ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 12:31
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
10,54
15.803
1,500
10,50
10,75
-3,23%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

StatusQuo je usao u ljetnju hibernaciju pa nije toliko fokusiran za detalje….
U prvom kvartalu prihod je bio 345 mil kad bih pogadjao rekao bih da ocekujem 365 mil…
Profitabilnost je u 1Q pala dobit se izvukla na racun boljeg neto financijskog efekta koji izgleda da ce bit u 2Q slican kao u 1Q tj bolji nego proslogodisnji tako da i ako ostane niza profitabilnost financijski efekt bi trebao osigurat dobit recimo da ocekujem oko 25-30mil…
Evo pokusa sam se malo fokusirat na taj 2Q iako je to premalo da ne bih nesto izostavio i zaboravio al neka malo ukljucivanja mozga pa da vidim jel imalo to kakvog smisla iako prosle godine neke stvari su bile jasno ocite odakle ce doc dobit i lakse je bilo donijet neku procjenu.

Status odličan si!
predvidio si 345+365 to je 710 mil kn prihoda
u izvješću imamo kons. 713,7 mil kn (to je kao da si insajder, pogoditi toliko precizno sa svim teč. razlikama, fin. prihodima i sl. je fakat super!)

dobit kažeš 25-30 mil kn dodati na Q1 pa je to 53-58 mil kn tvoja procjena
u izvješću kažu 57 mil kn

C-A-R!


p.s. StatusQuo, daj neki osvrt i demantiraj me…

StatusQuo je usao u ljetnju hibernaciju pa nije toliko fokusiran za detalje, a i ocekujem na kraju godine da sidne sve na svoje mjesto kako je uprava najavila pa se nekako ne zabrinjavam na kvartalne oscilacije…. ali ako bi vec bacao grah recimo ovako rublja je ojacala za nesto manji ili slicni postotak u 2Q kao i u 1Q pa s te strane neto financijski efekt bi trebao biti vjerovatno slican kao u 1Q mozda nesto gori, twingo se poceo proizvodit u ozujku, clio polovicom 2Q i smart faza 2 nisam sad siguran ali i ona bi se tu negdi trebala pocet proizvodit s druge strane u isto vrijeme kako pocimlju s novim modelima tako i stare modele prestaju proizvodit vjerovatno kakve su rupe izmedju zavrsetka i pocetka i troskovi dok se te promjene dogadjaju tesko je prognozirat jer ove godine imaju nekoliko bitnih pocetaka proizvodnje, u 1Q rusija je podbacila jednim dijelom zbog manjeg prosjecnog tecaja rublje u odnosu na proslu godinu 2Q bi s te strane trebao imat nesto bolji odnos tecaja nego prosle godine iako nije samo to bitno bila je i manja prodaja alata u 1Q, za Tiszu je isto navedeno da bi do kraj godine trebala bit dovrsena integracija tu se uvijek mogu ocekivat i neki veci troskovi usljed optimizacije novog drustva i nekih otpisa.U prvom kvartalu prihod je bio 345 mil kad bih pogadjao rekao bih da ocekujem 365 mil ali kao sta sam gore naveo ovo je samo pogadjanje jer ne mozete neke stvari znat da bude i manje ili vise ne bi me iznenadilo ne mozete uvjek sve stvari s vecom vjerovatnoscu iscitat kada postoji puno parametara koji ne mozete procijenit ali u prilog ide i izjava uprave neki dan o nikad vecoj zaposlenosti kapacitete u matici koja doduse nije bila od pocetka 2Q. Profitabilnost je u 1Q pala dobit se izvukla na racun boljeg neto financijskog efekta koji izgleda da ce bit u 2Q slican kao u 1Q tj bolji nego proslogodisnji tako da i ako ostane niza profitabilnost financijski efekt bi trebao osigurat dobit recimo da ocekujem oko 25-30mil kao i prosle godine jer ne ocekujem da se profitabilnost odma znacajno poveca ali u slucaju da se poveca onda ocekujem da dobit ide preko 30 u 2Q iako su rekli da su u 1Q imali jednokratne troskove pa da efekt izostanka toga odma vidimo u 2Q ako sve ostalo bude bez vecih problema

Evo pokusa sam se malo fokusirat na taj 2Q iako je to premalo da ne bih nesto izostavio i zaboravio al neka malo ukljucivanja mozga pa da vidim jel imalo to kakvog smisla iako prosle godine neke stvari su bile jasno ocite odakle ce doc dobit i lakse je bilo donijet neku procjenu.
[/quote]
Kudos!

