Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 9,49 | 13.422 | 1,414 | 9,50 | 9,60 | 0,63% |
Nije loše, ali ne treba smetnuti s uma da je projekt Edison koji mislim da završava iduće godine, samo u prvo ugovorenoj fazi donio ukupno 190 M Eura, dakle više nego duplo više od ovoga, a za slično vremensko razdoblje.
U objavi danas se spominje ” i faza 2 projekta Edison “.
Nisam upoznat sa tom fazom, niti što ona donosi, niti sam bio na skupštini ove godine, da li je netko bio pa da napiše je li možda bilo riječi o ovome?
lp
Zbilja se vrlo ugodno osjećam kao vlasnik ove dionice (prosjek 103,34kn).
Poslova ne fali idućih godina tako da niti ne razmišljam o prodaji.
Jedino mi nije jasno zašto malo odlučnije ne rastu prihodi i dobit.
možda nakon ovih dobrih vijesti konačno odlijepimo, nakon tavorenja na 170 kn
što kaže Migra: ne znam, ne bi bilo…
Da ukratko, prema svojim saznanjima, odgovorim na neka od ostavljenih pitanja.
Faza 2 projekta Edison je zapravo redizajn postojećih modela u sklopu projekta Edison (projektom Edison su obuhvaćena vozila Renault Twingo, Smart fortwo i Smart forfour).Kao što je kolega Dindon naveo, u petogodišnjem razdoblju 2014-2019 vrijednost ugovorenih poslova je bila otprilike na razini 190M eura. Posao koji je danas potvrđen odnosi se samo na vozilo Smart forfour, ali ne i na druga dva vozila.
Za mene osobno puno važnija stvar koju možemo zaključiti jest da će se Renault Clio 5. generacije do 2026. godine proizvoditi u Revozu (iako to nigdje nije navedeno, siguran sam radi količine ugovorenih dijelova da se ova proizvodnja odnosi na Revoz).Tijekom ove godine je pokrenuta proizvodnja Clia 4, tako da Revoz nakon ljetne pauze ponovno radi u 3 pune smjene, odnosno 900 vozila na dan
http://www.dolenjskilist.si/2017/08/16/180493/novice/novice_splosno/Kolektivni_dopust_pri_koncu_v_Revozu_bodo_znova_zagnali_proizvodnjo/
Potvrda ovoga posla s Cliom garantira kapacitiranost Revoza na preko 200.000 vozila godišnje u narednom razdoblju. Za usporedbu, 2015. i 2016. godišnje proizvodnja je iznosila 119.000 i 131.000 vozila, a u linku je navedeno da bi proizvodnja već ove godine trebala biti 30-40% viša.
Iako se to još nije odrazilo na rast prihoda u prethodnom kvartalu, mislim da je značajniji rast prihoda koji mnogi ovdje priželjkuju vrlo blizu. Nije samo Revoz razlog, od početka godine pratim podatke o proizvodnji novih vozila u Rusiji i rast se kretao uglavnom oko 20%, međutim u listopadu je ubrzao na 36,5%.
https://eng.autostat.ru/news/view/14697/
Također, početkom listopada je pokrenuta proizvodnja modela Ford Ecosport u Rumunjskoj, modela za koji do sada ADPL nije imao proizvodnju i koji se za Europsko tržište uvozio iz Indije.
Volio bih čuti mišljenja i očekivanja i drugih cijenjenih kolega, dali slično razmišljaju ili sam ja možda preoptimističan.
Naravno, molio bih da se moj tekst ne shvati kao nagovor na kupnju dionica, ja samo iznosim svoja mišljenja i očekivanja koja nipošto ne trebaju biti točna.
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/5df25MFmPglLmE4OmFNIHg==.pdf
Novi poslovi za Renault !
Novi prihodi od ca. 660 milijuna kuna !
lp
je, u drugoj polovini 2019. a u kojoj smo mi ono godini – 2017.
adpl je vrh firma, ali 2019 je malo daleko, tko živ ko mrtav.
Da ukratko, prema svojim saznanjima, odgovorim na neka od ostavljenih pitanja.
