Stavi bitno veću cijenu u zadnjih 3 sekunde, uz 1 komad manje . [proud]
jesi uspio danas ? [lol]
Čekao sam malo niže nego sam trebao, a ono otišlo malo više…ma to su igre bez granica, samo poiskaču neki nalozi pred kraj, a ti nemaš pojma u zadnjoj sekundi gdje će.
Tako ti i treba kad ne slušaš savjet . [lol]
Inače,ja sam uzeo 3 komada . I stavio sam cijenu 3550,69 ,ako se ne varam, ali samo 3 a ne 4 koliko se nudilo . Netko je kupovao 1 po 3501..a u zadnjoj sekundi netko je dignuo 10 komada po 3510 .
po pravilima trgovine, cijena je zatvorena na 3510 , za svih 4 komada .
Ta transakcija na 2200 je bila baš lijepa, žao mi je što nisam imao više novaca pa da otkinem veći dio kolača. A kao što sada vidite, čini se da se ACi vraća na normalne razine s obzirom na njenu vrijednost.
ACi je dobra i kvalitetna firma koja obećava, pogotovo ako se izmjene pojedini zakoni koji idu na štetu marinama i hrvatskom gospodarstvu.
Za kraj, žao mi je što nemam više ovog (po meni) bisera, ali u ljudskoj je naravi da uvijek želimo više i više, pa ću ipak reći da sam zadovoljan.
I ako kolega niste kupovali na razinama 2500-2600, mislim da ste trebali kad ste već vidjeli priliku.
Lijep pozdrav.
na koje zakone mislite?
Tako ti i treba kad ne slušaš savjet . [lol]
Inače,ja sam uzeo 3 komada . I stavio sam cijenu 3550,69 ,ako se ne varam, ali samo 3 a ne 4 koliko se nudilo . Netko je kupovao 1 po 3501..a u zadnjoj sekundi netko je dignuo 10 komada po 3510 .
po pravilima trgovine, cijena je zatvorena na 3510 , za svih 4 komada .
Pa obično se držim pravila da čekam na bidu a ne da mlatim po asku ( iako zna bit iznimki ). Jel na drugi način udaranjem po asku, barem ovdje, i to u zadnje vrijeme, nema šanse da uđeš s pristojnim novcima a da pritom ne digneš cijenu 10 il 20 posto i još k tome ne kupiš koliko si planirao. Al tu sam sam kriv jer nisam ranije ulazio.
I ta zaključna cijena mi nije nikako jasna, ispada da čak nije ni prosjek već se formira po najvećoj ponudi? Ne mogu to baš shvatit.
Ma kažem igre bez granica. Možda je bolje pričekat da se pojavi kakav jači prodavač i uletit kad popusti pritisak na kupnju. Il još bolje, nek se nekako prebaci dionica na redovno tržište [tongue]
Cijena se formira tako, da se izračuna cifra po kojoj se može prodati najviše ( ili sve ) dionice .
prodavač prodaje po 100 Kn 100 komada .
kupac postavi bid 100 komada – 100 Kn , i to se zatvori .
Kupac postavi bid 90 komada – 100Kn , zatvori se 90 po 100 Kn .
Kupac postavi 90 komada – 150Kn, zatvori se 90 po 100Kn .!!!!!!!
Ukoliko je još netko stavio bid , pa i 100 komada po 100 Kn, zatvara se naprije 90- po 100 ( iako su bili na 150 ), pa od slijedećeg još 10 po 100 .
[proud]
Kolega osim zakonskih problema ima tu i više tehničkih, ali sve povlači jedno drugo.
Osim malih jahti potencijal megajahti je kod nas skoro pa potpuno neiskorišten. Konkretno mislim na kapacitet naših marina da prime sve megajahte koje bi se htjele privezati. Nije ništa neobično da se te megajahte vezuju na gradske luke ili se moraju sidrit i prevozit do obale svojim gliserima, ili čak odlaze u susjedne zemlje. Nema marine u kojoj se može privezati jahta od 100m.
To su primjetili čelni ljudi u našem nautičkom turizmu te bi se trebao počet rješavat taj problem gradnjom luka koje bi uglavnom bile specijalizirane za prihvat megajahti. Kad nam već dolaze klijenti sa megajahtama onda vjerovatno imaju novaca koje bi vrlo rado potrošili [thumbsup], a tu opet imamo problem jer im u dosta slučajeva nemamo što ponuditi i ostavljamo ih pomalo razočarane.
Nedovoljan kapacitet vezova priječi vlasnike megajahti da ostave svoje jahte preko cijele godine na vezu baš kod nas, a cifre samo za godišnji vez megajahti se penju do 50 000 EUR. Naravno, tu su i redovni servisi tih jahti te sve što ide uz održavanje, pa samo zamislite koliko je tu novaca s obzirom na vrijednosti tih jahti [shocked]. Samo godišnji vez ispada kikiriki.
Osim što nemamo kapaciteta za njihov prihvat imamo i zakon koji nije isplativ vlasnicima, a taj je da članovi posade koji se tretiraju kao stranci ne mogu ostati dulje od 90 dana u hrvatskoj. Već moraju ponovno ishoditi radnu dozvolu u matičnoj zemlji i sve što ide uz to, što je pomalo neisplativo i "zajebancija bez potrebe".
