Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,20 | 2.968 | 265 | 11,00 | 11,20 | 1,82% |
http://www.skdd.hr/portal/f?p=100:2:16923123298792::::P2_SEC_CODE,P2_PROCESS,P2_PROCESS_VALUE:9WGFAV,10,6372
Ova dionica ima potencijal povuci dosta vise u plus, s obzirom na dobru politiku isplate dividende i pozitivnog poslovanja. Prije se pisalo o iranskom trzistu, ima li tu kakvih novosti po tom pitanju?
Broj zaposlenih raste solidno, u 2018.: 2.876 u 2017.: 2.386.
Je li tu uračunata i akvizicija?
U svakom slučaju respect, kupio bih još da imam keša.
http://www.seebiz.eu/ford-zatvara-tri-tvornice-u-rusiji/ar-191792/
Da li netko zna, ovako nabrzini, da li radimo i za Ford u Rusiji ? Ako da, ovo nije dobra vijest za plastiku …
Cak i ako da, ne rade samo za Ford u Rusiji, kupaca ima puno vise, a i Rusija nije jedini kupac.
Znaci da rast prihoda nece biti 20% nego 16 ili tako nesto. U odnosu na sadasnju razinu.
http://www.seebiz.eu/ford-zatvara-tri-tvornice-u-rusiji/ar-191792/
Da li netko zna, ovako nabrzini, da li radimo i za Ford u Rusiji ? Ako da, ovo nije dobra vijest za plastiku …
Glavni kupac u Rusiji koliko znam im je Renault/Nissan/Lada grupacija tako da nije katastrofalna vijest…
Proizvodimo za Ford ali u Rumunjskoj …
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/TNDgTZhAmsUZRyWAD71fBw==.pdf
Ovdje se spominje Ford Mondeo ali ne piše na kojoj lokaciji se proizvodi …
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/SitIpg6Y62ehFVwl0c0XPw==.pdf
dok se u istom dokumentu spominje i Ford Kuga koji se proizvodi u Rusiji …
Ovdje se isto ne spominje lokacija proizvodnje ovog Ford Focusa …
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/GgISIa32Nf1OYEqGM7r6YQ==.pdf
Uglavnom, i da su ova zadnja dva u Rusiji, šteta nije pretjerano velika ….
Proizvodimo za Ford ali u Rumunjskoj …
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/TNDgTZhAmsUZRyWAD71fBw==.pdf
Ovdje se spominje Ford Mondeo ali ne piše na kojoj lokaciji se proizvodi …
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/SitIpg6Y62ehFVwl0c0XPw==.pdf
dok se u istom dokumentu spominje i Ford Kuga koji se proizvodi u Rusiji …
Ovdje se isto ne spominje lokacija proizvodnje ovog Ford Focusa …
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/GgISIa32Nf1OYEqGM7r6YQ==.pdf
Uglavnom, i da su ova zadnja dva u Rusiji, šteta nije pretjerano velika ….
Mislim da je jedino aktualan Ford ecosport u rusiji koji traje jos godinu dana nakon njega bi trebala pocet kuga 2020 hahaha
Generalno je nekakav gubitak prihoda koji mislim da nije znacajan cca 10 mil kuna vjerovatno i manje, barem manje duplo ove godine ako se uzme da se zatvaranje treba dogodit polovinom godine gledano u kontest s 1,7 mlrd ukupnih prihoda Adplastika nije nesto znacajno, moguce da jedino da nekakav otpis alata budu trebali radit dok za kugu sumnjam jer je jos dosta rano da bi uopce poceli radit alate, a eccosport je ionako trebao zavrsit za godinu dana pa je sigurno taj dio 70% amortiziran, a i vrijednost posla nije toliko velika da su to znacajne stavke, sad da li postoje jos neki aktualni ugovori ne znam ovako koliko sam uspio pregledat.
.
S druge strane treba gledat i u kontekstu da ford ima 3% trzista te s te strane nije da ce nestat tih 3% vec ce se prelit na ostale sudionike, a s obzirom da lada, nissan i renault zauzimaju 30% trzista logicno je da ce barem 1% od tih 3 % posto oni pokupit, s tim da adplastik radi i s drugima tako da ce zapravo svi ostali imat korist radi veceg udjela posljedicno i adplastik tako da s jedne strane ima smanjenje prihoda s druge povecanje doduse taj prijelaz uvjek ima anomliju jer ne ide pravocrtno ali generalno gubitak prihoda ce se anulirat kroz kraci vremenski rok.
@StatusQuo
Što se tiče alata, za projekte koji su trenutno u serijskoj proizvodnji koliko sam shvatio alati su ionako već fakturirani kupcu tako da ne bi trebalo biti otpisa, a ako su se neki alati za buduće projekte već počeli graditi, obično je to pokriveno klauzulama za raskid i garancijama tako da i sa te strane ne bi trebalo biti otpisa.