Faza 2 projekta Edison je zapravo redizajn postojećih modela u sklopu projekta Edison (projektom Edison su obuhvaćena vozila Renault Twingo, Smart fortwo i Smart forfour).Kao što je kolega Dindon naveo, u petogodišnjem razdoblju 2014-2019 vrijednost ugovorenih poslova je bila otprilike na razini 190M eura. Posao koji je danas potvrđen odnosi se samo na vozilo Smart forfour, ali ne i na druga dva vozila.
Za mene osobno puno važnija stvar koju možemo zaključiti jest da će se Renault Clio 5. generacije do 2026. godine proizvoditi u Revozu (iako to nigdje nije navedeno, siguran sam radi količine ugovorenih dijelova da se ova proizvodnja odnosi na Revoz).Tijekom ove godine je pokrenuta proizvodnja Clia 4, tako da Revoz nakon ljetne pauze ponovno radi u 3 pune smjene, odnosno 900 vozila na dan
http://www.dolenjskilist.si/2017/08/16/180493/novice/novice_splosno/Kolektivni_dopust_pri_koncu_v_Revozu_bodo_znova_zagnali_proizvodnjo/
Potvrda ovoga posla s Cliom garantira kapacitiranost Revoza na preko 200.000 vozila godišnje u narednom razdoblju. Za usporedbu, 2015. i 2016. godišnje proizvodnja je iznosila 119.000 i 131.000 vozila, a u linku je navedeno da bi proizvodnja već ove godine trebala biti 30-40% viša.
Iako se to još nije odrazilo na rast prihoda u prethodnom kvartalu, mislim da je značajniji rast prihoda koji mnogi ovdje priželjkuju vrlo blizu. Nije samo Revoz razlog, od početka godine pratim podatke o proizvodnji novih vozila u Rusiji i rast se kretao uglavnom oko 20%, međutim u listopadu je ubrzao na 36,5%.
https://eng.autostat.ru/news/view/14697/
Također, početkom listopada je pokrenuta proizvodnja modela Ford Ecosport u Rumunjskoj, modela za koji do sada ADPL nije imao proizvodnju i koji se za Europsko tržište uvozio iz Indije.
Volio bih čuti mišljenja i očekivanja i drugih cijenjenih kolega, dali slično razmišljaju ili sam ja možda preoptimističan.
Naravno, molio bih da se moj tekst ne shvati kao nagovor na kupnju dionica, ja samo iznosim svoja mišljenja i očekivanja koja nipošto ne trebaju biti točna.
Mislim da se ne moramo brinit ocito je da se sad ide u nastavak proizvodnje nakon edisona, a prvi korak je edison 2 pretpostavljam da cemo docekat i ostale dobre vijesti na tom polju te da je ovo samo prvi korak ugovorenog nastavka.
Za ecosport ad plastik je vec dobio neke nominacije prije tako da je i to dobra vijest.
S obzirom na punu zaposlenost revoza, te nominacije koje je ad plastik objavio koje uglavnom pocimlju od 2017/2018 pa dalje mozemo ocekivat 2018 i 2019 mirno s vecim prihodima i nadam se s vecom dobiti sve upucuje na to.
Volio bih čuti mišljenja i očekivanja i drugih cijenjenih kolega, dali slično razmišljaju ili sam ja možda preoptimističan.
Naravno, molio bih da se moj tekst ne shvati kao nagovor na kupnju dionica, ja samo iznosim svoja mišljenja i očekivanja koja nipošto ne trebaju biti točna.
Štovani james, moja su očekivanja jednako optimistična kao i tvoja, iako me ipak malo brine stagnacija prihoda unatoč oporavku rublje i snažnom oporavku autoindustrije u Rusiji, a pogotovo nakon TV emisije (mislim da je bilo u proljeće) u kojoj je Došen najavio duplo veće prihode u narednom razdoblju.
Pa kad će više taj rast prihoda?!
Volio bih čuti mišljenja i očekivanja i drugih cijenjenih kolega, dali slično razmišljaju ili sam ja možda preoptimističan.
Naravno, molio bih da se moj tekst ne shvati kao nagovor na kupnju dionica, ja samo iznosim svoja mišljenja i očekivanja koja nipošto ne trebaju biti točna.
