ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.12.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
9,49
13.422
1,414
9,50
9,60
0,63%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Sudbina AD Plastika je već godinama ta da je ovo odlično organizirana kompanija koja stalno posluje u teškom okruženju (dužnička kriza u EU, kriza EURA kao valute, sankcije Zapada prema Rusiji (rat u Ukrajni),
poniranje tečaja rublje u odnosu na EURO, kriza sa ispušnim plinovima u autoindustriji, eurozona na rubu recesije, imali još. Zbog toga pitanje gosp.pajolaa hoće li biti što od posla koji je već ugovoren je prejednostavno nije ovo RIZO ili Đuro Đaković.


Sudbina AD Plastika je već godinama ta da je ovo odlično organizirana kompanija koja stalno posluje u teškom okruženju (dužnička kriza u EU, kriza EURA kao valute, sankcije Zapada prema Rusiji (rat u Ukrajni),
poniranje tečaja rublje u odnosu na EURO, kriza sa ispušnim plinovima u autoindustriji, eurozona na rubu recesije, imali još. Zbog toga pitanje gosp.pajolaa hoće li biti što od posla koji je već ugovoren je prejednostavno nije ovo RIZO ili Đuro Đaković.

Slazem se. Jedna od bolje vodenih kompanija, jedina mala zamjerka je sto menadzment zbog svega ovoga sto ste napisali nikako ne moze u kontinuitetu(mislim Q do Q) dati dobre rezultate

https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/kriza-u-autoindustriji-veliki-dobavljaci-automobilskih-dijelova-prijavili-ogromne-gubitke/9605542/

Školovana budala je veća budala od one neškolovane

https://edition.cnn.com/2019/11/12/investing/asian-market-latest-nissan/index.html?utm_content=2019-11-13T03%3A35%3A45&utm_source=twCNN&utm_term=link&utm_medium=social

Nissan said after Tuesday’s market close that its operating profit fell 70%.
The automaker cut its sales forecast, expecting to sell 5.2 million cars for the fiscal year that ends in March 2020 — 5.4% less than what it initially anticipated.
The stock has tumbled 19% so far this year.

Svi vanka padaju, ADPL raste. Oaza sigurnosti.

Trolam, hejtam, vrijeđam, ponižavam, omaložavami - mućki Džubrarim.

Senzacionalistički članak pomalo.
Činjenica je da neki proizvođači gube konkurentsku utrku, a neki drugi kao ADPL rastu.
Džaba krečenje.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Vijest jučer objavljena na CNBC da Tesla gradi mega tvornicu u Njemačkoj ovdje se briše

https://www.cnbc.com/2019/11/12/tesla-ceo-elon-musk-announces-gigafactory-design-center-near-berlin.html


Senzacionalistički članak pomalo.
Činjenica je da neki proizvođači gube konkurentsku utrku, a neki drugi kao ADPL rastu.
Džaba krečenje.

Kad veliki kihavaju, mali slijede. Ali ovo je vrlo zanimljiva ideja “konkurentska utrka”. Znaci, po vama, stogodišnje firme nemaju pojma o poslu, dok ADPL unistava sve pred sobom. Vi ste upravljali produktivnoscu u Nissanu, fureciji, continentalu i ADPL-u pa znate prepoznati kvalitetu ili šta? Faureciji dionica pala 50% jer su, eto, nesposobni. Da bude jasno, adpl je jedna od najboljih dionica na nasem trzistu, ali sada ulagati u ovaj sektor mislim da nema smisla.

Školovana budala je veća budala od one neškolovane

sjećam se kako se 2007. ismijavalo takve naznake krize pa kad je udarila po burzama ljudi su u kratko vrijeme ostajali bez 70-80% uloga

gklemenc i jaro
S dužnim poštovanjem, manite se komentiranja nečega što uopće ne razumijete.

gklemenc
Tradicija nešto znači, da, no pitanje je uvijek što i kako radiš u kojem vremenu. Prošlost ne znači mnogo ako nisi konkurentan u nekom trenutku.
Isto je bitno koliko si velik. Ako si velik, a tržište je u padu sva je vjerovatnost da ćeš padati i ti.
ADPL je mali i ako su sposobni mogu ići protuciklički što po svoj prilici i rade.
Neka tako rade još godinu dvije, a kad se trend okrene vidjet ćete puni potencijal.
Krize nema i dok je jeftinog novca neće je ni biti. Ovo je nova normala koju mnogi ne razumiju.

jaro
Bez komentara. Vama naprosto nije mjesto na ovom forumu.
Obični ste provokator bez mnogo znanja o ičemu.
I s vrlo visokim mišljenjem o vlastitoj mudrosti.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

kupoprodaj

ajmo ovako vrlo jednostavno. znaci da malo dijete razumije. Znaci, adpl radi dijelove za autoindustriju. svi veci proizvodaci automobila su najavili probleme. cak je i prodaja u kini, koja je uvijek bila pokretac rasta, opako krenula padati. znaci, vi ste razmisljanja da će adpl nastaviti proizvoditi i prodavati dijelove automobila proizvođacima automobila, iako će ovi prodavati manje i najavljuju rezanja? Jer eto adpl radi anticiklicki. Kao da ja prodajem cement, a nitko ne gradi ništa, ali će eto kupovati od mene jer sam produktivniji i antickilican. Tko će kupovati od mene?

Školovana budala je veća budala od one neškolovane

@gklemenc

mudro zborite!
vremena nisu za ulaganje jer je ovo ciklična industrija pa kad vidiš da, uvjetno rečeno, ‘veliki’ pucaju onda što možemo očekivati od malih nego da i njima padne cijena?
ADPL je dosta diverzificiran po zemljama i točno je, na dosta toga treba paziti: prvo njegove prirodne partnere, zatim tečaj kako rublje tako i eura, te njihov odnos prema kuni
zatim ti vražji alati… prvo ide razvoj, pa se onda taj trošak amortizacijom sučeljava s prihodima kad jednom krenu

ima jedno ALI… AD plastik je dobro vođena kompanija, osobito tu treba naglasiti upravljanje novčanim tokovima, tu ima svega: od povlačenja dividende od pridruženog društva do isplate iste prema dioničarima
pa imate div. prinos od 5,6,7% na godinu, da li to uzimate u obzir? nit kopali nit sadili – laganih 5-7% godišnje na ulog
prema zadnjem izvješću kažu da je neto fin. dug tek 2,58 Ebitda na razini Grupe, znači da za 2,5 godišnje zarade vrate cjelokupni dug! tu ne treba dakle očekivati šokove
ili ako hoćete 428,5 mil kn duga naspram 815,5 mil kn kapitala, ni to mi ne izgleda puno

svaki poremećaj na tržištu bilo kapitala bilo kupovne moći građana može i vjerojatno hoće imati utjecaja na cijenu i ADPL dionice
teško je predvidjeti koja je to točno cijena po kojoj se isplati kupiti ovu dionicu i teško da ćete ikada pogoditi baš u dno
zbog gore navedenih parametara koje sve treba uzeti u obzir to je TEŠKO naciljati
ako slučajno padne ispod 175 kn ja osobno bez razmišljanja kupujem.. da li ću pogoditi dno, nemam pojma nit se zamaram time!

New Report

Close