Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,70 | 15.877 | 1,484 | 10,55 | 10,85 | 0,46% |
Pa jel nas ADPL radi vise za temeljni brend ili daciu? 🙂
Imate na njihovoj stranici direkt ekselicu svaki mjesec koliko su prodali i u kojem dijelu svijeta, ono sta je bitno za nas je cca u padu 7-8%, sad možda ce biti neki delay kada ce se to vidjeti u ADPL prihodima, neznam ne razumijem cijeli biznis u potpunosti….
Nisam ja uopce protiv ADPL i mislim da je stvarno super prica, ali sve ove hvalospjeve kako ce samo gore gore gore na 250kn i vise me bas nerviraju jer sitacija nije uopce tako idealna za auto industriju u narednom periodu
Lipo ti je objasnio ali ti i dalje gledas sve povrsno Adpl radi za cijelokupni brand s tim da dacija ima najveci utjecaj na neto dobit drustva, udio neto dobiti od dacije u 2018 godini u neto dobit drustva je bio 58%, s druge strane nema smisla gledat cijelokupnu prodaju vec pojedine modele koji imaju najveci utjecaj na prihode tako dacija ima rast od 10% u evropi , clio ima neki blagi plus na yoy recimo stagnacija za sada, smart u prvih 5 mjeseci ima rast 5% novije jos nisam vidio, a ima i masu drugih projekata koji sigurno utjecu uostalom bio pad 3-4% prodaje automobila ne znaci nista najbitnije je kakvi su ugovoreni poslovi vise ili manje i kada to sve pocimlje se pretakat u prihode, a koliko znamo kapaciteti su popunjeni sigurno im nece znacit par postotaka manje prodaje na pune kapacitete jel da……druga stvar je profitabilnost i poboljsanje te strane da to vidimo kroz neto dobit.
Pa jel nas ADPL radi vise za temeljni brend ili daciu? 🙂
Imate na njihovoj stranici direkt ekselicu svaki mjesec koliko su prodali i u kojem dijelu svijeta, ono sta je bitno za nas je cca u padu 7-8%, sad možda ce biti neki delay kada ce se to vidjeti u ADPL prihodima, neznam ne razumijem cijeli biznis u potpunosti….
Nisam ja uopce protiv ADPL i mislim da je stvarno super prica, ali sve ove hvalospjeve kako ce samo gore gore gore na 250kn i vise me bas nerviraju jer sitacija nije uopce tako idealna za auto industriju u narednom periodu
Lipo ti je objasnio ali ti i dalje gledas sve povrsno Adpl radi za cijelokupni brand s tim da dacija ima najveci utjecaj na neto dobit drustva, udio neto dobiti od dacije u 2018 godini u neto dobit drustva je bio 58%, s druge strane nema smisla gledat cijelokupnu prodaju vec pojedine modele koji imaju najveci utjecaj na prihode tako dacija ima rast od 10% u evropi , clio ima neki blagi plus na yoy recimo stagnacija za sada, smart u prvih 5 mjeseci ima rast 5% novije jos nisam vidio, a ima i masu drugih projekata koji sigurno utjecu uostalom bio pad 3-4% prodaje automobila ne znaci nista najbitnije je kakvi su ugovoreni poslovi vise ili manje i kada to sve pocimlje se pretakat u prihode, a koliko znamo kapaciteti su popunjeni sigurno im nece znacit par postotaka manje prodaje na pune kapacitete jel da……druga stvar je profitabilnost i poboljsanje te strane da to vidimo kroz neto dobit.
[/quote]
Sta je objasnio? Ne mozes reci da je dacia isto vrednovana kao npr clio iz ociju ADPL
nadalje ja ne gledam cijeli svijet nego vecinom rusiju i europu
Rekao sam da ne razumijem u potpunosti kako cijeli biznis funkcionira i da neznam kada i sta se naplacuje od auto proizvođaca…..
Da nije bilo dacije adpl bi bio u totalnoj drugacijoj situacjji danas i po meni je to najvrednije sta ima od pojedinacnog vlasnistva malo tko to uzima u obzir, racunaj da je zadnjih 6 godina neto dobit ADPL prije poreza bila kumulativno sve skupa 294 mil, a da je od toga udio dobiti od dacije bio 278 mil pa reci ti meni sta vise vrijedi adplastiku dacija ili clio ?
