Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,04 | 9.494 | 860 | 11,00 | 11,20 | -1,35% |
Na prvu super,
Ne znam iskreno zasto je gosp Bakić izlazio iz ovoga i utukao u ddjh i slicne
Dok erste koji uporno gura cijenu dolje je genijalac
malo o erste fondu da se ne zaboravi.
erste dionički fond je napravio u zadnjih 12mj – 10,77% (gubitak) , a u zadnjih 24mj – 24,65% (gubitak).
znači, uvjerljivo najgore od svih izlistanih fondova. rade 1% gubitka mjesečno.
godišnja naknada za tako briljantno upravljanje im je 2% (to je ono što uzimaju za svoju “uslugu” što su vam napravili gubitak od samo 1% mjesečno).
eto tako… nek se zna.
Madjari su placeni 70,9 mil kreditnim zaduzenjem, gledajuci maticu bankovni dug je povecan s 2Q na 3Q za 88,4 mil medjutim ako gledamo od 31.12 dug je povecan za 28,7 mil tako da imamo jako malo povecanje kreditnog zaduzenja u ovoj godini dana unatoc akviziciji ne sumnjam s malom kamatom.
Jos sta se tice madjarske citat iz izvjesca “U izvještajnom razdoblju izvršena je konsolidacija bilance Tisza Automotive d.o.o. te su konsolidirani rezultati od datuma akvizicije. Poslovni prihodi Tisza Automotivea u navedenom razdoblju iznose 22,7 milijuna kuna”, ako je od datuma akvizicije to je onda od 26.07 valjda i prihodi osim bilance.
Za sada je sve po planu 44% povecanje neto dobiti 60mil ili 14,5kn po dionici, ako se uzme zadnja cetiri kvartala dobit na kraju godine bi bila 88,5 mil ili 21,4 kn po dionici, a ne sumnjam da ce bit veca kako sam vec i spominjao.
Jos zanimljive stvari iz izvjesca su mi da citiram ” Uvođenje WLTP-a nije imalo utjecaj na narudžbe naših kupaca.” mislim da je to bitno radi mogucih poremecaja koja su mogla bit radi toga.
U izvjescu isto navode pad EBITDA u 3Q kako je svake godine i uobicajeno zbog ljetnih zatvaranja tvornica.
Jos mi je zanimljivo opet zamjetno povecanje zaliha kod matice sa ovogodisnjeg prosjeka od nekih 75mil na 92mil sta nije malo koliki je utjecaj alata saznat cemo tek u sljedecem izvjescu ali opet svako to povecanje donosi dodatnu lovu i da je rijec o alatima 🙂
Sve u svemu ova godina ide u jako dobrom smjeru kako nekako i ocekujem od pocetka godine mogla bi vrlo lako dividenda bit 11-12 bez problema sta je vec oko 6-7% di ces ljepse ako zadnji kvartal bude po standardu 🙂
adpl je protuotrov i antimaterija za razne uljanike, petrice, vartekse, dure i slične pričaj mi priče priče.
I oni imaju šanse, ali isklučivo onako kao radi adpl – privarni kapital, vrhunski menadment, politika i neni uhljebi iza sedam gora i sedam mora.
Evo u ovoj nesretnoj vijesti i jedna dobra vijest za FIAT Srbija, a samim time i za ADPL
https://www.index.hr/vijesti/clanak/u-pozaru-u-italiji-izgorjele-stotine-luksuznih-auta-pogledajte-snimku/2036742.aspx
… Lokalni mediji pišu da je među izgorjelim automobilima bilo najviše Maseratija, a na snimci nakon požara vidi se i gomila potpuno uništenih modela Fiat 500L koji se proizvode u Srbiji….
očito će morati ponovo proizvesti sve te 500L …
Na prvu super,
Ne znam iskreno zasto je gosp Bakić izlazio iz ovoga i utukao u ddjh i slicne
Dok erste koji uporno gura cijenu dolje je genijalac
Zato što ako ove izvuče iz gliba, a čini mi se da bi mogao, onda nitko ne može reći da nije bilo moguće s ostalim kompanijama i može slobodno tražit tešku robiju za ove što su opustošili PTKM i slične…
Zar ovdje u dogledno vrijeme ne ovisi cijena najviše o tome dokle će skrbnički PBZa prodavati?
izgleda da su PBZ i Erste mirovinac stali s prodajom?
bar na ovim razinama nema više prometa…
Da, prodaja, prije bi nazvao rasprodaja da je stala.
Vidjet ćemo tko je bolje profitirao sa prodajom prodavatelj ili kupci.