ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 17:51
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
9,48
15.536
1,639
9,44
9,58
0,84%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Pa jel nas ADPL radi vise za temeljni brend ili daciu? 🙂
Imate na njihovoj stranici direkt ekselicu svaki mjesec koliko su prodali i u kojem dijelu svijeta, ono sta je bitno za nas je cca u padu 7-8%, sad možda ce biti neki delay kada ce se to vidjeti u ADPL prihodima, neznam ne razumijem cijeli biznis u potpunosti….
Nisam ja uopce protiv ADPL i mislim da je stvarno super prica, ali sve ove hvalospjeve kako ce samo gore gore gore na 250kn i vise me bas nerviraju jer sitacija nije uopce tako idealna za auto industriju u narednom periodu

Lipo ti je objasnio ali ti i dalje gledas sve povrsno Adpl radi za cijelokupni brand s tim da dacija ima najveci utjecaj na neto dobit drustva, udio neto dobiti od dacije u 2018 godini u neto dobit drustva je bio 58%, s druge strane nema smisla gledat cijelokupnu prodaju vec pojedine modele koji imaju najveci utjecaj na prihode tako dacija ima rast od 10% u evropi , clio ima neki blagi plus na yoy recimo stagnacija za sada, smart u prvih 5 mjeseci ima rast 5% novije jos nisam vidio, a ima i masu drugih projekata koji sigurno utjecu uostalom bio pad 3-4% prodaje automobila ne znaci nista najbitnije je kakvi su ugovoreni poslovi vise ili manje i kada to sve pocimlje se pretakat u prihode, a koliko znamo kapaciteti su popunjeni sigurno im nece znacit par postotaka manje prodaje na pune kapacitete jel da……druga stvar je profitabilnost i poboljsanje te strane da to vidimo kroz neto dobit.

Ignore : renči


Pa jel nas ADPL radi vise za temeljni brend ili daciu? 🙂
Imate na njihovoj stranici direkt ekselicu svaki mjesec koliko su prodali i u kojem dijelu svijeta, ono sta je bitno za nas je cca u padu 7-8%, sad možda ce biti neki delay kada ce se to vidjeti u ADPL prihodima, neznam ne razumijem cijeli biznis u potpunosti….
Nisam ja uopce protiv ADPL i mislim da je stvarno super prica, ali sve ove hvalospjeve kako ce samo gore gore gore na 250kn i vise me bas nerviraju jer sitacija nije uopce tako idealna za auto industriju u narednom periodu

Lipo ti je objasnio ali ti i dalje gledas sve povrsno Adpl radi za cijelokupni brand s tim da dacija ima najveci utjecaj na neto dobit drustva, udio neto dobiti od dacije u 2018 godini u neto dobit drustva je bio 58%, s druge strane nema smisla gledat cijelokupnu prodaju vec pojedine modele koji imaju najveci utjecaj na prihode tako dacija ima rast od 10% u evropi , clio ima neki blagi plus na yoy recimo stagnacija za sada, smart u prvih 5 mjeseci ima rast 5% novije jos nisam vidio, a ima i masu drugih projekata koji sigurno utjecu uostalom bio pad 3-4% prodaje automobila ne znaci nista najbitnije je kakvi su ugovoreni poslovi vise ili manje i kada to sve pocimlje se pretakat u prihode, a koliko znamo kapaciteti su popunjeni sigurno im nece znacit par postotaka manje prodaje na pune kapacitete jel da……druga stvar je profitabilnost i poboljsanje te strane da to vidimo kroz neto dobit.
[/quote]

Sta je objasnio? Ne mozes reci da je dacia isto vrednovana kao npr clio iz ociju ADPL
nadalje ja ne gledam cijeli svijet nego vecinom rusiju i europu
Rekao sam da ne razumijem u potpunosti kako cijeli biznis funkcionira i da neznam kada i sta se naplacuje od auto proizvođaca…..

Da nije bilo dacije adpl bi bio u totalnoj drugacijoj situacjji danas i po meni je to najvrednije sta ima od pojedinacnog vlasnistva malo tko to uzima u obzir, racunaj da je zadnjih 6 godina neto dobit ADPL prije poreza bila kumulativno sve skupa 294 mil, a da je od toga udio dobiti od dacije bio 278 mil pa reci ti meni sta vise vrijedi adplastiku dacija ili clio ?

Ignore : renči

Od kud ti te informacije?

