ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.12.2024. u 23:57
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
9,49
13.422
1,414
9,50
9,60
0,63%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Znači, ove godine, do sada, ugovorili novih poslova cca 165 mil. eura … i to bez gubitaka, molim lijepo, za razliku od nekih uljanika i sličnih …. fino, veselim se dividendi za 2020 godinu … i 21,22,23 itd ….


Mislim da mažu oči javnosti, idemo u stečaj uskoro :-)))

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/9jkdU7TI2GdTABLXGAnPmQ==.pdf

kad cijena padne zbog recesije na 100 kn, bit će fantastičan posao trpati se dionicama ADPL 👌

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....


Znači, ove godine, do sada, ugovorili novih poslova cca 165 mil. eura … .

To ama baš ništa ne znači ako dođe kriza i recesija. Ugovori će se raskinuti jer nije nikomu u interesu proizvoditi ako nema kupca. Lakše platiti penale nego li gomilati aute i dijelove koji nemaju i neće naći svog kupca.

Za vrijeme recesije/krize uvijek prvi stradaju autoindustrija i turistički sektor. Navodno ljudi ne kupuju auta tada niti ne putuju baš. Kakvo čudo.

A za ovog kolegu koji želi pokupovati sve do 175 kn. Ne bih baš savjetovao. Jer će se odmah staviti jednake količine na prodaju po istoj cijeni. Ali opet, ako ste baš ludi kao što kažete…

A što se tiče Rusa. Pa oni su davih dana dokapitalizirali ADPL po oko 250 kn. Nikada ova dionica više nije bila niti blizu tih razina.

Njima ADPL ne čini niti 1% prihoda. Samo diverzifikacija. Budite uvjereni da ne znaju pronaći hrvatsku na karti, kamoli ADPL. Ali neka, dobar ulaz na rusko tržište su dobili barem.

Kad se ugovori 45 mil novih poslova, a dionica se ne makne. Nego čak padne… mislim da biste se trebali zapitati što se valja iza brda.

Ili samo navalite na kupnju. Još malo pa nestalo 🙂

Trolam, hejtam, vrijeđam, ponižavam, omaložavami - mućki Džubrarim.


Znači, ove godine, do sada, ugovorili novih poslova cca 165 mil. eura … i to bez gubitaka, molim lijepo, za razliku od nekih uljanika i sličnih …. fino, veselim se dividendi za 2020 godinu … i 21,22,23 itd ….

Tocnije 174,9 mil eura to im je koliko pratim najveca godisnja objavljena vrijednost novih poslova, a godina jos nije gotova!….sta se mene tice spustite je jos nize dok mi neke investicije odrade svoje pa da iman gdje prebacit 🙂

Ignore : renči

Ekipa, a po koliko ste ono kunica kupovali npr. HT u zlatnim godinama (možete i popuste uračunavati do mile volje), a sada se pravite da vam kao super ide od dividende?
ADPL kupljen po 200 kn, sa ukalkuliranim padom na cca. 60 kn i sa redovnom dividendom (kao i do sada), na duži rok bilo bi bolje ulaganje od kupnje “najtrgovanije dionice ove Zg-baruštine” od burze. Pojednostavljeno, gubitak ulaganja u ADPL u tako predviđenom rasponu cijena, bio bi duplo manji od tkz. “igranja na sigurno” sa velikim i likvidnim HT-om.
Pa vi pričajte o sadašnjoj i budućoj cijeni ADPL što god vas je volja!
Pametnome dosta.


Kad se ugovori 45 mil novih poslova, a dionica se ne makne. Nego čak padne… mislim da biste se trebali zapitati što se valja iza brda.

Ili samo navalite na kupnju. Još malo pa nestalo 🙂


Evo jesam danas još 100 kom po asku.
Iza brda se valja to da ugovaraju nove poslove i zapošljavaju dodatnih 150 ljudi. Automobilska industrija je veliko more za naš mali ADPL čak i kada dolazi oseka.

Ovdje ima dva tabora. Jedan kaže da je kriza u autoindustriji i u pravu je. Drugi kaže da dionica nije skupa i oni su u pravu. Recimo da je trenutno 100kn dionica. Prvi bi opet pričali da je kriza, recesija. Recimo da je 10kn oni bi opet po svome i nikada ne bi valjala i nikada je ne bi kupili. Dionica se kupuje kad je kriza, ali treba procijeniti točku ulaska. Ne pada mi na pamet kupovati po ovim cijenama, ali na nižim razinama ću se nakrcati da boli glava.


Recimo da je trenutno 100kn dionica

I tata bi sine 🙂
I ja bih kupio po 100 kn.
Iznad 150 kn ne bih niti u ludilu.

Premda europski automobilski sektor već 2 mjeseca roni. Od kraja srpnja.

Treba samo malo baciti pogled na FESA na EUREX-u gdje se može hedgati autoindustrija.

Trolam, hejtam, vrijeđam, ponižavam, omaložavami - mućki Džubrarim.



Znači, ove godine, do sada, ugovorili novih poslova cca 165 mil. eura … i to bez gubitaka, molim lijepo, za razliku od nekih uljanika i sličnih …. fino, veselim se dividendi za 2020 godinu … i 21,22,23 itd ….

Tocnije 174,9 mil eura to im je koliko pratim najveca godisnja objavljena vrijednost novih poslova, a godina jos nije gotova!….sta se mene tice spustite je jos nize dok mi neke investicije odrade svoje pa da iman gdje prebacit 🙂
[/quote]

Do objave Q4 ima jos dosta vremena ako ce svaki dan malo po malo kliziti bit ce stvarno prava prilika za all in 🙂 (moj target 150) 😉

Uvijek je pitanje kad kupiti … itd.itd Pojedini prognoziraju da ide ispod 150 pa se onda kupuje
Što ako ne dođe do 150? Što ako kriza zakasni? Što ako netko krizu ukrade? Što ako dođe kriza ranije?

Svašta

Zanimljivo je da oni koji crnjace su oni koji jedva cekaju da padne jer bi sigurno kupili, onda im crnilo ne bi bilo toliko crno, mislim da cete ostat kratkih rukava.

Ignore : renči

New Report

Close