Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,54 | 24.729 | 2,346 | 10,55 | 10,85 | -2,76% |
Tko je radio prije tog robota?
Koliko je radnika izgubilo posao zbog tog robota.
Znaci to radno mjesto je nestalo.
Niste shvatili poantu.
1H – RDG – Troškovi osoblja: 107,136 mil. kuna
Broj zaposlenih po zadnjem izvješću: 2516
Trošak po zaposlenom: 107136000/2516 = 42581,88
Pojednostavnimo model i pretpostavimo da su svi bili zaposleni 6 mjeseci -> mjesečna davanja po zaposlenom: 7096,98 kuna.
Ponovo pojednostavnimo model i uzmimo da je to bruto plaća radnika iz Solina -> netto je 5182 kune.
Jasno tu nisu samo plaće nego vjerojatno i prijevoz i topli obrok možda i regres.
Novozaposleni utječu po ovome izračunu na smanjivanje prosječne plaće ali to ne može biti više od 70 kuna netto.
Da napomenem: nitko sretniji od mene da sam u krivu.
[/quote]
Kako mozete za izracun place u solinu uzimat konsolidirano izvjesce gdje su ukljucene place iz rusije i srbije kada te dvije zemlje sigurno smanjuju prosjek ako tako racunate place za radnike iz hrvatske, za bilo kakvo gledanje placa u hrvatskoj koje adplastik daje postoji nekonsolidirano izvjesce koje iskljucivo uzima u obzir place solina i zagreba bez utjecaja rusije i srbije.
Tko je radio prije tog robota?
Koliko je radnika izgubilo posao zbog tog robota.
Znaci to radno mjesto je nestalo.
Niste shvatili poantu.
da, nestalo je… da li je postojao rukovatelj (administrator) tog robota? nije
i profitabilnost raste pa se možda otvore i neka nova mjesta, možda u kontrolingu?
imate od prije par dana od g. Brkljače ‘analizu’ poslovanja kompanija, pročitajte dio od ADPL, ima nešto i o plaćama…
nije sporno da će radna mjesta nestajati ali će i nastajati
naravno, postojati će i ta nezaobilazna ‘bol’ promjena, onih koji će se morati prekvalificirati, a naša djeca će također morati prihvatiti činjenicu da neće moći raditi na istom mjestu, u istom društvu for life
Kako mozete za izracun place u solinu uzimat konsolidirano izvjesce gdje su ukljucene place iz rusije i srbije kada te dvije zemlje sigurno smanjuju prosjek ako tako racunate place za radnike iz hrvatske, za bilo kakvo gledanje placa u hrvatskoj koje adplastik daje postoji nekonsolidirano izvjesce koje iskljucivo uzima u obzir place solina i zagreba bez utjecaja rusije i srbije.
Bravo! Hvala na ispravku.
Manje ce radnih mjesta nastajati nego sto ce nestajati.
Tko je radio prije tog robota?
Koliko je radnika izgubilo posao zbog tog robota.
Znaci to radno mjesto je nestalo.
Niste shvatili poantu.
da, nestalo je… da li je postojao rukovatelj (administrator) tog robota? nije
i profitabilnost raste pa se možda otvore i neka nova mjesta, možda u kontrolingu?
imate od prije par dana od g. Brkljače 'analizu' poslovanja kompanija, pročitajte dio od ADPL, ima nešto i o plaćama…
nije sporno da će radna mjesta nestajati ali će i nastajati
naravno, postojati će i ta nezaobilazna 'bol' promjena, onih koji će se morati prekvalificirati, a naša djeca će također morati prihvatiti činjenicu da neće moći raditi na istom mjestu, u istom društvu for life
[/quote]
The importance of automotive factory locations in the European Union (hereinafter: EU) member states of Central Europe (hereinafter: CE) has steadily increased in recent years. Automotive facilities
in Western Europe have been subject to closure and total employment has been reduced since 2009. However, employment opportunities have been partly re-established in CE countries, based on
the fact that the previously closed factories have been relocated in the new EU member states.
As a result of these changes, approximately one in three vehicles are produced within the following
EU member states: the Czech Republic, Hungary, Poland, Romania, Slovakia and Slovenia. Based on manufactured vehicles per capita, Slovakia is the leading producer of vehicles with 180 units per thousand inhabitants, according to the industry association European Automobile Manufacturers’ Association (hereinafter: ACEA). The Czech Republic ranks second with 108 vehicles and Germany third with 70 vehicles.
Ako misle biti lideri srednje i istočne europe, onda su planovi gigantski, a trendovi izuzetno povoljni. Dionica izuzetno podcijenjena, volio bih da sljedeće godine odluče da se ne isplaćuje dividenda, i da se krene u dodatne akvizicije i širenja.
Trendovi:
Što se tiče Ruskog tržišta iz PWC-a prognoziraju CGR od 8% do 2020.
Inače prodaja U rusiji u 2008 je iznosila 2,7 milijuna vozila. 2009 – 1,3 milijuna.
2017 me malo iznenadila s obzirom na dobre rezultate ad plastika samo 1,7 milijuna.
2016 je bilo oko 1,34. Tako da bi mogla sljedeća godina biti rekordna za Ad plastik
imajući u vidu vjerojatno povećanje cijene nafte i jačanje rusije.
Ad je izgleda na pravom mjestu uložio.
Problem Rehau je kao i nove tvornice od milijarde eura pronalazak radne snage jer Mađarska ima problema sa iseljavanjem, to mi je pričao moj prijatelj mađar koji radi aparate i kućišta i ima hale pored budimpešte.
Izuzetno sam zadovoljan Ad plastikovim managementom jer je akvizicija TIsze jako dobro promišljena ne samo u kontekstu sinergija, geografske lokacije, već i početka suradnje s Suzukijem što je vrlo važno naglasiti s obzirom na trendove prodaje Suzukija i to Što je njihovoj tvornici u Mađarskoj Tisza glavni dobavljač Tier 1.