Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 10,70 | 15.877 | 1,484 | 10,55 | 10,85 | 0,46% |
Za sada je steta 0,2 kn po dionici
http://www.seebiz.eu/radnici-fiata-iz-kragujevca-nastavljaju-strajk/ar-158651/
Za sada imamo stetu od 1.000.000 izgubljenih prihoda….a to je direktno 1.000.000+ kn izgubljene dobiti, tj. 2% ukupne proslogodisnje dobiti…
Dobra neka računica … kao da nema troškova u tih 1.000.000 kn prihoda … matematika za 5, nema šta …
To vam je primijenjena matematika. Primjenjuješ je onako kako ti u određenom trenutku treba…
Dobra neka računica … kao da nema troškova u tih 1.000.000 kn prihoda … matematika za 5, nema šta …
To vam je primijenjena matematika. Primjenjuješ je onako kako ti u određenom trenutku treba…
[/quote]
ajde pročitaj što sam napisao….i donesi zaključak…ako hoćeš ponovit ću:
direktan gubitak prihoda na današnji dan je 1.200.000,00 kn prihoda, a to je direktno 1.200.000,00 kn+ izgubljene dobiti(zašto?, jer neznaš koliko direktnog troška vuče ta tvornica, dali se može dio resursa premjestiti za druge poslove, ugasiti strojeve, poslati ljude na GO itd)
Ma sigurno …. FIAT Srbija je otkazao sve narudžbe … ajde, ne lupetaj kad nemaš pojma … posao ide dalje, kad budu štrajkali par mjeseci, e to je onda neka druga priča, za sada je sve to samo igra … a ono što proizvodi ADPL ide trenutno na zalihe i biti će uredno plaćeno … tako da još jednom, ne lupetaj gluposti tamo gdje nemaš pojma … ionako cijenu na stotki nečeš gledati, pa što se onda uzbuđuješ oko ADPL kad kako sam kažeš nemaš više te dionice ? Od danas si na IGNORE. … lp i ugodan dan ….
veća briga od Fiata u Srbiji je pad vrijednosti rublje naspram eura za cca 10%.
Naspram toga, problemi sa Fiatom su potencijalno minorni.
Slažem se s Vama. Nema brige za to poduzeće. Samo ovo Vam je prihod koji ide tek 2018 godine, i to na kraju Q4 i to u iznosu od 3 mil kuna, tj. 0,3% ukupnog prihoda iz 2016.
A ovo sa Srbijom nije dobro, i zbog toga su u pripravnosti 2 prodavača koja sve više i više prodaju, a to nije nikako dobro. Šteta od 1,2 mil dikretnih izgubljenih prihoda na današnji dan je za sada ok, ja bi rekao ne strašna, al ovo nije prvi put da Srbija šteka.
Kolega Ioreskovic,
mislim da brojke i podaci koje Vi iznosite i nemaju previše veze sa stvarnim stanjem stvari.
Koncentrirao bih se samo na bitno:
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/0dywBe7hdQk54NlVROEtqg==.pdf
Kao što je iz linka vidljivo, za tvornicu Fiat Srbija se proizvodi na tri lokacije: u Zagrebu, u Solinu i u Mladenovcu. Znači, štrajk ne pogađa samo jedan proizvodni pogon, tako da nema potrebe da se radnici odmah šalju na godišnje odmore i slično, već će ako će menagment to smatrati nužnim radnici biti privremeno prebačeni na neki drugi proizvodni program.
Druga stvar, za automobile koji se u proteklih tjedan dana ne proizvode u Kragujevcu, vi navodite da je to trajni i izgubljeni prihod društva, a tu se ne mogu složiti sa Vama. Ne znam koliko ste s time upoznati, ali danas preko 80% automobila prilikom silaska s proizvodne trake već ima poznatog kupca. Kada se štrajk prekine i proizvodnja ponovno pokrene, siguran sam da će se najprije realizirati narudžbe koje su u proteklih tjedan dana trebale biti realizirane. Znači, taj prihod nije izgubljen za ADPL već će se realizirati s određenim vremenskim odmakom (a i kupac će dobiti svoj automobil sa malim zakašnjenjem).
Ukoliko se proizvodnja pokrene u sljedećih tjedan do dva, uvjeren sam da će se uvesti radne subote, te će se nastali zaostaci realizirati kroz nekoliko mjeseci. Ukoliko bi štrajk potrajao dulje, tada možemo govoriti o ozbiljnom problemu. Međutim, prilično sam siguran da će se postići dogovor, jer bi u suprotnom to bio ozbiljan problem za kompletno gospodarstvo Srbije.
Kolega Ioreskovic,
mislim da brojke i podaci koje Vi iznosite i nemaju previše veze sa stvarnim stanjem stvari.
Koncentrirao bih se samo na bitno:
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/0dywBe7hdQk54NlVROEtqg==.pdf
Kao što je iz linka vidljivo, za tvornicu Fiat Srbija se proizvodi na tri lokacije: u Zagrebu, u Solinu i u Mladenovcu. Znači, štrajk ne pogađa samo jedan proizvodni pogon, tako da nema potrebe da se radnici odmah šalju na godišnje odmore i slično, već će ako će menagment to smatrati nužnim radnici biti privremeno prebačeni na neki drugi proizvodni program.
Druga stvar, za automobile koji se u proteklih tjedan dana ne proizvode u Kragujevcu, vi navodite da je to trajni i izgubljeni prihod društva, a tu se ne mogu složiti sa Vama. Ne znam koliko ste s time upoznati, ali danas preko 80% automobila prilikom silaska s proizvodne trake već ima poznatog kupca. Kada se štrajk prekine i proizvodnja ponovno pokrene, siguran sam da će se najprije realizirati narudžbe koje su u proteklih tjedan dana trebale biti realizirane. Znači, taj prihod nije izgubljen za ADPL već će se realizirati s određenim vremenskim odmakom (a i kupac će dobiti svoj automobil sa malim zakašnjenjem).
Ukoliko se proizvodnja pokrene u sljedećih tjedan do dva, uvjeren sam da će se uvesti radne subote, te će se nastali zaostaci realizirati kroz nekoliko mjeseci. Ukoliko bi štrajk potrajao dulje, tada možemo govoriti o ozbiljnom problemu. Međutim, prilično sam siguran da će se postići dogovor, jer bi u suprotnom to bio ozbiljan problem za kompletno gospodarstvo Srbije.
Pozdrav,
procitajte revidirano izvjesce iz 2016 godine, i ovo sve sto ste napisali pokrijepite brojkama…
ja sam svoje pokrijepio, a mogu jos jednom, 150.000 kn dnevno dolazi iz linka koji ste vi naveli, a 50.000 kn dnevno dolazi od poslova koji su otprije dogovoreni….
a za sve ostalo mi se neda ponovno ponavljati…
Zadovoljstvo mi je raspravljati
Znači vi ugovorite prodaju svojih proizvoda s kompanijom XY s točnim količinama, cijenama, rokovima isporuke i naplate i onda u toj kompaniji XY počne štrajk i odmah, automatski, vi više ne isporučujete robu toj kompaniji niti vam više oni ne trebaju ništa platiti, svi ugovori i obveze se raskidaju. To hoćete reći? Ili mislite da će zbog štrajka propasti Fiat pa neće platiti ugovorene obveze? E, to je druga stvar, ako vi imate takve informacije, onda to je problem za AD…