Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
Cijena je vec duze pod pritiskom na asku kad se pokupi jedna tisucica dodje druga, da li je to izlazak nekog s vecom kolicinom znat ce mozda netko ako prati stanje dionicara ima li takvih da rece koju rijec o tome ? ili je ono klasicno kontroliranje cijene dok se ne skupi koliko se moze pa se onda pusti s lanca tko ce ga znat, jer tih kontroliranja dok se ne skupi koliko se moze bilo je vise nego dovoljno kod nas s druge strane dovoljno je vidit kamate na obveznice koliko nisko idu pa prodavat dionicu koja nosi vise od 4% dividende s takvim kamatama na obveznice nema bas puno smisla, love ima dovoljno u opticaju ali izbor dobrog prinosa na imovinu sve manje ima.
Malo je pozitivnih priča poput AD Plastika…. od ugovorenih poslova, zdrave bilance, financijskih pokazatelja, transparentnosti izvješća, komuniciranja s dioničarima i ostalim zainteresiranim stranama.
Osobno sam više puta po malo prodavao i po malo kupovao ovisno o cijeni.
Vjerujem da je ovo dionica za kupi i drži.
Ono što me brine je neefikasno tržište a ne poslovanje tvrtke.
Pozdrav svim dioničarima i onima koji će to tek postati.
Podsjetnik:
Glavna skupština je 11.07.2019. u 12,00 sati u Solinu.
Isplata dividende 25.07.2019.
http://www.adplastik.hr/media/uploads/docs/HR_Dopuna_kalendara_doga%C4%91anja_za_2019._godinu.pdf
Iako je AD Plastik izuzetna firma za HR prilike, cijena dionice ne mrda. Mislim da bi se u slučaju dobrog izvješća za Q2 nešto moglo dogoditi sa cijenom dionice, budući da je Q1 bio ispod očekivanja onih koji ciljaju veće prihode i sve veću dobit.
ovaj bećar što štopa rast ne bi trebao biti krupan zalogaj samo kada bi se par dana skidalo 3do 5 tisuća komada što za ovakvu dionicu nije puno jer to bi bio dnevni promet oko 1 mil. kuna.
po mojoj procijeni taj nema više od 20 000 komada a možda i puno manje.
sa 50 000 komada si vidljiv u top 10 dioničara a tamo već dugo vremena nitko ne prodaje.
uprava i nadzorni odbor koji imaju ispod toga broja isto ne prodaju jer bi to morali prijaviti.
to je znači neki vanjski igrač koji misli prebaciti paru van i kupiti nešto tamo tko zna što.
vidim da bi kolega invest kupio jeftino ADPL pa proba lažima zamutiti vodu.
cijena ADPLje prije 2 godine bila 165-170 kuna pa ako je rast dionice od 10-12% u dvije godine najuspješnijeg poslovanja firme previše onda se tu stvarno nema što reći.
točno, nakupovao sam se zadnjih dana 🙂
ADPL je izuzetna hr priča, još uvijek dovoljno ne prepoznata.
ovaj bećar što štopa rast ne bi trebao biti krupan zalogaj samo kada bi se par dana skidalo 3do 5 tisuća komada što za ovakvu dionicu nije puno jer to bi bio dnevni promet oko 1 mil. kuna.
po mojoj procijeni taj nema više od 20 000 komada a možda i puno manje.
sa 50 000 komada si vidljiv u top 10 dioničara a tamo već dugo vremena nitko ne prodaje.
uprava i nadzorni odbor koji imaju ispod toga broja isto ne prodaju jer bi to morali prijaviti.
to je znači neki vanjski igrač koji misli prebaciti paru van i kupiti nešto tamo tko zna što.
Istina, samo to će trajati cijeli tjedan
http://zse.hr/default.aspx?id=93086
Evo malo poslova 🙂
Dakle, po onome što su do sada izvijestili, ove godine su ugovorili novih poslova u iznosu od 127 mil. eura … a tek smo na pola godine ….
Divota. Ali pazite ovo, ugovor vrijedi od 2021. Ovdje se razmišlja godinama unaprijed.
AD Plastik Grupa u Rusiji je ugovorila nove poslove u vrijednosti od 71,4 milijuna eura, a odnose se na komponente za nova vozila alijanse Renault-Nissan-AvtoVAZ, izvijestila je u srijedu ta solinska tvrtka za proizvodnju automobilskih dijelova.
Ugovoreni su poslovi razvoja i proizvodnje više od 80 različitih komponenti eksterijera i to dijelova branika, pragove, blatobrane i zaštite podvozja, koji će se proizvoditi u ruskoj tvornici AD Plastik Togliatti, navodi se u objavi na Zagrebačkoj burzi.
Pritom, vozila marke Renault proizvodit će se u tvornici AvtoVAZ u Togliattiju i predstavljaju treću, moderniju generaciju vozila Logan i Sandero.
Početak serijske proizvodnje planiran je u drugom tromjesečju 2021. godine, a predviđeno trajanje projekta je osam godina. Kako su Sandero i Logan bili među dvadeset najprodavanijih vozila u Rusiji, od novih vozila očekuje se prodaja od više od 140 tisuća godišnje, stoji u objavi AD Plastika.
U kojoj je fazi Erste mirovinac koji je dosta prodavao ADPL, jel tko zna?
Razmišljam o kupnji paketa dionica ADPL, ali brine me što su dosta
izloženi u Rusiji i zadnji put kad je tamo izbila kriza dionica je bila pala
ispod 100 kn i tada sam nešto bio kupio..