Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
Suradnja s Njemačkom u autoindustriji i inovacijama
https://vijesti.hrt.hr/551907/horvat-i-altmaier-o-jacanju-gospodarske-suradnje
Njemački ministar ekonomije Altmaier: Ne prijeti nam recesija, iduće godine očekujemo rast. Stoga i Hrvatska može biti mirna… Već naredne godine ponovno računamo s nešto višim rastom od oko 1,0%.
Njemačka je dugi niz godina najvažniji ekonomski partner za zemlje jugoistočne Evrope. Obujam trgovine između Njemačke i Hrvatske u 2018. udvostručio se na 5,3 milijarde eura
dobra firma,ali za autoindustriju dolaze bitno teža vremena nego zadnjih par godina tako da…
Kolega, po čemu zaključak da dolaze bitno teža vremena za autoindustriju?
Čekaju nas usponi i padovi, kao i kod svake grane industrije, ali ne znam iz čega zaključujete da dolazi neki veći i duži pad u ovoj industriji?
Bio bi zahvalan da podijelite mišljenje s nama. Možda ste i u pravu, zato i pitam.
Zaključuje iz činjenice da niko neće prodat po 100 kuna, a nesretnici neznaju da dolaze teška vremena jer nisu vidjeli slijedeći link.
Sama činjenica da VW koncern gradi novu tvornicu automobila sugerira
da postoji potreba za novim automobilima, te da proširuju kapacitete ili?
Hrvatska ovu šansu ne smije propustiti: Roglić Vladi dao vrlo jasne upute kako dobiti Volkswagen
dobra firma,ali za autoindustriju dolaze bitno teža vremena nego zadnjih par godina tako da…
…tako da šta ? Nisi kupio na diskontnoj po 170, nećeš kupit po 190, a možda na 250 ?!..? 😛 ?!!
https://www.index.hr/vijesti/clanak/hoce-li-volkswagen-stvarno-graditi-tvornicu-u-hrvatskoj-to-su-lovacke-price/2125920.aspx
Eto, čovjek u par kartica teksta opisao surovu hrvatsku stvarnost …
Zasad ne bu išlo… A i tko zna kad će, ako će (mala je vjerojatnost da će)…
https://www.rtl.hr/vijesti-hr/novosti/svijet/3585771/hladan-tus-iz-volkswagena-za-hrvatsku-trenutno-ne-trazimo-alternativne-lokacije-za-tvornicu/
Kakve veze ima vijest koju objavljuje gklemenc sa AD Plastikom? Koliki god bude pad prodaje automobila u određenom periodu, sve će biti nadoknađeno i premašeno u slijedećem. To je jednostavno kapitalizam.
Njemacka autoindustija u banani i adplastik nemaju nikakve poveznice?? Ja vadim sire zakljucke kad nesto citam.
A dobro gklemenc šalje link pa neka svako tumači kako mu drago. Apropo tih problema koji se navode u članku, g. Došen se u jednom intervjuu izjasnio da taj prelazak autoindustrije na elektriku te pritisci za manjim co2 vozila, njima kao industriji koja se bavi plastičnim dijelovim ide na ruku jer se ide na smanjenje mase vozila. Znači za neke dobavljače u autoindustriji su to problemi, a za naš Adplastik prilika jer dolazi do zamjene metalnih dijelova plastičnim koji su lakši.