Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
Onima koje ne štiti niska cijena ulaska u poziciju oprez.
Ključni projekti AD Plastik grupe u 2019. godini:
Početak serijske proizvodnje u RJ Zagreb i Solin:
Smart – branici
Clio – branici, insturment tabla, obloge vrata i spojler
Smart ph2 – dijelovi instrument table
Ford – eksterijeri (prvi posao bojenja za Ford)
Razvojni projekti u RJ Solin:
PSA grupa – ekstraktori zraka P21/P24, ekrani i zaštitnik remena PHEV
Početak serijske proizvodnje Kaluga:
VW – različite brizgane pozicije (implementacija tehnologije plinskog brizganja u Rusiji)
VW – obloga petih vrata (prvi posao termooblikovanja za VW)
Početak serijske proizvodnje Vintaiju:
BGA – skrivene vodilice stakla (prva proizvodnja ovih proizvoda unutar grupe)
RAZVOJNA FAZA AD PLASTIK GRUPE U 2019.:
PSA grupa – vodilice DPE i CP4
nosači zvučnika CP4 (implementacija tehnologije nanošenja PUR-a na proizvod
Ford Kuga – interijeri (Vintai)
Renault Duster i Kaptur – dijelovi ekstreijera (Kaluga)
Renaul Duster – statičke brtve (Vintai)
Da.
Što se tiče cijene na TK dok fondovi ne odluče u kojem smjeru će cijena mi možemo samo promatrat situaciju i čekat FI
Kukuriku, šteta što mirovinci ne dijele isto mišljenje i onda na ovako plitkom tržištu mrcvare dionicu. Dionicu koja zaslužuje više. Ipak, meni odgovara, tu i tamo dokupljujem u zadnjih par mjeseci.
Znači fondovi su grobari HR TK? Čini se da jesu. Jer što fali ovoj dionici? Osim pravilnog vrednovanja od institucionalaca, ništa. Samo tko li zapošljava te bedake u mirovinskim fondovima?? Prestrašno koji uništavači.
s druge strane, da nisu kupovali onomad kad je Bakić izlazio, možda bi cijena bila zatučena i niže?
kakve veze ima cijena s fundamentima? osobito na ZSE
za tebe NaBiduAsku mi je jasno jer trguješ po momentumu i tu čekaš priliku
ali ostali?
Steta bi bilo ne zabiljezit neke djelove na forumu ipak ima zanimljivih informacija
Kad se govori o značenju “AD Plastik grupe”, kažimo i da na tržište EU-a plasira 13 milijuna rukohvata godišnje. To bi značilo da gotovo četiri milijuna novih vozila godišnje ima rukohvate “AD Plastika”. U prošloj je godini u EU-u proizvedeno 19,6 milijuna automobila, od čega više od četiri milijuna imaju njihove rukohvate, znači da 20 posto vozila proizvedenih u Europi imaju rukohvate proizvedene u tvornicama “AD Plastika”.
U tvornici sa sjedištem u Solinu očekuju da bi, prema novim poslovima koji su dogovoreni, taj postotak već u sljedećoj godini mogao znatno porasti, i to na 25 posto.
U sljedećoj, 2019. godini, “AD Plastik grupu” čeka niz pripremljenih projekata, a među najvažnijima za Hrvatsku je početak proizvodnje novog Clija BJA.Za to vozilo se rade prednji i stražnji branici, obloge vrata, instrument-ploča i stražnji spojler, kao i svi sastavni dijelovi, što je ukupno oko 50 proizvoda samo za to vozilo.
Iduće godine počinje i proizvodnja za Ford, za koji je prvi put dogovoren posao bojenja.
Doznajemo i da, osim početka serijske proizvodnje i njihove industrijalizacije, veliki dio aktivnosti u sljedećoj će godini biti usmjeren na razvoj projekata čija serijska proizvodnja počinje 2020. godine i kasnije.
U sljedećoj godini očekuje nas ozbiljan iskorak i u segmentu montaže. Na ruskom će tržištu sljedeću godinu obilježiti ozbiljan iskorak u segmentu razvoja, a aktivno nastavljamo razvoj digitalizacije poslovanja i uvođenja industrije 4.0.
Ma nema se tu što filozofirati.
Izgleda da se i prodaja iscrpila na ovim razinama, a kupnja ne žuri jer čeka da se vidi smjer TK u cjelini. Ovo je blue chip i ići će gdje treba ići kad dođe vrijeme.
Držim ju kao solidnih 10-11% portfelja i ako bude prilike bit će i malo više.
Za one koji još nisu upoznati, evo kalendar događanja za 2019. godinu:
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/W7JN2Zl5DdhsFzXrBzEvxw==.pdf