ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 17.11.2024. u 18:42
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
11,20
2.968
265
11,00
11,20
1,82%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Lipo je bar sanjati o tako necemu, ali ajde barem se izgleda konkrektno nesto trude oko toga.

Ignore : renči

Budimo realni, to je sanjarenje.
Ne iskljucujem mogucnost da iz cisto politickih razloga VW dodje, pa cak i ako ne budemo ekonomski najbolji, sto sigurno necemo, ali ne bih puno para stavio na to.
Sto svejedno ne znaci da se ADPL ne moze natjecati za dobavu dijelova pa makar tvornica zavrsila negdje u regiji. U Turskoj po svoj prilici nece, barem ne dok je Erdo tamo.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.


Budimo realni, to je sanjarenje.
Ne iskljucujem mogucnost da iz cisto politickih razloga VW dodje, pa cak i ako ne budemo ekonomski najbolji, sto sigurno necemo, ali ne bih puno para stavio na to.
Sto svejedno ne znaci da se ADPL ne moze natjecati za dobavu dijelova pa makar tvornica zavrsila negdje u regiji. U Turskoj po svoj prilici nece, barem ne dok je Erdo tamo.

Iako i ja mislim da je to na dugackom stapu najvise zbog politike, realno nije nemoguce stvari su lakse po tom pitanju nego sta su bile prije, gledajmo gdje je autoindustrija uvijek isla najvise na podrucja gdje je jeftina radna snaga i gdje je EU imao otvorene granice, presudna nije bila velicina zemlje, a izbjegavane su zemlje gdje su rizicne s politikom tako da iako je turska bila kandidat izgleda da ne mogu tek tako zanemarit taj rizik tu su vjerovatno isli na druge racunice zbog same velicine turske i trenutno stanje da je tamo zbog devalvacije jeftinije ulaganje ide u prilog ali to je i rizik dugorocno tako da se mozda i odluce riskirat, s druge strane treba uzest u obzir da smo po pitanju cijene rada pali na zacelje EU te da zemlje gdje se prije islo gradit vise nisu toliko ataktivnije sta se tice cijene rada nego mi, s tim da i sama blizina i prometna povezanost igra ulogu u cijeni troska te riziku zemlje. te da smo u EU primljeni zadnji tako da taj faktor prije je bio otezavajuci, pa onda uzmimo i to da je VW vlasnik porshea koji je investira u rimca te na buduce sve vece okretanje prema elektricnim vozilima pa i ta prica ima jedan pozitivan dodatak ako je rimac dobro iskoristi zasad to radi odlicno, pa onda uzmimo Adplastik koji je tek u zadnjih nekoliko godina povecao suradnju s VW te ako gledamo da prije 10 godina je uglavnom bio tier 2 dobaljac, a sada preuzima sve vecu ulogu, tako da i taj dio infrastrukture je pozitivan kod razmisljanja o tvornici, a ima ih jos koji u HR rade s VW, tako da prica prije 10 godina i sada je poprilicno drugacija u korist nas kao potencijalne zemlje ne usporedjujuci sad se s drugima samo gledajuci sadasnje stanje jedini dio sta fali je politika pricu treba znat prodat i omogucit u zadnji cas je to tesko, u prilog ide i ovo sada presjedanje i sastanak pucana da se s politicke strane nesto postigne vise. Tako da ovaj dio kao potencijalog kandidata sigurno VW nece tek tako stavit u ladicu, druga stvar je sta svaka zemlja vodi svoju bitku za taj kolac i svaka nudi nesto. Sigurno da postoji odredjena sansa i da je bas ne mozemo otpisat u potpunosti iako mala.

Ignore : renči

Izgleda da je 185-186 kn nekakva prekrcajna točka u zadnje vrijeme.
U očekivanju novih vijesti / rezultata.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Da.
Potpora na 185, otpor na 188.
Nejde ovo nikam jedno vrijeme. Premda jedan veliki na 188 (cca 4.000 kom) bi se vjerojatno maknuo na 190, kao što se maknuo sa 186 kada se približilo. Čini mi se da netko ima namjeru štopat.
Ja sam se stavio na kupnju, pa se nadam da će gklemenc izvuć neku (negativnu) vijest da to malo opadne. 🙂

Ali eto, danas veći promet i sve unutar jedne kune.

Ozbiljne količine. Napeto ko hozntreger. Neki bi van, a neki bi vnutra. Tko zna šta će biti sutra.

Netko se dobrano iskrcao.

Inače, kad čovjek malo prelista i istraži zapravo se dođe do spoznaje da je tvrdnja kako ADPL radi protuciklički, tj. raste na padajućem tržištu, zapravo na vrlo klimavim nogama.
Istinabog, tržište samih automobila jest stagnantno, u nekim segmentima i regijama i padajuće, ali tržište materijala i komponenti za unutrašnjost i općenito opremu je rastuće, neumoljivo, s jasnim projekcijama za dalje.

https://www.globenewswire.com/news-release/2019/09/04/1911062/0/en/Automotive-Interior-Materials-Market-To-Reach-USD-79-79-Billion-By-2026-Reports-And-Data.html

https://www.marketsandmarkets.com/Market-Reports/automotive-interior-components-market-10199544.html?gclid=EAIaIQobChMIwcTJiK2Z5gIVxIayCh3iJA98EAAYASAAEgIiOfD_BwE

Ovo su neki linkovi koji se tiču materijala kao sirovina te samih proizvoda, ima ih još dosta, slobodno pogledajte.
Zaključak je da tržište raste zbog potreba za skidanjem težina automobila, sve većih zahtjeva za kvalitetom, udobnosti i estetikom te dodatno na to u budućnosti se očekuje još veći rast zbog elektrifikacije automobila, a koja pak zahtijeva ulaganja u lakše materijale da se barem donekle ofsetira težina baterije koju auti nose.

U svakom slučaju rast je brži od svjetskog GDP-a, a ADPL barem duplo brža od rasta ovog segmenta u kojem posluje.

Uglavnom, kokice i pratiti rast i razvoj.

I definitivno malo proučiti prije donošenja zaključaka naprečac.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.


Netko se dobrano iskrcao.

A di si ti to vidio, zar ne vidiš da se sve skida sa aska…👍



Netko se dobrano iskrcao.

A di si ti to vidio, zar ne vidiš da se sve skida sa aska…👍
[/quote]

A ono, još malo i odradili smo godinu.
Rekordno, kao i uvijek.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Opa, pojelo strašila. Moglo bi ovdje postati interesantno

Totalna rasprodaja….
Upravo netko prosuo po prodaji 5000 kom….😂😂😂👍👍👍👍👍

New Report

Close