Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,26 | 5.984 | 583 | 10,15 | 10,50 | 3,47% |
Još danas tko kupi ima pravo na divku. Nema na čemu.
Može objašnjenje? Zašto bi se itko žurio kupiti bilo koju dionicu pred dividendu, kad će cijena pasti barem za iznos dividende, možda čak i više, po mom skromnom iskustvu. Kad tome pribrojimo i porez na kapitalnu dobit, dividenda ne iznosi recimo 4,5 posto nego 3,8 postp, a cijena na ex dividend day padne 4.5 posto?
Isprike ako sam nešto krivo shvatio
Može objašnjenje? Zašto bi se itko žurio kupiti bilo koju dionicu pred dividendu, kad će cijena pasti barem za iznos dividende, možda čak i više, po mom skromnom iskustvu. Kad tome pribrojimo i porez na kapitalnu dobit, dividenda ne iznosi recimo 4,5 posto nego 3,8 postp, a cijena na ex dividend day padne 4.5 posto?
Isprike ako sam nešto krivo shvatio
[/quote]
Ne pada uvijek za dividendu, to nije pravilo. Iako se cesto dogodi. Zadnji primjeri da nije uvijek tako su kodt i adrs.
ciklicka industrija tocno, sad smo u onoj fazi gdje se ne kupuje(padaju prihodi,dobit….), naravno to ce potrajati dvije tri godine i onda opet faza rasta i ekspanzije, dugorocni miruju a kratkorocni bjeze, kao sta smo imali prilike vidjeti i sta cemo vidjeti u narednim mjesecima
Može objašnjenje? Zašto bi se itko žurio kupiti bilo koju dionicu pred dividendu, kad će cijena pasti barem za iznos dividende, možda čak i više, po mom skromnom iskustvu. Kad tome pribrojimo i porez na kapitalnu dobit, dividenda ne iznosi recimo 4,5 posto nego 3,8 postp, a cijena na ex dividend day padne 4.5 posto?
Isprike ako sam nešto krivo shvatio
[/quote]
Ne pada uvijek za dividendu, to nije pravilo. Iako se cesto dogodi. Zadnji primjeri da nije uvijek tako su kodt i adrs.
[/quote]
Zaba i HT samo nakratko, da bi se vratili i iznad razlike. I sam ADPL je već imao isplatu,, nakon koje je imao rast.
sada smo u onoj fazi kada su banke pune novca a kamate nikad nisu bili niže i one koje i pomisle da ih dignu brzo se predomisle.
ljudi kupuju auta i druge stvari kada su kamate što niže a neće čekati visoke kamate .vrijeme niskih kamata će potrajati još koju godinu a i ADPL očekuje rast prihoda i dobiti.
oni koji su se bojali ući u kvalitetne dionice i drže paru koju im polako jede inflacija sada skaču sa teme na temu na ovom forumu i navijaju za veliki pad da bi se ukrcali ali to ovdje ne prolazi ,barem kod nas iskusnijih.
dobra ti je teorija steta sta brojke o prodaji auta ove godine to ne dokazuju, ali dobro ti si iskusni pa znas da je to samo opticka varka, sad u 8 mjesecu ce poceti kupovati aute ko ludi
Pa evo, kolega Rudar47, članak Vas u potpunosti demantira:
http://www.seebiz.eu/renault-prodao-osjetno-manje-vozila-u-prvoj-polovini-godine/ar-196137/
citiram iz članka:
Prodaja temeljnog brenda Renaulta potonula je u prvoj polovini godine 11,5 posto, dok su neki jeftiniji brendovi bilježili rast – Dacia za 4,5 posto, te ruska Lada za 6,8 posto.
Na europskom je tržištu prodaja na razini grupe stagnirala dok je u regiji koja obuhvaća Afriku, Bliski istok i Indiju potonula 27,7 posto, uglavnom zbog prošlogodišnjeg povlačenja iz Irana slijedom američke prijetnje sankcijama.
U euroazijskoj regiji koja uključuje i Rusiju isporuke su pale 5,2 posto, te za 3,9 posto na području obje Amerike.
Tako da ni brige za plastiku, za sada ….
I nije puno pala. očekivao sam i više.
Također ih je vrlo malo i prodalo, što daje zaključiti da ljudi baš i ne žele van.
Mislim da će ovo polako prema gore, a dosta ovisi i o izvještaju za drugi kvartal.
Ja sam nutra i nejdem nikam…
Takoder ostajem do daljnjega unutra…trenutno potencijalna bolja prilika do kraja godine atpl i opte medutim diverzifikacija je napravljena a fumdamenti kod adpl osiguravaju 25-30% portfelja.
Pa evo, kolega Rudar47, članak Vas u potpunosti demantira:
http://www.seebiz.eu/renault-prodao-osjetno-manje-vozila-u-prvoj-polovini-godine/ar-196137/
citiram iz članka:
Prodaja temeljnog brenda Renaulta potonula je u prvoj polovini godine 11,5 posto, dok su neki jeftiniji brendovi bilježili rast – Dacia za 4,5 posto, te ruska Lada za 6,8 posto.
Na europskom je tržištu prodaja na razini grupe stagnirala dok je u regiji koja obuhvaća Afriku, Bliski istok i Indiju potonula 27,7 posto, uglavnom zbog prošlogodišnjeg povlačenja iz Irana slijedom američke prijetnje sankcijama.
U euroazijskoj regiji koja uključuje i Rusiju isporuke su pale 5,2 posto, te za 3,9 posto na području obje Amerike.
Tako da ni brige za plastiku, za sada ….
Pa jel nas ADPL radi vise za temeljni brend ili daciu? 🙂
Imate na njihovoj stranici direkt ekselicu svaki mjesec koliko su prodali i u kojem dijelu svijeta, ono sta je bitno za nas je cca u padu 7-8%, sad možda ce biti neki delay kada ce se to vidjeti u ADPL prihodima, neznam ne razumijem cijeli biznis u potpunosti….
Nisam ja uopce protiv ADPL i mislim da je stvarno super prica, ali sve ove hvalospjeve kako ce samo gore gore gore na 250kn i vise me bas nerviraju jer sitacija nije uopce tako idealna za auto industriju u narednom periodu