcije….
To ti se zove inertnost trzista kapitala a Adpl svakako jest zarobljena u tome a kako stvari stoje fundamentalno doslo je napokon vrijeme da se otkljuca njezina stvarna vrijednost.
Danas išlo sko 7000 komada na prodaji ostalo još sve skupa 3-4 tisuce znači li to da idemo malo snažnije gore??
a koji bi razlog bio da ide gore?, samo zato sto je trenutno ostalo 3000 na prodaji?, koje su vam to fore i predikcije….
[/quote]
Razlog za rast nije trenutno trgovanje nego to sto vrijedi vise od ovog, a iducih godina ce obarati nove rekorde u prihodima i dobiti. Ali no, to znate i sami.
Pozdrav,
Moze mi netko reci zasto ovdje vec 3 godine EBITDA stagnira?, odlicna kompanija u ciklucnoj industriji…
Rast prihoda je odličan, kao i neto dobiti….
PE je na razini autoindustrije i vani, al je smjesna, divka odlicna….
Prihod 2017-2019 rastu 40%, a EBITDA ostala ista?
Kolko ja vidim razlog je taj sto im materijalni troskovi, odnosno troskovi u prodanim proizvodima ( Eng: Cost Of Goods Sold) rastu, odnosno bruto marza im se smanjuje (Prihodi – COGS).
Recimo gledajuci od 2016. pa do danas udio COGS u ukupnim prihodima su se povecali sa nekih 59% na 67%.
Vjerojatno ce i dalje padati jer je takav trend vec 3, 4 godine, a najbolje se moze to vidjeti ako se gledaju podatci za posljednih 12 mjeseci pocevsi od 2016 godine.
Amortizacija se vrti uvijek isto oko 6.5%-7.5%
To smo već komentirali, Ebitda marža pada, a netto je tu negdje.
Što povećaju s efikasnosti procesa izgube na cijeni. Most i ćuprija priča.
To je efekt konkurencije.
Ali je bitan zato rast prodaje i novi ugovori te činjenica da je tržište automotivnih dijelova u porastu, usprkos stagnaciji samih vozila. Sve navedeno i objašnjeno gore.
Ako im je EBIT i EBITDA marza u padajucem trednu, kako to da im neto marza stagnira i uvijek se odrzava na istom, 6%, 6.5%?
Ako im je EBIT i EBITDA marza u padajucem trednu, kako to da im neto marza stagnira i uvijek se odrzava na istom, 6%, 6.5%?
Valjda smanjeni troskovi financiranja.
Jedino to moze biti. Sama rijec kaze.
Ali je tesko razluciti utjecaj cistih kamata jer se to utopi u zbirnoj stavci kamate i tecajne razlike. Odnosno vise stavki, ali jednako nerasclanjeno.
Bilo kako bilo, s ovom cijenom od 190.50 kn imamo dionicu iz Vodećeg tržišta s P/E=8.59. Što je doista smiješno. I što je još bolje to je u skladu sa starim podatkom prema ttm, a kad dođe novi kvartal bit će manji taj kvocijent.
Ne vidim ali ama baš nikakvog razloga da blue chip iz Vodećeg tržišta ne bude barem na P/E=10. Pogotovo ako uzmemo ostale dionice iz VT i vidimo kako kotiraju.
I to znači blue chip s rastućim poslovanjem i perspektivom, sve kako je najavljeno novim ugovorima.
Ako netko misli suprotno sad mu je prilika da kaže.
Evo ja cu iskoristit priliku. Mozda je razlog strah buduceg trgoviskog rata SAD-a i Evrope?Slazem se s vama oko svega sto ste napisali, ionako nemam ((jos) dionice ADPL
Ma kakvi strahovi, burza je mrtva jer su gradjani prestali ulagati na trzistu kapitala, ova dionica je jednostavno zrtva tako neefikasne burze. Ali to ni nije za svakog lose, tko zeli trejdati nek produzi dalje, tko zeli kupiti i drzati dionice moze ovdje iskoristiti priliku za kupnju dionica koje isplacuju 6-7% dividende dok su kamate u banci 0%. Svejedno mi je kakva je cijena ako ne planiram prodavati, ovako reinvestiram dividendu po smijesnoj cijeni i gradim si bolju financijsku buducnost.