AD PLASTIK d.d. – Izmjena u kalendaru događanja za 2019. godinu
http://zse.hr/default.aspx?id=93206
brinu se oni za svoje dioničare.
isplata dividende 25.7. a objava rezultata 26.7. tako da nemamo vremena potrošiti i izgubiti pare na škart dionice već dokupiti ADPL.
https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/predsjednik-uprave-ad-plastik-grupe-jedva-cekamo-euro-tada-ce-nam-svima-biti-lakse/9133301/
Kaže Došen da za plastiku nema zime … samo ljeto…..
https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/predsjednik-uprave-ad-plastik-grupe-jedva-cekamo-euro-tada-ce-nam-svima-biti-lakse/9133301/
Kaže Došen da za plastiku nema zime … samo ljeto…..
firma se odlično razvija…1.kvartal +7,7% prihodi u odnosu na 2018…baš me zanima dalje sada 2.kvartal….samo tako dalje ADPL……
https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/predsjednik-uprave-ad-plastik-grupe-jedva-cekamo-euro-tada-ce-nam-svima-biti-lakse/9133301/
Kaže Došen da za plastiku nema zime … samo ljeto…..
Dobar intervju dosta se moze saznat iz jednog ovakvog intervjua daje razlog za optimizam
“Rezultati u ovoj godini u skladu su s našim planovima i ciljevima, a zanimljivo je kako smo tijekom svibnja ostvarili povijesno rekordnu proizvodnju na lokacijama u Hrvatskoj. Ovo je za nas vrlo dinamična godina, započela je serijska proizvodnja redizajniranog Twinga i novog Clija 5, a do kraja godine očekuje nas i početak serijske proizvodnje za Ford Pumu. To značajno utječe na proširenje naših kapaciteta tako da ćemo u Zagrebu do kraja godine zaposliti više od 150 novih proizvodnih radnika.”
Znaci tijekom svibnja su ostvarili rekordnu proizvodnju u HR, vidjet cemo kako ce se to odrazit u ovom kvartalu za koji dan, s tim da su sad ostvarili rekordnu proizvodnju, a do kraja godine ocekuju jos dodatno povecanje 🙂
“Zanimljivi su i prvi poslovi bojenja ugovoreni za PSA Grupu, što nam otvara mogućnosti širenja suradnje s ovim kupcem.”
“Vrlo dobra vijest su i značajni poslovi na ruskom tržištu koje smo nedavno ugovorili. Naime, za nova Renaultova vozila, koja će naslijediti Logan i Sandero, dogovorili smo poslove vrijedne 71,4 milijuna eura. AD Plastik će razvijati i proizvoditi više od 80 komponenata eksterijera za ovaj projekt, što nam osigurava status ključnog dobavljača alijanse Renault-Nissan-AvtoVAZ”
” Proširili smo svoje kapacitete u hrvatskim tvornicama, a do kraja godine očekuje nas i proširenje kapaciteta naše ruske tvornice u Kalugi. Zbog potreba poslovanja radimo na unapređenjima infrastrukture pa će Kaluga dobiti veće proizvodne pogone i skladišne prostore. Novi poslovi ugovoreni s Volkswagen Grupom višestruko će uvećati realizaciju na ovoj lokaciji u sljedeće tri godine. Najnoviji poslovi ugovoreni s alijansom Renault-Nissan-AvtoVAZ pokrenut će i značajne investicije u sljedećoj godini na našoj lokaciji u Vintaiju.”
” Iako europsko tržište prognozira stagnaciju, odnosno manji pad u prodaji novih vozila, na naše se poslovanje to ne odražava. Situacija u Rusiji se stabilizirala, ali ne očekujemo brz i velik iskorak. Poslovi koje smo ugovorili omogućit će nam rast brži od rasta samog automobilskog tržišta i u Rusiji, a za to je zaslužna, prije svega, dugogodišnja i uspješna suradnja s našim stalnim kupcima.”