ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 08.09.2024. u 00:20
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
12,33
5.388
437
12,30
12,50
-0,41%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@zorangutan
Ne lupetam, ako si pratio dionicu zadnjih godinu dana onda jako dobro znaš da ono šta pišem je istina. Amerikanci su zatukli cijenu do 32, a i na toliko je ostalo jer je trezor kupovao – jer da nije, išlo bi to daleko ispod 30. Nakon toga opet je trezor kupovao da bi se cijena vratila nazad. Da tu nije bilo trezora, sad bi RIVP trgovali oko 30, možda i niže. Ne kažem da RIVP ne vrijedi više od 30, vrijedi, ali na ovako nelikvidnom tržištu normalno je da se dionice trže dosta ispod svoje realne vrijednosti, naravno osim ako netko ne brani cijenu. A na RIVP trezor brani cijenu, dok na ADPL nitko ne brani cijenu. Zato smo tu gdje jesmo.
Inače slažem se da ovdje nije mjesto da se priča o RIVP, ona je samo uzeta kao primjer drugačijeg načina formiranja trenutne tržišne cijene, ništa drugo.

Toliko pametujete bespotrebno. Oni su zanemariv udio u svjetskoj auto industriji. To ja kao da imaš babu na placu koja prodaje jaja i pročita na teletextu da je u kini pala prodaja jaja za 5% i kaže dedi idemo prodati kokice. Ja to gledam ovako što je cijena manja dividenda je postotno veća. Idealno je da bude 10% i baš me briga gdje je cijena. Kako je namjeravam još dosta kupiti i meni odgovara pad cijene. Potajno se nadam 150kn.


Oni su zanemariv udio u svjetskoj auto industriji.

Nebitno je koliki postotni udio imaju u industriji. Njihova je zarada vezana za broj prodanih automobila. Pogledajte povijesne objave Revoza o ukidanjima ili pak uvođenju dodatnih smjena.


Imao sam ga, na temelju njega sam prodao (cca 190), sad više nemam ADPL, ali je namjeravam opet imati u budućnosti samo ne po ovim cijenama. Ne zato jer je trenutno pretjerano skupa nego zato jer sam ukalkulirao rizik moguće ekonomske krize koja je na horizontu.
I ne, ta kriza neće imati nikakve veće veze s Trumpom ili Kinom nego sa natalitetom u industrijskim zemljama, dugom i obvezama za mirovine i zdravstveno osiguranje ostarjelom stanovništvu koje više nitko ne može ni ne želi plaćati. To nećete naći na CNN-u ili MSNBC-u koje vi koristite kao primarni izvor informiranja o stanju u svijetu i ekonomiji…

Vi prakticki zelite ukalkulirati i izracunati svu kompleksnost svijeta pa do u leptira sto ce sletjeti na jednom kraju svijeta i uzrokovati tsunami u dugom… Pa ne ide van to tako… ali govori sve o vasem egu i dozivljaju sebe u svijetu…

https://www.youtube.com/watch?v=qp5hxHPlTq8



Imao sam ga, na temelju njega sam prodao (cca 190), sad više nemam ADPL, ali je namjeravam opet imati u budućnosti samo ne po ovim cijenama. Ne zato jer je trenutno pretjerano skupa nego zato jer sam ukalkulirao rizik moguće ekonomske krize koja je na horizontu.
I ne, ta kriza neće imati nikakve veće veze s Trumpom ili Kinom nego sa natalitetom u industrijskim zemljama, dugom i obvezama za mirovine i zdravstveno osiguranje ostarjelom stanovništvu koje više nitko ne može ni ne želi plaćati. To nećete naći na CNN-u ili MSNBC-u koje vi koristite kao primarni izvor informiranja o stanju u svijetu i ekonomiji…

Vi prakticki zelite ukalkulirati i izracunati svu kompleksnost svijeta pa do u leptira sto ce sletjeti na jednom kraju svijeta i uzrokovati tsunami u dugom… Pa ne ide van to tako… ali govori sve o vasem egu i dozivljaju sebe u svijetu…
[/quote]

To mi je posao kolega, nema veze s egom…



Oni su zanemariv udio u svjetskoj auto industriji.

Nebitno je koliki postotni udio imaju u industriji. Njihova je zarada vezana za broj prodanih automobila. Pogledajte povijesne objave Revoza o ukidanjima ili pak uvođenju dodatnih smjena.
[/quote]
Nikako se nebi složio da je nebitno koliki postotni udio imaju u industriji. Zna se da nije isto rasti iz slabe bazne pozicije u odnosu na jaku. Zar mislite da bi Kina ovoliko dugo rasla visokim stopama u BDP-u da je imala baznu poziciju Japana u BDP per kapita. Upravo zato Japan stagnira dvadesetak godina dok jedna zaostala Rumunjska rastura u rastu zadnjih godina. Mislio sam da je to samo po sebi jasno. I vaši transformatori će prije poduplati proizvodnju nego jedan Siemens, Samsung i Apple će teško uduplati tržišni udio korisnika mobitela za razliku od nekog kineza s malim tržišnim udjelom.


Zna se da nije isto rasti iz slabe bazne pozicije u odnosu na jaku.

Zna se, samo što Vi govorite o kategoriji (osvajanja/zadržavanja/gubitka) tržišnog udjela, a ja u slučaju ADPL-a o prihodima/dobiti za vrijeme krize ili uspona industrije.

2017 godine prihodi su bili 1069
2019 godine prihodi će biti 1400
Znači za dvije godine porast od 31%
Kolega bi rekao da je broj prodanih vozila u dvije godine narastao 31% i da to objašnjava porast prihoda.
E pa to nije točno. Ako oni u sljedećim godinama očekuju rast prihoda po stopi od 10%, a pad prodaje vozila bude 3% to znači da će oni rasti 7% i time povećati svoj udio sa 0.00000001% na 0.000000011%
Ovdje je presudna mala baza kako je drugi kolega dobro primjetio.

Nisam govorio o tome nego o rastu proizvodnje i prodaje, a posljedično i rastu udjela. Rast udjela se može desiti i kad proizvodnja stagnira i pada. Govorim o rastu prihoda i dobiti koji se u relativnom smislu lakše mogu ostvariti iz niske baze.

Osobno nemam puno ADPL ali svakako planiram do kupiti i to dosta.
Ovdje cijena ide dolje jer netko tako želi a nema veze s tvz. mogućnostima krize i recesije.
Tako isto rastu cijene dionica polupropalih firmi.


Osobno nemam puno ADPL ali svakako planiram do kupiti i to dosta.
Ovdje cijena ide dolje jer netko tako želi a nema veze s tvz. mogućnostima krize i recesije.
Tako isto rastu cijene dionica polupropalih firmi.

Glavu u pijesak i neka Vas ne brine recesija i trgovinski rat. To je za amatere.


Glavu u pijesak i neka Vas ne brine recesija i trgovinski rat. To je za amatere.

Šapnite vi meni kad će ta recesija, da i ja saznam.

New Report

Close