Štovani james, moja su očekivanja jednako optimistična kao i tvoja, iako me ipak malo brine stagnacija prihoda unatoč oporavku rublje i snažnom oporavku autoindustrije u Rusiji, a pogotovo nakon TV emisije (mislim da je bilo u proljeće) u kojoj je Došen najavio duplo veće prihode u narednom razdoblju.
Pa kad će više taj rast prihoda?!
[/quote]
Možda nije mislio na organski rast prihoda? 😉
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/5df25MFmPglLmE4OmFNIHg==.pdf
Novi poslovi za Renault !
Novi prihodi od ca. 660 milijuna kuna !
lp
je, u drugoj polovini 2019. a u kojoj smo mi ono godini – 2017.
adpl je vrh firma, ali 2019 je malo daleko, tko živ ko mrtav.
[/quote]
Dragi kolega, ugovorenih poslova ima više nego dovoljno do 2019. godine, to fino možete provjeriti.
Tako da je meni drago da se radi o 2019. godini, jer time tvrtka ima osiguran daljnji rast odnosno osiguranu stabilnost u poslovanju.
Više sam pobornik konstantne, nego naglog porasta prihoda ili dobiti sa isto tako naglim padom.
lp
Da ukratko, prema svojim saznanjima, odgovorim na neka od ostavljenih pitanja.
Faza 2 projekta Edison je zapravo redizajn postojećih modela u sklopu projekta Edison (projektom Edison su obuhvaćena vozila Renault Twingo, Smart fortwo i Smart forfour).Kao što je kolega Dindon naveo, u petogodišnjem razdoblju 2014-2019 vrijednost ugovorenih poslova je bila otprilike na razini 190M eura. Posao koji je danas potvrđen odnosi se samo na vozilo Smart forfour, ali ne i na druga dva vozila.
Za mene osobno puno važnija stvar koju možemo zaključiti jest da će se Renault Clio 5. generacije do 2026. godine proizvoditi u Revozu (iako to nigdje nije navedeno, siguran sam radi količine ugovorenih dijelova da se ova proizvodnja odnosi na Revoz).Tijekom ove godine je pokrenuta proizvodnja Clia 4, tako da Revoz nakon ljetne pauze ponovno radi u 3 pune smjene, odnosno 900 vozila na dan
http://www.dolenjskilist.si/2017/08/16/180493/novice/novice_splosno/Kolektivni_dopust_pri_koncu_v_Revozu_bodo_znova_zagnali_proizvodnjo/
Potvrda ovoga posla s Cliom garantira kapacitiranost Revoza na preko 200.000 vozila godišnje u narednom razdoblju. Za usporedbu, 2015. i 2016. godišnje proizvodnja je iznosila 119.000 i 131.000 vozila, a u linku je navedeno da bi proizvodnja već ove godine trebala biti 30-40% viša.
Iako se to još nije odrazilo na rast prihoda u prethodnom kvartalu, mislim da je značajniji rast prihoda koji mnogi ovdje priželjkuju vrlo blizu. Nije samo Revoz razlog, od početka godine pratim podatke o proizvodnji novih vozila u Rusiji i rast se kretao uglavnom oko 20%, međutim u listopadu je ubrzao na 36,5%.
https://eng.autostat.ru/news/view/14697/
Također, početkom listopada je pokrenuta proizvodnja modela Ford Ecosport u Rumunjskoj, modela za koji do sada ADPL nije imao proizvodnju i koji se za Europsko tržište uvozio iz Indije.
Volio bih čuti mišljenja i očekivanja i drugih cijenjenih kolega, dali slično razmišljaju ili sam ja možda preoptimističan.
Naravno, molio bih da se moj tekst ne shvati kao nagovor na kupnju dionica, ja samo iznosim svoja mišljenja i očekivanja koja nipošto ne trebaju biti točna.
Hvala kolegi na trudu za ovaj post.
Nisam znao dio oko Revoza i ovakve kapacitiranosti poslije ljeta, to je svakako odlićno za ADPL.
Očito bi u zadnjem kvartalu ove godine mogli očekivati povećanje prihoda, samim time i dobiti.
lp