Bukša je realizirao ambiciju ulaska u neko od državnih poduzeća.
ACI: Prihodi od godišnjeg veza padaju, od dnevnog rastu /http://www.seebiz.eu/aci-prihodi-od-godisnjeg-veza-padaju-od-dnevnog-rastu/ar-164964/
Međunarodni klub Adriatic Croatia (ACI) također je obavijestio o svom novom zajmu. ACI, većina državnih poduzeća koja upravlja najvećim lancem marina u Mediteranu, izvijestila je da su se složili oko dugoročnog investicijskog kredita Erste & Steiermärkische banke u ukupnom iznosu od 100 milijuna kuna (13,4 milijuna eura). Sredstva će se koristiti za rekonstrukciju i nadogradnju marine u Rovinju. Prema izvještaju iz treće godine, ACI ne pokazuje financijski dug, već značajan iznos gotovine (96 milijuna kuna ili 13 milijuna eura), kao i zajmovi i depoziti (65 milijuna kuna ili 9 milijuna eura).
bilo bi dobro kad bi Marić marinu rovinj prodao adrisu a dobivenim novcima neka se uređuju ostale marine.
aci zainteresiran za marinu porto baroš u rijeci
vidljivo je da se nešto pomiče u marinama koji je plan za aci i kojim novcima će se marine za koje se piše
u zadnje vrijeme financirati.Kreditima. Tko će vraćati kredite iz ovakvog poslovanja zar nije bolje dogovoriti
sve sa adrisom i da on ulaže svoj keš. Pa sada i ALeko ima love.
Ovdje je sve gore i gore, do sada nisu radili a sada kada su napokon krenuli ne rade za sebe nego za Adris. Prošlogodišnja marina u Slanom izgleda kao da je napravljena 91′, ali zato će Rovinj koštati 50% više kako bi se uklopio u Adrisov Park.
aci zainteresiran za marinu porto baroš u rijeci
vidljivo je da se nešto pomiče u marinama koji je plan za aci i kojim novcima će se marine za koje se piše
u zadnje vrijeme financirati.Kreditima. Tko će vraćati kredite iz ovakvog poslovanja zar nije bolje dogovoriti
sve sa adrisom i da on ulaže svoj keš. Pa sada i ALeko ima love.
marine odnosno velika većina marina moraju ostati u hrvatskim rukama sve ostale odluke bile bi sramotne.Zašto se to već jednom ne objelodani kao strateška investicija i tko će osim fondova ulagati
itd i koji je plan
Sve godine moćnog i uspješnog prijeratnog hrvatskog poduzeća obilježilo je isto ime: Veljko Barbieri.
Sve, ali sve, od ideje do realizacije u ACI-ju bio je Veljko Barbieri. Poslovan, kreativan, s vizijom kako napraviti korak više, korak dalje, suradnicima je ulijevao sigurnost, bio je menadžer u najboljem smislu te riječi.
U svakom smislu ACI je bio njegovo djelo. Istina, pripomoglo je i prijateljstvo s Antom Markovićem. Njih dvojica bili su prijatelji iz vremena kad su radili u Končaru. I jedan i drugi bili su nautičari, vizionari i vrata su se jednostavno široko otvorila za taj projekt kad je Marković postao predsjednik ondašnjeg Izvršnog vijeća RH.
Odluka je donesena ‘82., a ACI je osnovan 1. srpnja ’83. Veljko je okupio tim od šest ljudi i ne samo da smo u godinu dana sagradili 16 marina, nego smo kredit za gradnju Ini vratili u jednoj godini poslovanja. Godine poslovnih i financijskih uspjeha samo su se redale, ACI je pozitivno poslovao čak i u prvim godinama rata. Veljko je to zaista maestralno vodio…”.
