Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,20 | 2.968 | 265 | 11,00 | 11,20 | 1,82% |
U pravu ste, kako stvari stoje, izgleda da nema ništa od recesije iduće godine,
bez obzira što se zadnjih par dana sustavno širila panika kroz hrvatske
medije, a ADPL ide punom parom naprijed: novi ugovori, zapošljavaju
novih 150 ljudi u Zg itd.
Mediji su ti koji već dulje vrijeme mute vodu oko krize i recesije i dobrim su dijelom odgovorni za sve posljedice koje iz toga proizlaze, ali odgovornost ne prihvaćaju jer su sa zakonodavcem isposlovali da tobože objavljuju informacije u javnom interesu te su time zakonski abolirani od svake odgovornosti za nastalu štetu.
Slabo pratim ADPL ali bi rekao da se ovdje radi o očekivanju utjecaja negativnog kretanja najvećeg kupca Renault-a. Vidi prilog! Prodaja im pada 2 godine za radom 10%. MC 50% u godinu i pol.
Općenito gledano makro HR kretanja nemaju skoro nikakvog utjecaja na ADPL.
Također kada malo bolje pogledaš nije baš bilo nekog dugoročnog driver-a za odrađeni rast?!
sad cu i ja iz solidarnosti stavit 2-3 dionice na prodaju, ili čak udarit po bidu, s ciljem izazivanja panike 😉
Žalosno gdje smo:
The 2.6 million direct manufacturing jobs in the automotive industry account for 8.5% of total EU manufacturing employment. This interactive chart shows the share of direct automotive employment in total manufacturing for each of the 28 EU member states.
https://www.acea.be/statistics/article/share-of-direct-automotive-employment-in-the-eu-by-country
Žalosno gdje smo:
The 2.6 million direct manufacturing jobs in the automotive industry account for 8.5% of total EU manufacturing employment. This interactive chart shows the share of direct automotive employment in total manufacturing for each of the 28 EU member states.
https://www.acea.be/statistics/article/share-of-direct-automotive-employment-in-the-eu-by-country
a to sve možemo zahvaliti našim dragim političarima…
Slovačka, Rumunjska, Češka, Mađarska su sve redom bile dio istočnog bloka, dakle puno zatvorenije zemlje s isto takvim institucijama
no padom željezne zavjese neki su ozbiljno shvatili domaću zadaću
o razini države sve manje-više znamo kako je: crno-bijelo, ustaše-partizani, bipolarni poremećaj…
no s lokalnom razinom isto tako ne štima jer nisu privukli dir. strana ulaganja a o tome, koga zanima, imate više ovdje: Kopric Stanje lokalne samouprave u Hrvatskoj
ništa nije slučajno, sve se događa s vrlo dobrim razlogom!
demokracija se stvara kroz institucije pa dobro pazite na svim budućim izborima na kojima glasate jer ipak, kad glasate za određenu listu, glasate i za ljude koji su na njima
ili da postavim jedno retoričko: zašto nisu recimo Google, Apple ili Microsoft nastali/su registrirani u RH?
Žalosno gdje smo:
The 2.6 million direct manufacturing jobs in the automotive industry account for 8.5% of total EU manufacturing employment. This interactive chart shows the share of direct automotive employment in total manufacturing for each of the 28 EU member states.
https://www.acea.be/statistics/article/share-of-direct-automotive-employment-in-the-eu-by-country
Treba biti pozitivan. Bolji smo od Cipra 😉
Nije mi jasno uopce kako mozete komentirati cijenu dionice kad doslovno u zadnjih pola godine dnevni promet ADPL nije presao milijun kn. Cijena mrtvari na mrtvom trzistu i to je vise manje to, nikakvi tektonski poremecaji se ne desavaju, nitko ne trguje, kad nekome zatreba nesto love opali po bidu par dionica i zivotari se. Pa danasnji promet ADPL-om je bio 14 tisuca kn. halo, 85 dionica je protrgovano, pa o kakvom poslovanju, renaultu, krizama, recesijama i predvidanjima pricamo?
Slabo pratim ADPL ali bi rekao da se ovdje radi o očekivanju utjecaja negativnog kretanja najvećeg kupca Renault-a. Vidi prilog! Prodaja im pada 2 godine za radom 10%. MC 50% u godinu i pol.
Općenito gledano makro HR kretanja nemaju skoro nikakvog utjecaja na ADPL.
Također kada malo bolje pogledaš nije baš bilo nekog dugoročnog driver-a za odrađeni rast?!
Ne znam za koga onda zapošljavaju 150 ljudi ako je problem što renault prodaje 10% manje vozila. Renault proda 10% manje auta, a udio komponenti koje ugradi ADPL u te renaulte se poveća 20%. A kad renault poveća prodaju onda tek slijedi vatromet. A novi clio tek dolazi na tržište.
Ova potencijalna recesija ima političke uzroke, političari ju mogu potezom pera otkloniti.
A što se tiće drivera za rast, ne znam koji bi trebao biti bolji driver od kontinuiranog povećanja prihoda, dobiti, dividendi, ulaska na prime tržište i trenutnih fundamenata on npr. p/e ispod 8, vrijednosti ispod knjigovodstvene, dividendnog prinosa preko 7% itd.
https://privredni.hr/kriza-autoindustrije-se-produbljuje
Sve objasnjeno. Cijena dionice je buducnost 50 % i sadasnjost 50 % -ajmo reci. A vamo je buducnost, onako, ne svijetla, trenutno. Dosta stvari opterecuje industriju, a da ne govorimo da je valjda 6,5 % zaposlenih uopce u eu, zaposljeno u ovoj industriji. Izravno, a tek koliko njih ovisi o njoj. Jos kad se ukalkulira i konstantna vika dreka o recesiji i kojekakve makinacije na nasoj nelikvidnoj burzi…