Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,54 | 24.729 | 2,346 | 10,55 | 10,85 | -2,76% |
Lijepo smo ljosnuli nošeni sentimentom..likvidnost je ionako niska već godinama, pa nju i ne računam.
Ako se cijena nakon D daya stabilizirala na cca 170, 7% pad za ništa..a imam dojam da će bit i većeg istresanja..i sad ti budi pametan i dokupljuj..
rekao sam na temi HT nešto se iza brda valja
sve pada a to nije dobro….. možda opet da nas pogodi recesija ……. veliki nešto znaju….
ali svi šute….
Hrvatska bi iranskim tvrtkama mogla biti ključna za ulazak na EU tržište
O cemu se ovdje radi? Nisam bas upucen pa ako ima neko tko je, i ima volje nek napise par odlomaka
Pozdrav,
ima netko info dali će uspjeti do kraja godine sustići ono što se izgubilo u štrajku?
@Rudar, stara tema, imaš je na ovoj temi
Proizvodnja djelova za aute je strogo namjenska i ne mozes branik od punta ugradit na mercedesa. Ako imaju ugovor za 100000 djelova onda rade 100000 djelova.
Hrvatska bi iranskim tvrtkama mogla biti ključna za ulazak na EU tržište
O cemu se ovdje radi? Nisam bas upucen pa ako ima neko tko je, i ima volje nek napise par odlomaka
Znamo koliko pise po novinama al zanimljiv je ovaj dio:
“”Pregovara se s Hrvatskom narodnom bankom i Hrvatskom poštanskom bankom kako bi se što prije riješio taj problem”, kazao je Burilović, dodavši da je i AD Plastik potpisao određene predugovore s iranskim naručiteljem.”
Proizvodnja djelova za aute je strogo namjenska i ne mozes branik od punta ugradit na mercedesa. Ako imaju ugovor za 100000 djelova onda rade 100000 djelova.
ooo itekako kupac može otkazati ugovor ako baš hoće…radim u toj industriji i znam kako nas je PSA “otkantao” gotovo pa samo tako, bez hebemti…doduše Kama, to je moje iskustvo i nema puno veze sa ADPL, ali sam ti samo htio reći da je kupac “bog” i može što god hoće jer vjerojatno ima još nekoliko “adplastika” razasutih po svijetu koji za njega štancaju…
Osjećam se dužan napomenuti da uvjeti za radnike u ADPL nisu bajni, ne znam je li se što promijenilo ali naše izdašne dividende dolaze dijelom i zbog izrabljivanja radnika.
Pogledajte komentare u onom članku kolege mjanko5: http://www.slobodnadalmacija.hr/dalmacija/split-zupanija/clanak/id/505382/nevjerojatni-uspjeh-solinske-tvrtke-radi-se-bez-prestanka-u-tri-smjene-imaju-tvornice-cak-i-u-rusiji-a-partneri-su-im-bmw-vw-daimler