Drugi problem što bi se trebao regulirati je bescarinsko gorivo koje se kod nas još ne može točiti, za razliku od naših susjeda gdje je to moguće , pa nije teško zaključiti gdje oni toče gorivo, jer s obzirom na kapacitet rezervara tih megajahti i to da je razlika cijene skoro pa duplo, ušteda je znatna.
Crna Gora ima prihode oko deset puta veće od naših, a kada u globalu pogledate njihovu infrastrukturu i našu, te ljepotu obale, mi imamo hondu oni stojku. Ali oni ubrzano ulažu i otimaju nam veliki dio kolača zbog naše birokracije i nezainteresiranosti ljudi koji nas vode. Tu je također i Turska i Italija. Grčka je prošle godine donijela zakon po kojem strane jahte koje su dulje od tri mjeseca moraju platiti porez pa nam to ide na ruku, samo to treba iskoristiti.
Prošle godine se održavala koneferencija(uhvatio sam malu reportažu na TV-u) vezano za ove i slične probleme koje muče naše marine, nisam to popratio, ali drago mi je čuti da se kreće nešto i radi na tome da se stvari promjene.
Ovo su samo po meni neke stvari koje nas dosta koče da poberemo lijepi novac. Jer imamo sve preduvjete i ne treba biti previše pametan da se to iskoristi, osim volje i poduzetnosti.
Osobno jako vjerujem u ovu firmu, ali ovdje se nemože očekivati zarada za mjesec-dva, već je vidim kao dugoročnu investiciju.
Lijep pozdrav!
Jedva sam našao temu na devetoj stranici…ccc..toliko o interesu..
Ovdje koliko pratim već dulje vrijeme izlaze dobri poslovni rezultati, a po najnovijim vijestima o predviđenoj dokapitalizaciji ( koja se čeka godinama ) ovo izgleda kao jedno od perspektivnijih ulaganja za blisku budućnost.
Dobro je kad se među svim mogućim projektima na državnoj razini izdvaja baš ovaj koji bi zadovoljio sve moguće strane, i državu, i fondove, i druge ulagače, a na kraju i korisnike ACI-jevih marina. Plan postoji, sve predispozicije su ovdje, djeluje kao win-win situacija.
No kronično nedostaje likvidnosti na ovoj dionici, vrlo malo ulagača trejda, tako da ni ne očekujem ovdje tako skoro rast cijene dionice koji bi reflektirao neka buduća kretanja, a na ovoj našoj burzi su ipak većini atraktivnija ulaganja u dionice polupropalih firme, u nekakve ingre, zdenke, validuse i vartekse, i sve ostale s jedinim kriterijem da im je dionica žestoko pala i da sad košta 10-ak ili par desetaka kuna.
Zato valjat će polako i strpljivo skupljat na ovim razinama, ne treba očekivat čuda u vidu naglih skokova cijene, jer poznavajući hrvatsku administraciju cijela stvar oko takve dokapitalizacije bi se mogla otegnut na duži period…no da će bit dobro jednog dana..bit će.
Fondovi za gospodarsku suradnju preuzimaju ACI?!
Vaš link
Smješno u zadnje vrijeme izgleda trgovina s ACI, bid i ask već mjesecima ( čak i godinama ) prazni, spread između prvog kupovnog i prvog prodajnog naloga 10-15 posto. S jedne i druge strane po 20-ak dionica u nekoliko naloga i to bi bilo to.
Ulagač se onda osjeća malo nelagodno kad ne može ni kupit ni prodat opipljivu količinu dionica. Prometi su jedna, dvije ili 5 dionica dnevno. U pravilu prodavača uvijek ima više, jer čovjek u takvim situacijama slabe likvidnosti ( i na dionici i u vlastitom džepu ) najčešće prodaje, po principu daj šta daš, il jednostavno ne trguje.
No danas se, na sveopće čuđenje, netko se postavio prvi na kupnji sa 100 komada, i na moje još veće čuđenje, baš nitko mu ne želi prodat. A savršena je prilika nekom za izlazak ako mu se ne da više čamit.
Ovo bi onda nekom logikom značilo da su, nakon dvije i pol godine patnje i učmalosti, rasprodali svi koji su mislili prodat, a ostatak ne želi prodavat po ovoj cijeni.
Koja bi onda bila prihvatljiva cijena za prodaju? 3500? 4000? Možda bi se ovaj izdašni kupac sa 100 komada na bidu mogao postavit malo više ako želi stvarno kupit te dionice? Moguće je da bi se na malo višim razinama uspostavila bolja koegzistencija kupnje i prodaje, a onda bi sigurno i prometi bili veći.
Ako netko stvarno misli kupit 50 il 100 dionica to može napravit na dva načina, prvi je da se momački postavi na barem 3500-3600 ( ili više ) i tako ponudi svojevrsnu premiju, a drugi je da kao svaki normalan čovjek čuči na bidu i skuplja tijekom više mjeseci odpatke komad po komad.
Al cirkusiranjem s velikim nalogom najprije na 3000 pa onda na 2800 kuna neće dobit baš ništa IMHO.
Pa nije narod vesla sisao, ako su imali strpljenja otrpit onaj pad sa 10000 kuna, pa onda još 2 i pol godine čamit na 3000 kuna, e pa vala će čekat još 2 i pol godine ako treba…dok se konačno dočeka tražena vijest.
Baš bi volio čut još kojeg dioničara kako on razmišlja…