Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,20 | 2.968 | 265 | 11,00 | 11,20 | 1,82% |
Jel shvacate da se radi o velikoj kupnji automobila u 8. mjesecu zbog nove regulative, gdje su se svi požurili kupiti auto prije nego regulativa krene u primjenu, što je iskrivilo rezultate za 9. mj? Samo izvješće vam kaže da je to zbog niske baze, a vi kažete da nije????? Ok
Gamechanging događaji nisu poticaji, nego su jednokratne stavke, jer poticaji ne traju vjecno, i svaki ozbiljan analiticar ih izbacuje iz svojih analiza
Ja uopće ne ulazim u konkretan slucaj nego sam čitao primjere koji su po meni loši i nisu pogodni za konkretan slucaj kojeg spominješ.
A reci mi… u RH, poznato je da se velik dio prodaje automobila posljednjih godina generira od strane rent-a-cara koji drajva rast. Jel bi i to trebalo isključiti iz “uobičajene prodaje”?
Ti kreiraš paralelne svemire.
Renault
Renault shares were down 11% in early trading.
After the market closed on Thursday, Renault said sales were likely to drop between 3% and 4% this year. The company also said its operating margin was set to come in at 5%, versus a previous 6% goal.
“Overall, there are too many uncertainties today,” wrote Deutsche Bank analysts, as they cut their rating on Renault to “hold” from “buy”.
I to unatoc rastu prodaje u 9.mj. Vidite vi to
Ma koga briga za jedan mjesec, najvažnija informacija je da je u Q3 smanjen pad registracija novih vozila za 1,5 p.p. sa 3,1% na 1,6%.
Ostalo je lov u mutnom…
@gklemenc
možeš li nam preporučiti neku dionicu u koju se, prema tvojem mišljenju, isplati uložiti?
Kolega gklemenc,
ukoliko pozornije pročitate moj post, vidjet ćete da sam naglasio ”da treći puta u proteklih pet mjeseci dolazi do rasta prodaje” i ispod sam stavio link uz napomenu da je tijekom trećeg kvartala kumulativni minus smanjen sa 3,1% na 1,6%. Kao dugogodišnji investitor bih vam preporučio da uvijek gledate dulji vremenski period, a ne samo podatke za 1 mjesec. Uhvatili ste se niske baze u mjesecu rujnu, ali ako baš želite detaljno analizirati uzmite i podatke za kolovoz 2017, 2018 i 2019. Prije stupanja na snagu WLTP-a 01.rujna 2018, u kolovozu 2018 je prodaja novih automobila porasla 30%, tako da vašom logikom ”glavni krivac” za pad prodaje u kolovozu 2019 je visoka baza iz 2018 koja iskrivljuje podatke. Ali, ako pogledamo prodaju za Q3/19 u odnosu na Q3/18, dinamika prodaje je pozitivna.
S obzirom da smo na temi ADPL, također ne znam zašto vidite problem što su neke države na usporavanje prodaje početkom godine reagirale uvođenjem subvencija i poticaja na kupnju novih automobila. Bio auto kupljen uz subvenciju ili ne, za njega je potrebno proizvesti ili ugraditi dio.
Na kraju da dobijete osjećaj da nije sve uvijek samo u broju prodanih vozila stavljam link koji se odnosi na proizvodnju modela Clia 5 u Revozu.
Potražnja za Renaultom je velika: 150 Hrvata svakodnevno putuju preko granice na posao
Naglasak stavljam na rečenicu ”da se radi o večem broju plastičnih dijelova koji dolaze u Clio 5 iz Hrvatske, a isto da se radi o kvalitetnijim materijalima višeg cjenovnog razreda.” Znači, čak i da se proizvode i proda manji broj novih Clia 5, potencijalna zarada za ADPL možebiti veća.
Auta par postotaka više ili manje, nije toliko bitno … .bitno je da je plastika ugovorila ove godine već 200 milja eurića novih poslova, a još nije kraj godine …
Renault
Renault shares were down 11% in early trading.
After the market closed on Thursday, Renault said sales were likely to drop between 3% and 4% this year. The company also said its operating margin was set to come in at 5%, versus a previous 6% goal.
"Overall, there are too many uncertainties today," wrote Deutsche Bank analysts, as they cut their rating on Renault to "hold" from "buy".
I to unatoc rastu prodaje u 9.mj. Vidite vi to
I sta konkretno znaci taj clanak po Adplastik jer taj clanak tako citiran opcenito vrlo malo znaci za Adplastik ukoliko se ne udje dublje u tematiku, a i sami ste rekli “Tipicna boljka ovog foruma, gdje se vade samo podaci koji idu u prilog rastu-padu dionice”, sad ste sami s tim clankom upali u svoju izjavu vadeci podatke koje idu u prilog odredjenom stavu bez da ste usli u meritum stvari vezano za konkretnu dionicu genereliziranjuci nesto.
Nisam taj članak postavio zbog toga da ADPL padne, nego sam postavio zbog toga što je objavljeno da je rast prodaje automobila od 14,5%, a evo Renault se već javlja da će imati loše rezultate.
Iz komentara je razvidno da se radi o pukoj težnji za objektivnošću i želji da se statistički podatci i inače sveobuhvatno sagledavaju, nevezano za neku konkretnu dionicu, no čini se da neki to uzimaju osobno.
A za one koji su dioničari ili to žele postati, evo malo štiva za održavanje vjere i optimizma u svoju investiciju. Ne pitajte me od kuda mi i kako da dođete do časopisa, jer sam to obećao poznaniku koji mi ga je posudio.
Možda jednog dana odluče objavljivati časopis na svojim stranicama, ne kužim zašto to do sada nisu počeli.
A za one koji su dioničari ili to žele postati, evo malo štiva za održavanje vjere i optimizma u svoju investiciju. Ne pitajte me od kuda mi i kako da dođete do časopisa, jer sam to obećao poznaniku koji mi ga je posudio.
Možda jednog dana odluče objavljivati časopis na svojim stranicama, ne kužim zašto to do sada nisu počeli.
Hvala kolega Jubito na ovom materijalu.
Izdvojio bih samo izjavu g. Došena da su kapaciteti u Hrvatskoj popunjeni, (u Hrvatskoj se inaće ostvaruje većina prihoda) a da će i s novim poslovima u Rusiji isto biti i u tamošnje obje tvornice.
Ako g. Došen ne laže, nemamo se čemu drugom nadati nego povečanju prihoda i performansi poduzeća.