Nije ni meni svejedno ali kolega Lebowski je sve rekao, neka vlasnik bude onaj koji će ulagati. A vi i dalje bez argumenata… Informacijske vrijednosti ovih par postova su negdje oko nule
Trebali bi biti sretni što ćemo dobiti dividendu, a u biti je žalosno da se sredstva ne koriste dalje za investicije. Toliko o razvoju abc1 i upravljanju od strane Države…
Neto dobit 2015 27.274.817,00 kn
Isplata 60% 16.364.890,20 kn
Broj dionica 111.060
Dividenda po dionici 147,35 kn
Na Marićevom mjestu bi ih tužio, stave njegovu sliku i kako će sve “iscijediti” a Zakon je donesen za vrijeme prošle Vlade. Stvarno svatko priča i lupeta što god želi bez ikakvih posljedica. I još nabroje hrpu kompanija koje time nisu niti obuhvaćene…
Nije ni meni svejedno ali kolega Lebowski je sve rekao, neka vlasnik bude onaj koji će ulagati. A vi i dalje bez argumenata… Informacijske vrijednosti ovih par postova su negdje oko nule
A koji su vaši argumenti i informacije?
ACI je državi strateška kompanija?
Pogledajte koliko dugo se rješava problem pomorskog dobra i koncesija koji koči razvoj i daljnje investicije (znači sami sebe koče), pogledajte capex ACI-a zadnjih godina, pogledajte problematiku PDV-a na gorivo i usporedite s Crnom Gorom kao i trend popunjenosti marina kod nas i njih, pogledajte kako se stranci evidentiraju i koliko je to sve komplicirano i nepotrebno s obzirom na mogućnosti informatike…. itd itd
A to je samo što Država kao zakonodavac može riješiti unutar 6-12 mjeseci da želi. Same kompanije na upravljačkoj razini i operative na razini biznisa se nismo ni dotaknuli. Prolistajte zadnjih godinu i pol teme, naći ćete još dosta toga što sam pisao. A ako bude potrebno tu sam za daljnju pomoć.
Ali nije samo ovdje to problem da ne ispadne da drukam ili da sam zaljubljen u ACI. Otkad je Orešković najavio prodaju određenih udjela pogledajte reakcije, pogledajte tko se buni. Što su sve lokalni političari kod PODR ili sindikalni vođa kod KOEI izgovorili zadnjih dana je naprosto nevjerojatno. Populizam, svijesno laganje i manipuliranje brojkama (ili neznjane ali ne znaš što je gore) jer većina ljudi ne razlikuje prihode od dobiti, a sve da bi sačuvali svoje fotelje. Nitko se recimo ne buni za CROS ili onu firmu u francuskoj, baš se pitam zašto…
Kako su završili PTKM, DKVS, IMZV i sl.. Nije došlo do privatizacije a propalo je ili će propasti, ponajviše zahvaljujući ovakvim ljudima koji nisu normalni, koji nemaju znanje, a niti obraza pa ih ne smeta što će kompanija proapsti zbog njihovih sitnih interesa. Stvarno ne mogu vjerovati da je nekome na forumu o dionicama ovako nešto ptorebno objašnjavati.
MOLIM MODERATORA DA NE BRIŠE JER SU SVI PODACI JAVNO DOSTUPNI
Imam ovdje sve u glavi pa nisam predetaljno gledao izvještaje i valjda mi je promaknulo prije. Ovo je jednostavno nevjerojatno ako je istina. Str. 70 revidiranog GFI-a u PDF-u:
Vaš link …
Pogledajte komentar ispod tablice, zar su oni nekome platili da im to napravi? Javno dostupni podaci SKDD-a koje btw imaju redovnim putem kroz knjigu dioničara?
CODEX SORTIUM d.o.o. OIB: 83918065246
Ivana Šibla 9 – obavezno pogledajte adresu na google maps, kakva reprezentativna poslovna zgrada?!?!?!?
