Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,70 | 15.877 | 1,484 | 10,55 | 10,85 | 0,46% |
Možda je važno što je u igri i američki proizvođač pa bi to moglo biti i rješenje za može bitne carine kojim prijeti Tramp.
Kako je brzo doslo tako i otislo hehe
Propalo je spajanje Fiat Chryslera i Renaulta vrijedno 33 milijarde dolara
nakon ovakvih sumornih napisa…
Carpocalypse
… mi danas svjedočimo razvoju situacije u drugom smjeru na ZSE 🙂
uvijek kontra, uvijek kontra!
Sumorni napisi od businessinsidera samo su pretpostavke, srećom da svijetom vlada hedonizam i tko bi se želio voziti sa nepoznatim ljudima, u tuđem autu, svatko želi imati svoj kutak mira i luksuza bilo u stanu, vlastitoj kupaonici, surfati po vlastitom tabletu, pa tako voziti se u vlastitom automobilu i biti mobilan i slobodan. Između redaka ovdje se radi o pritisku na autoindustriju vezano na cijenu elektro automobila. Ukoliko cijene budu na razini današnjih benzinskih automobila, to će značiti velike uštede za potrošače i smanjenje troškova za mobilnost.
Kakav god motor pogoni auto, kakve to veze ima sa poslovanjem ad plastika koji laicki recimo lijeva branike u kalupe?
Najzanimljiviji mi je dio:
”
Koji su vam trenutno najvažniji poslovi?
Jedan naš ugovor traje otprilike sedam godina. Dvije godine su samo troškovi. Ulažete u razvoj, specijalne alate i pripremate se za industrijalizaciju. Onda imate prosječno pet godina serijske proizvodnje vozila. U ovoj godini imamo dva velika projekta koja su prošla te dvije godine ulaganja. Nedavno smo krenuli sa serijskom isporukom za novi Renault Clio 5. Riječ je o modelu koji se jako dobro prodaje i to će biti jedan od temelja našeg rasta u ovoj godini. Drugi važan projekt koji kreće u rujnu ugovor je vrijedan 80 milijuna eura za rumunjsku tvornicu Forda, u kojoj će se proizvoditi njihov novi SUV Puma. Krajem ožujka već je započela serijska proizvodnja za novi Twingo.
“
Meni je zanimljivije ovo:
A gdje vidite AD Plastik za 10 godina?
Ovakvim poslovanjem vjerujem da AD Plastik može udvostručiti svoje prihode u 10-godišnjem razdoblju. Prihodi izvan Hrvatske trebali bi prijeći promet koji danas imamo u Hrvatskoj. Širit ćemo se na tržišta na kojima su prisutni naši kupci. AD Plastik vidim kao još većeg malog globalnog dobavljača u automobilskoj industriji.