Barbieri, koji nikada nije odustao od svoje vizije ACI-ja kao lidera u nautičkom turizmu Mediterana, u jednom od svojih posljednjih javnih istupa pomalo je proročanski poručio: “Privatizirajte ACI, dajte Turcima da u njega ulažu još više, hitno sagradite još 20 marina, ali ih nemojte prodavati. I svakako postavite menadžera kakav sam bio ja, koji neće dopustiti da ga ometa politika
aci zainteresiran za marinu porto baroš u rijeci
vidljivo je da se nešto pomiče u marinama koji je plan za aci i kojim novcima će se marine za koje se piše
u zadnje vrijeme financirati.Kreditima. Tko će vraćati kredite iz ovakvog poslovanja zar nije bolje dogovoriti
sve sa adrisom i da on ulaže svoj keš. Pa sada i ALeko ima love.
marine odnosno velika većina marina moraju ostati u hrvatskim rukama sve ostale odluke bile bi sramotne.Zašto se to već jednom ne objelodani kao strateška investicija i tko će osim fondova ulagati
itd i koji je plan
[/quote]
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Rijeka-dobiva-luku-nautickog-turizma-Natjecaj-za-marinu-u-Porto-Barosu-do-ljeta
POČELA REALIZACIJA MEGA PROJEKTA TVRTKE DANKA KONČARA U PULSKOM ZALJEVU
Prvi brodovi u novoj marini već 1. srpnja
16.02.2018 07:00 0
HTML5 Gallery Free Version
Bez nazočnosti medija i protokolarnog polaganja “kamena temeljca” započela je izgradnja, odnosno konačna realizacija projekta Sveta Katarina-Monumenti. Riječ je o projektu, prvom konkretnom, na području takozvane Brijuni Rivijere, teškom gotovo 65 milijuna eura, kojeg na sjeveru Pulskog zaljeva realizira tvrtka Kermas Istra, u vlasništvu poduzetnika Danka Končara.
Realizacija je podijeljena u tri faze – izgradnju luke nautičkog turizma Sv. Katarina, izgradnju suhe marine te hotelskog kompleksa.
Potraga za izvođačima
U ekskluzivnoj izjavi za Glas Istre Danko Končar je pojasnio da je nakon gotovo osam godine peripetija upravo započela realizacija prve faze gradnje. Ona obuhvaća područje oko otoka i na otoku Sveta Katarina, a predviđena je izgradnja 400 vezova, od čega je
brodogradilišta i luksuzni hoteli ne idu zajedno
https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/foto-velika-napetost-u-uljaniku-radnik-jednome-od-direktora-sasuo-sve-u-lice-godinama-sam-vas-slusao-zelite-unistiti-brodogradiliste/6961008/
U vlasničkoj strukturi brodogradilišta Uljanik 48 posto dionica imaju radnici i mali dioničari, 9,93 posto dionica u vlasništvu je Croatia osiguranja, 7,7 posto CERP-a (HZZO), Kapitalni fond ima 6,62 posto dionica, a Fond za financiranje razgradnje NE Krško 4,97 posto, HZZO 3,88 posto, dva obvezna mirovinska fonda – PBZ Croatia osiguranje i Erste plavi imaju 3,97 i 3,31 posto dionica, Adris grupa 2,47 posto itd.
aci zainteresiran za marinu porto baroš u rijeci
vidljivo je da se nešto pomiče u marinama koji je plan za aci i kojim novcima će se marine za koje se piše
u zadnje vrijeme financirati.Kreditima. Tko će vraćati kredite iz ovakvog poslovanja zar nije bolje dogovoriti
sve sa adrisom i da on ulaže svoj keš. Pa sada i ALeko ima love.
marine odnosno velika većina marina moraju ostati u hrvatskim rukama sve ostale odluke bile bi sramotne.Zašto se to već jednom ne objelodani kao strateška investicija i tko će osim fondova ulagati
itd i koji je plan
[/quote]
Ako prolistate malo unatrag o ovome sam već memoare napisao. Neće nitko marine odnijeti iz Hrvatske jer ne možete centar Korčule, Splita i ostalih bisera nigdje preseliti. Ostaju ovdje gdje jesu, zauvijek!!
A kakva ekipa upravlja s tom imovinom baš je jutros lijepo pokazao @Jubito na temi Jadran.
Vaš link …
Od antitalenta i lažljivca Marića preko sitnih birokratskih duša do uzvišenih mirovinaca, ne znaš tko je gori… Pogledajte zadnjih 10 godina ACI i pogledajte što rade Baotić u Trogiru ili Dogus u svojim marinama