Osnivači/članovi društva
CONSULT INVENT d.o.o. OIB: 10105844253
Gordana Martinić-Jerčić zagreb (prisutna i u Mon Perinu)
Osobe ovlaštene za zastupanje
Gordana Martinić-Jerčić, zagreb
CONSULT INVENT d.o.o. “u likvidaciji” OIB 10105844253
Osnivači/članovi društva
Jakša Barbić zagreb
Boris Porobija, zagreb
Jasminka Porobija varaždin
Upravitelji/likvidatori
Darko Topol, Zlarin (prisutan između ostaloga i u Mon Perinu)
Finini servisi ne radi, baš me zanima što će se tamo još moći pronaći. Pa neka se još netko pita zapto prodati/privatizirati… Nije naše nego njihovo
Zašto ne reći lokalcima da će njihove barke za koje su plaćali 1000 kn sada biti1000 €.
Neka se čuje i njihov glas,to je “njihovo” pomorsko dobro.
Zašto ne reći lokalcima da će njihove barke za koje su plaćali 1000 kn sada biti1000 €.
Neka se čuje i njihov glas,to je "njihovo" pomorsko dobro.
Kakve veze barke lokalaca imaju s marinama?
u hebo te !!! kad vidiš da tu imaju prste jakša barbić i porobija svi senzori od alarma se odmah sami pale.
ACI je državi strateška kompanija?
Pogledajte koliko dugo se rješava problem pomorskog dobra i koncesija koji koči razvoj i daljnje investicije (znači sami sebe koče), pogledajte capex ACI-a zadnjih godina, pogledajte problematiku PDV-a na gorivo i usporedite s Crnom Gorom kao i trend popunjenosti marina kod nas i njih, pogledajte kako se stranci evidentiraju i koliko je to sve komplicirano i nepotrebno s obzirom na mogućnosti informatike…. itd itd
A to je samo što Država kao zakonodavac može riješiti unutar 6-12 mjeseci da želi. Same kompanije na upravljačkoj razini i operative na razini biznisa se nismo ni dotaknuli. Prolistajte zadnjih godinu i pol teme, naći ćete još dosta toga što sam pisao. A ako bude potrebno tu sam za daljnju pomoć.
Ali nije samo ovdje to problem da ne ispadne da drukam ili da sam zaljubljen u ACI. Otkad je Orešković najavio prodaju određenih udjela pogledajte reakcije, pogledajte tko se buni. Što su sve lokalni političari kod PODR ili sindikalni vođa kod KOEI izgovorili zadnjih dana je naprosto nevjerojatno. Populizam, svijesno laganje i manipuliranje brojkama (ili neznjane ali ne znaš što je gore) jer većina ljudi ne razlikuje prihode od dobiti, a sve da bi sačuvali svoje fotelje. Nitko se recimo ne buni za CROS ili onu firmu u francuskoj, baš se pitam zašto…
Kako su završili PTKM, DKVS, IMZV i sl.. Nije došlo do privatizacije a propalo je ili će propasti, ponajviše zahvaljujući ovakvim ljudima koji nisu normalni, koji nemaju znanje, a niti obraza pa ih ne smeta što će kompanija proapsti zbog njihovih sitnih interesa. Stvarno ne mogu vjerovati da je nekome na forumu o dionicama ovako nešto ptorebno objašnjavati.
A vama sa dugim iskustvom, niti dvije godine, sve je jasno?
Ili vam je sve jasno pod ovim nickom? Imate li koji drugi?
Nigdje nisam napisao, a niti pomislio, da je država dobar vlasnik, samo sam htio naglasiti da su neki, a čini si i mnogi, prihvatili činjenjicu da , i sada se to isto radi, vladajaući ne moraju ništa poduzimati osim rasprodavati, a ne radi nas, nego radi sebe.
Predati se tom stavu ništa ne koristi niti državi, niti ljudima.
Ja znam za vrlo sposobne poslovne ljude tu kod nas, a navodno ih ima i po svijetu.
Svi smo čuli za neke od njih.
Ali, imamo strukturu koja čvrsto vjeruje da smo mi potpuno nesposobni, a stranci će nam donijeti samo blagostanje.
Pogledajte što nam je donesla prodaja HT-a, ZABE, a o Ericssonu N.T. ne treba niti govoriti.
Ja sam i dalje za to da mi sami zarađujemo ono što možemo, a ne drugi.
