Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 11,20 | 2.968 | 265 | 11,00 | 11,20 | 1,82% |
plavi: ” Esop je ovo prodao van burze, i to ne malu količinu, jesu li završili sa prodajom? Zanimljivo će biti vidjeti i kome, pretpostavljam da će taj kupac ubrzo ući u top 10. Očigledno malo pomalo promjene u vlasničkoj strukturi. [smiley2] ” Šta nisu prodali 10000 kom ACM Pothvatima? Pozdrav
Moguće i to.
Budd hvala. Sve da sam i u krivu 100% vaša mogučnost prihvačanja drugačijeg mišljenja je upitna.
moze li pojasnjenje teorije o padu ispod 240?
mislim da je prejednostavno na prometima kakve ima ADPL drzati cijenu na razinama koje odgovaraju rusima i ekipi. a njima sigurno ne odgovara nikakav pad ?!
Ajme kakvu paniku radi ovo strašilo od pišljivih 300 tisuća kuna
Ajme kakvu paniku radi ovo strašilo od pišljivih 300 tisuća kuna
Lagana patetika već[smiley12]
Prva prodaja ISPOD 250. Uistinu nevjerojatno. A još je nevjerojatnije da je nitko nepoklapa
ispod 250!, treba kupit! .. radnicima treba lova.
uz jos malo igranja sa postavkama dobila bi se krivulja jos sličnija pravcu u zadnjih mjesec dana. najgore od svega je sto je pravac horizontalan [smiley8]
smijesno
Zastava širi posao:http://www.croatiabiz.com/info_lnews-article.php?ID=32501
Evo da se prisjetimo:Saradnja Zastave sa Hrvatima
Već sada je izvesno da će se u proizvodnju domaće verzije punta uključiti “Munja”, “INA” i “Lipak”, kao i nekadašnja “Jugoplastika”
Posle skoro dvadeset godina od prekida uspešne saradnje, Zastava i hrvatske firme iz autoindustrije obnoviće kooperantske odnose, objavljuju danas mnogi beogradski mediji. Već sada je izvesno da će se u proizvodnju domaće verzije punta uključiti “Munja”, “INA” i “Lipak”, dok nekadašnja “Jugoplastika” planira izgradnju proizvodnog pogona u Kragujevcu.
Inače, pojedine hrvatske firme zainteresovane su za proizvodnju pojedinih pozicija od oko osam hiljada, koliko se ugrađuje u jedan savremeni automobil. Takođe, Zastavina ponuda o saradnji izuzetno je atraktivna za tamošnje proizvođače autodelova.
Naime, preduzeće “Munja” ponudiće svoje akumulatore za “desetku”, “Lipik” će da ugrađuje staklo, a “INA” će da ponudi ulje i maziva.
Zanimljivo je da nekadašnja Jugoplastika iz Splita, a sada Plastika planira da izgradi pogon u Kragujevcu, kako bi se proizvodi od plastike, pre svega instrumental table proizvodile po nižoj ceni
Još kad bi Zastava proizvodila automobile gdje bi im bio kraj. Ovako je to samo pusta želja srbijanskih vlasti da spase nekadašnjeg vojnog diva.
plavi:
”
Esop je ovo prodao van burze, i to ne malu količinu, jesu li završili sa prodajom? Zanimljivo će biti vidjeti i kome, pretpostavljam da će taj kupac ubrzo ući u top 10. Očigledno malo pomalo promjene u vlasničkoj strukturi. [smiley2]
”
Šta nisu prodali 10000 kom ACM Pothvatima?
a šta nisu radnicima?
Ne znam ima li svrhe ovo stavljanje naloga na kupnju na 250 kuna kolege.
Po meni je bolje da pustimo da malo padne , pa da jeftinije dokupimo.
Ovi što prodaju ovolike količine na prodaji…mislim…pa to se tako ne radi, stavi 2 ili 3 tisuće komaada, pa normalno da će srušiti cijenu ili zaustaviti daljnji rast. Sad je li to nekome u interesu druga je stvar.
Uglavnom po stanju zadnih dana k/p čudi me što se stavljaju onako sitni nalozi na kupnju , bolje bi bilo maknuti se i pustiti da malo padne. Mislim , kupiti po 250, 255 ili 260 je više manje skoro pa isto. Ali pustiti da malo padne na 240 , 230 ili 220 , e to već da.
Ali ko za vraga netko uporno stavlja sitne naloge oko 250 , radi li se to o malim ulagačima koji kupuju , ili je nešto drugo u pitanju, tko će ga znati.
Čudno da se čak niti danas u uzletu tržišta nismo počeli oporavljati.
Toliko dobrih vijesti a dioinca još uvijek u korekciji i to popriličnoj.
Čisti dokaz o tome koliko je burza nepredvidljiva u pojedinim situacijama, ali sve dođe na svoje mjesto, prije ili kasnije, ša će tako i ovo čudo.
[smiley2]