StatusQ

Svaka ti čast!
Bravo!

Lp

AD Plastik: Poslovni prihodi u šest mjeseci skočili 12,4% Autor/izvor: SEEbiz
Datum objave: 26.07.2019. – 09:58:54
SOLIN – Objavljen je Međuizvještaj poslovodstva za prvih šest mjeseci 2019. godine AD Plastik Grupe u kojem su poslovni prihodi porasli za 12,4 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine i iznose 713,7 milijuna kuna.

http://www.seebiz.eu/ad-plastik-poslovni-prihodi-u-sest-mjeseci-skocili-124/ar-196563/

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

EBITDA 136 mil.
Dividenda opet?

I Chuck Norris vozi Dajca!! Tko vozi Dajca ima krupna jajca!! Nebojše=Ne boj se ! Ne valja li ga,ne valja, dok ne kroči Nebojse!

Kuntenat …. idemo u nove radne pobjede …..

Ovakvi financijski izvještaji me uistinu vesele. Imatelj sam ove dionice.
Priča se da će se u budućnosti broj vozila smanjivati. BMW i Mercedes (daimler) su se udružili (joint venture) i krenuli u zajednički razvoj iz straha da će se i njihov tržišni udio smanjivati. Mišljenja su da u, čak ne tako dalekoj, budućnosti će ljudi sve manje posjedovati vozilo, a sve više koristiti car-sharing. Na ovaj projekt planiraju potrošiti nešto više od mlr €.
S obzirom da to neće baš tako skoro, još dugo ćemo se veseliti dividendama ove dionice.
https://www.daimler.com/company/bmw-and-daimler.html
https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/bmw-and-daimler-establish-urban-mobility-joint-venture
Ovaj članak me podsjetio da su krenuli:
https://www.index.hr/auto/clanak/odobrila-njemacka-vlada-mercedes-je-prvi-koji-smije-voziti-bez-vozaca/2104063.aspx

S tim da je u većim Njemačkim gradovima već zaživio car sharing i firme koje se tim bave skupljaju solidan kapital.
Ali iskreno, to me ne brine ni najmanje. Broj auta koji će se smanjiti u Njemačkoj (i ostalim razvijenim državama) je manji nego broj auta koji će se povećavati u državama koje su do jučer bile ili su i danas siromašne. Afrika, Indija, bivši USSR osim Baltika,itd.

https://www.google.com/amp/s/auto.economictimes.indiatimes.com/amp/news/passenger-vehicle/cars/india-has-22-cars-per-1000-individuals-amitabh-kant/67059021

Zasto ste toliko fokusirani na autoindustriju?
Kolko ja znam adpl ima strojeve za injekcijsko presanje. Promijenis kalup i vise ne radis branike nego bilo sto drugo. Ta tranzicija na nesto drugo (ako ce biti ikad potrebe) mi se cini znacajno jednostavnija nego u mnogim drugim industrijama…

https://www.youtube.com/watch?v=qp5hxHPlTq8


Zasto ste toliko fokusirani na autoindustriju?
Kolko ja znam adpl ima strojeve za injekcijsko presanje. Promijenis kalup i vise ne radis branike nego bilo sto drugo. Ta tranzicija na nesto drugo (ako ce biti ikad potrebe) mi se cini znacajno jednostavnija nego u mnogim drugim industrijama…

Pa sto onda ne promijene kalup i prešaju nešto drugo?

Vrlo vjerojatno zato jer imaju network u autoindustriju. Da je samo strojeve imati, onda bi lijepo radili i ddjh, i Uljanik i bilo koja druga industrija tvrtka sa strojevima i n000 radnika. Nije sam tak uletiti u neku nišu.
Mogli bi raditi kantice za zalijevat cvijeće recimo. Ali i tu je situirano tržište-Dubrava opskrba.

New Report

Close