Vi računajte na to da ste se pomirili sa time da nas političari rade budalama, i kao pravi navijač za svoje, koji god to bili, mislite da je bolje da stranci zarađuju na nama nego mi sami sebi.Ja sam još uvjek za nas, iako znam da je to teško.
Ne znam zašto ste me se primili i zašto mi gurate nešto što nisam nikada rekao ali dobro. Prvi problem je što shvatili ovo osobno (općenito glavni problem na forumu), a drugi što se unatrag vidi tko je što rekao pa nema rekla/kazala. Ako se želite raspravljati nema problema, samo morati ćete naći nekog drugog jer ja ovdje nisam za zadovoljavanje ega nego za razmjenu informacija i mišljenja.
ACI i nautički biznis općenito pratim puno više od dvije godine, a ovo s nickom je dokaz da lupetate jer nemate argumenata. Slobodno se obratite adminima i moderatorima, neka vam daju podatke koje god želite.
Većina ovoga što govorite je generaliziranje i općenito razmišljanje, dok se ja držim konkretnog primjera a to je ovom slučaju ACI pošto smo na toj temi. Inače su mi ovakve besmisleno raspravljanje jer imate svoje mišljenje a ja svoje i možemo tako u beskonačno, zaspamat ćemo temu a informacijska vrijednost nula. Ali ovaj put neka…
Naravno da ima kod nas jako sposobnih ljudi, ali baš zato što su sposobni i pametni bježe od poslovanja sa Državom a pogotovo od sudjelovanja u njoj jer znaju da bi se sutra neki polupismeni političar (aktualno Beljak ili Čorić) mogao s njima napucavati po medijima i maknuti ih sa pozicije dok još nisu niti sve suradnike upoznali (npr. što su napravili Sandri Švaljek ili Martini Dalić). Ja sam siguran da složim popis od 15 ljudi koji bi upravljali državom i da im se da ovlasti, imali bi daleko bolju Državu. Ali sam nažalost još sigurniji da bi njih 13 to glatko odbili. I dok je tako i dok imamo upravljanje državnim tvrtkama kakvo imamo bolje je da se privatiziraju jer neće nikada napredovati i realizirati ni dio potencijala.
Kada kažete da bi vi da MI zarađujemo zaboravljate da sve te tvrtke ovdje plaćaju porez na dobit, PDV, doprinose i parafiskalne namete kakvih vjerojatno nema nigdje na svijetu. Kada kažete MI tko smo to MI, i što točno imamo od tvrtki u državnom vlasništvu. Loša usluga, skupe cijene, bezobrazluk i bahatost, te najgore frustracija jer znate da ne možete ništa promijeniti. Plaćao samo pravnika da bi dobio dividendu na koju imam stopostotno i neupitno pravo, to je ono što imam ja od ACI-a. Ako ne radite tamo ili niste na neki način povezani s njima (izmišljeni preplaćeni poslovi) ne vidim što imate od toga. Osim što plaćate dugove kod kompanija koje ne rade dobro. I opet ću se vratiti na ACI da ne generaliziram. Na depozitima stoji 170 milijuna kuna dok se s druge strane ništa ne ulaže (prva marina nakon 25 godina me ne zadovoljava) i marine su uglavnom ruglo u većini gradova, a s druge strane Država izvlači novce van kako bi se financirala Petrokemija i slični lopovluci. Pogledajte malo koliki su se ljudi obogatili na priči INA-plin-PTKM, to su stotine milijuna i nekretnine po elitnim kvartovima Londona. Ispričavam se ako sam zbog svega toga izgubio vjeru u „naše“ upravljanje. I neće me nitko uvjeriti da možemo ići naprijed dok se ne provede prodaja/privatizacija do kraja i dok se ne smanji udio Države u Gospodarstvu i BDP-u, ti argumenti jednostavno ne postoje.
Neću više ništa odgovarati jer ne vidim ništa pametno i korisno za ovu temu, niti u svojem niti u Vašem pisanju. U nastavku jedan mail sa brojkama, činjenicama i argumentima o samom ACI-u pa o tome do sutra ako želite…