Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,48 | 15.536 | 1,639 | 9,44 | 9,58 | 0,84% |
Moze li mi netko navesti iti jedan “problem” oko ove dionice/drustva.
Vec mjesecima pokusavam iskopat nesto lose i stvarno ne uspijevam jer fundamenti su dobri/odlicni, rastu im prihodi, dividenda odlicna, kupci su im skoro svi proizvodaci automobila na svijetu, sektor poslovanja je odlican, rusija se oporavlja, razduzuju se (unatoc isplati dividende), dobivaju bespovratna sredstva, transparentni su, izvoznici su, cijena je stabila u uzlaznom trendu…
Uistinu ne mogu nac ni jedan “problem”.
P.s. imam dionice i cine mi 30% portfelja (maksimalno koliko se izlazem jednoj poziciji).
P.s.s. StatusQuo moze li se znat Vasa prva pozicija u portfelju?
Moze
Kodt 31%
adpl 25%
mozda povecam za jos koji postotak adpl ako cijena ostane ista, ostalo mi 1,75 kn slobodnih u dionickom porfelju pa se mislim ubacit mozda jos koju kunu iz kucne carape :O
Heh…
KODT mi je 3. pozicija, DLKV 2.
Hvala
Buduci smatram da ste vrhunski znalac, cast mi je sto imam slican portfelj Vasem
P.s. i dalje stoji pitanje: “ima li iti jedan problem za ADPL?”
Heh kako mi je smisno to cut mislim da mi malo previse laskate vise se smatram konzervativnijim, uostalom svi mi napravimo gresku tu i tamo.Zasad ne vidim neki problem izgleda da svaki segment poslovanja napreduje, tome se radujem doduse nitko ne moze predvidit nagle promjene u ekonomijama jer o potrosnji najvise ovisi i prodaja iako nema naznaka takvih s obzirom u kojoj je fazi evropska centralna banka, mislim ako gledamo zadnjih nekoliko godina firma nije bas bila nesto profitabilna ako izostavimo rumunjsku taj dio je relativno poremecen bio rusijom te snaznim razduzivanjem nakon ulaska u investicijski ciklus vidi se da rade na unapredjenju te da tu postoji jako puno mesa da se prikaze dosta veca dobit uglavnom sljedece dvije godine su popunjeni, rast prodaje auta se povecava mislim da se nemamo o cemu brinit bar ove godine, vidljivo je da postoji snazna kupnja dionica vec duze vremena iako nije bas jasno zbog cega je i prodaja relativno jaka pretpostavljam da je netko odlucio iskrcat dio porfelja na toj razini jer se ponasa poprilicno proracunato.
Heh kako mi je smisno to cut mislim da mi malo previse laskate vise se smatram konzervativnijim, uostalom svi mi napravimo gresku tu i tamo.Zasad ne vidim neki problem izgleda da svaki segment poslovanja napreduje, tome se radujem doduse nitko ne moze predvidit nagle promjene u ekonomijama jer o potrosnji najvise ovisi i prodaja iako nema naznaka takvih s obzirom u kojoj je fazi evropska centralna banka, mislim ako gledamo zadnjih nekoliko godina firma nije bas bila nesto profitabilna ako izostavimo rumunjsku taj dio je relativno poremecen bio rusijom te snaznim razduzivanjem nakon ulaska u investicijski ciklus vidi se da rade na unapredjenju te da tu postoji jako puno mesa da se prikaze dosta veca dobit uglavnom sljedece dvije godine su popunjeni, rast prodaje auta se povecava mislim da se nemamo o cemu brinit bar ove godine, vidljivo je da postoji snazna kupnja dionica vec duze vremena iako nije bas jasno zbog cega je i prodaja relativno jaka pretpostavljam da je netko odlucio iskrcat dio porfelja na toj razini jer se ponasa poprilicno proracunato.
Hvala na odgovoru. Naravno da je autoindustrija ciklicna i u potpunosti ovisna o makroekonomskim kretanjima. Obzirom na proslogodisnje makro pokazatelje te previdanja za ovu godinu (za EU), smatram da bi 2018. trebala biti, u najmanju ruku, dobra godina za drustvo a posljedicno i cijenu.
Kako bi rekao kolega Migra, treba samo uzeti kokice i promatrati (nadam se rast).
Kako je krenilo ispast ce da iman i sljedbenike LOL……naravno salim se ……Ma meni je ovdje jos uvijek najveca nepoznanica gubitci zbog tecajnih razlika, jer EBITDA je puno narasla ali svu dobit su u najvecem dijelu pojele tecajne razlike, pokusavao sam to nekako istrazist sta, kako i zasto ali nisam nesto posebno zakljucio jer ono sta mi je najzanimljivije recimo takve tecajne razlike nisu bile toliko velike prije one su narasle zadnjih par godina iako je broj tvornica isti, a promet je nesto veci ali opet ne toliko veci da gubitci s te osnove toliko narastu, moguce da su dijelom gubitci zbog razduzivanja zadnje dvi godine pa onda ocekujem da se taj dio stabilizira u neku normalnu vrijednost.
Kako je krenilo ispast ce da iman i sljedbenike LOL……naravno salim se ……Ma meni je ovdje jos uvijek najveca nepoznanica gubitci zbog tecajnih razlika, jer EBITDA je puno narasla ali svu dobit su u najvecem dijelu pojele tecajne razlike, pokusavao sam to nekako istrazist sta, kako i zasto ali nisam nesto posebno zakljucio jer ono sta mi je najzanimljivije recimo takve tecajne razlike nisu bile toliko velike prije one su narasle zadnjih par godina iako je broj tvornica isti, a promet je nesto veci ali opet ne toliko veci da gubitci s te osnove toliko narastu, moguce da su dijelom gubitci zbog razduzivanja zadnje dvi godine pa onda ocekujem da se taj dio stabilizira u neku normalnu vrijednost.
Pa zar nisu ti gubici izazvani devalvacijom rublje?
Onda kad je bila jaka devalvacija rublje to je bilo tako medjutim posli je rublja i rasla pa se to nije primjetilo na tecajnim razlikama, tesko je to popratit ako ne znate tokom cijele godine sta se zbiva a mi vidimo samo na kraju godine stanje neto devizne pozicije, a iz toga je tesko povezat cilu godinu
eto, par hrabrih ručica, par udaraca po asku i već se vidi kota 200
(toliko o izlasku mirovinca Erste Plavi B kat…)
Ask se lijepo počistio. Ako neko ne počne stavljat nove količine na prodaju ode ovo do vaših razina.
Malo koja kvalitetna dionica ima bolju šansu za neki cjenovni skok od ove ali nelikvidnost ubija na čitavoj ZSE.