Pocmi citat izvjesca sve ti pise

Ignore : renči

Izvješće prije planiranog….pozitivna vijest

AD PLASTIK d.d. – Izmjena u kalendaru događanja za 2019. godinu
http://zse.hr/default.aspx?id=93206

brinu se oni za svoje dioničare.
isplata dividende 25.7. a objava rezultata 26.7. tako da nemamo vremena potrošiti i izgubiti pare na škart dionice već dokupiti ADPL.

https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/predsjednik-uprave-ad-plastik-grupe-jedva-cekamo-euro-tada-ce-nam-svima-biti-lakse/9133301/
Kaže Došen da za plastiku nema zime … samo ljeto…..


https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/predsjednik-uprave-ad-plastik-grupe-jedva-cekamo-euro-tada-ce-nam-svima-biti-lakse/9133301/
Kaže Došen da za plastiku nema zime … samo ljeto…..

firma se odlično razvija…1.kvartal +7,7% prihodi u odnosu na 2018…baš me zanima dalje sada 2.kvartal….samo tako dalje ADPL……


https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/predsjednik-uprave-ad-plastik-grupe-jedva-cekamo-euro-tada-ce-nam-svima-biti-lakse/9133301/
Kaže Došen da za plastiku nema zime … samo ljeto…..

Dobar intervju dosta se moze saznat iz jednog ovakvog intervjua daje razlog za optimizam

“Rezultati u ovoj godini u skladu su s našim planovima i ciljevima, a zanimljivo je kako smo tijekom svibnja ostvarili povijesno rekordnu proizvodnju na lokacijama u Hrvatskoj. Ovo je za nas vrlo dinamična godina, započela je serijska proizvodnja redizajniranog Twinga i novog Clija 5, a do kraja godine očekuje nas i početak serijske proizvodnje za Ford Pumu. To značajno utječe na proširenje naših kapaciteta tako da ćemo u Zagrebu do kraja godine zaposliti više od 150 novih proizvodnih radnika.”

Znaci tijekom svibnja su ostvarili rekordnu proizvodnju u HR, vidjet cemo kako ce se to odrazit u ovom kvartalu za koji dan, s tim da su sad ostvarili rekordnu proizvodnju, a do kraja godine ocekuju jos dodatno povecanje 🙂

“Zanimljivi su i prvi poslovi bojenja ugovoreni za PSA Grupu, što nam otvara mogućnosti širenja suradnje s ovim kupcem.”

“Vrlo dobra vijest su i značajni poslovi na ruskom tržištu koje smo nedavno ugovorili. Naime, za nova Renaultova vozila, koja će naslijediti Logan i Sandero, dogovorili smo poslove vrijedne 71,4 milijuna eura. AD Plastik će razvijati i proizvoditi više od 80 komponenata eksterijera za ovaj projekt, što nam osigurava status ključnog dobavljača alijanse Renault-Nissan-AvtoVAZ”

” Proširili smo svoje kapacitete u hrvatskim tvornicama, a do kraja godine očekuje nas i proširenje kapaciteta naše ruske tvornice u Kalugi. Zbog potreba poslovanja radimo na unapređenjima infrastrukture pa će Kaluga dobiti veće proizvodne pogone i skladišne prostore. Novi poslovi ugovoreni s Volkswagen Grupom višestruko će uvećati realizaciju na ovoj lokaciji u sljedeće tri godine. Najnoviji poslovi ugovoreni s alijansom Renault-Nissan-AvtoVAZ pokrenut će i značajne investicije u sljedećoj godini na našoj lokaciji u Vintaiju.”

” Iako europsko tržište prognozira stagnaciju, odnosno manji pad u prodaji novih vozila, na naše se poslovanje to ne odražava. Situacija u Rusiji se stabilizirala, ali ne očekujemo brz i velik iskorak. Poslovi koje smo ugovorili omogućit će nam rast brži od rasta samog automobilskog tržišta i u Rusiji, a za to je zaslužna, prije svega, dugogodišnja i uspješna suradnja s našim stalnim kupcima.”



Ignore : renči

Već duži niz godina imaju izrazito progresivno poslovanje.
Definitivno jedna od potentnijih kompanija na Zse.
Za konačni okidač rasta cijene potrebno je veće prepoznavanje of strane malih ulagača, za sada je ADPL uglavnom fondovska oaza.

New Report

Close