Sve po starom, lupetanje bez granica…
Vaš link …
Stvarno pretjeruju sa tim strateški, postalo je prožvakano kao reforme i start-upi. Da ništa drugo nemamo i dalje vezanje brodova za bovu ne može biti strateška djelatnost niti ACI može biti strateška kompanija već ga gledaju samo kao poligon za 10-15 uhljeba po rukovodećim pozicijama i NO.
Priča o investicijama? Osim aktualne izgradnje u Slanom sve ostalo je capex, i to na jednoj relativno jadnoj razini. Neka pogledaju prvo malo što radi Dogus, kako radi Baotić u trogiru ili Pašalić u Rogoznici. Vani marine zarađuju 30% od vezova i 70% od najma i popratnih sadržaja, ACI ima preko 70% prihoda od vezova, a on priča o kontinuitetu investicija i uspješnom razvoju?
Osobno bi mu podmirio troškove puta na Koručulu da vidi kakvo je to ruglo od marine na ulasku u jedan od najljepših gradova na obali.
Ili ga još nisu upoznali s činjenicom da je to rezervirano za Sv. Antu Rovinjskog?
Ugodno iznenađenje, ne sječam se ovako kritičnog članka o ACI-ju iako su odavno to zaslužili.
U prvom tromjesečju 2016. ACI je ostvario negativan bruto financijski rezultat u iznosu od 3,7 milijuna kuna, što je za milijun kuna više od rezultata ostvarenog u istom razdoblju lani, kad je ostvareni negativan bruto financijski rezultat iznosio 2,6 milijuna kuna.
Prihodi u prvom tromjesečju iznose 33,4 milijuna kuna i povećani su za pet posto u odnosu na ostvarenje istog razdoblja prethodne godine. Rashodi za promatrano razdoblje iznose 37,1 milijun kuna i povećani su za sedam posto u odnosu na ostvarenje istoga razdoblja prethodne godine.
Ide im super, na kraju će i ovo netko dobiti za kikiriki ako ovako nastave…
ČAS OVAKO ČAS ONAKO_dali je ovo ipak konačna rasprodaja obiteljskog srebra
Odlukom Vlade opatijski ACI, Croatia Airlines, Luka Rijeka, Croatia banka, kutinska Petrokemija, Končar elektroindustrija, koprivnička Podravka i Croatia osiguranje nisu više tvrtke od posebnog interesa. Početak ili nastavak njihove prizvatizacije najavljen je za lipanj
banka.hr Objavljeno 15.32, 11.05.2016.
Vlada je na današnjoj telefonskoj sjednici smanjila listu poduzeća od strateškog i posebnog interesa za ukupno osam trgovačkih društava.
Vlada i Ministarstvo financija odlučili su kako tim tvrtkama više ne treba upravljati Državni ured za upravljanje državnom imovinom (DUUDI) jer se Strategijom upravljanja i raspolaganja imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske za razdoblje od 2013. do 2017. godine predviđa njihova privatizacija i eventualna prodaja.
U Vladi kažu kako prodaja nestrateških trgovačkih društava iz državnog portfelja može započeti već u lipnju.
Pet tvrtki u kojima država ima većinski udio – Opatijski ACI, Croatia Airlines, Luka Rijeka, Croatia banka i kutinska Petrokemija – brisane su s popisa trgovačkih društava od posebnog interesa. Tvrtke od posebnog interesa ostaju, među ostalima, Državne nekretnine, Jadrolinija, sedam zračnih luka, Imunološki zavod, Narodne novine, HPB…
Također, s popisa trgovačkih društava od posebnog interesa u kojima Republika Hrvatska ima vlasništvo manje od 50% i čije dionice kotiraju na uređenom tržištu kapitala brišu se Končar elektroindustrija, koprivnička Podravka i Croatia osiguranje dok naftna kompanija INA zadržava status tvrtke od posebnog interesa.
Na popis trgovačkih društava od posebnog interesa u kojima država nema većinski vlasnički udio, odnosno na listu strateških investicijskih projekata, Vlada je dodala Zračno pristanište Mali Lošinj d.o.o.. Namjera je Vlade rekonstruirati i proširiti pistu Zračnog pristaništa Mali Lošinj čime bi se zračnoj luci omogućilo primanje većih zrakoplova i većeg broja putnika.
ACI skinut s popisa strateških tvrtki i ide u prodaju; Ne, ako se pita ministra turizma
Ja doista ne vidim po čemu je ACI strateški, osim ako pod strateški ne smatramo pljačkanje tipa da ACI kupi jedrilice, pa ih da u podnajam pa na njima izgubi 100 milijuna kuna, a netko zaradi 100 milijuna kuna.
ACI treba ići u prodaju ali kako će se prodati kada iz Vlade uporno tvrde da još nije pripremljen za prodaju
zbog neraščišćenih imovinsko pravnih odnosa.Iz Vlade su pisali da se ACI priprema za MF i adris.
Ne mogu a da ne velim same neistine i muljaže i onda budi investitor.
Da se misli pošteno ovo treba pripasti hrvatskim građanima kroz MF i pravog gazdu.
Jako volim ACI i mislim da je ovo čime se bave (nautički turizam) budućnost.
Ono po ćemu bi ACI ipak mogao biti strateški jest pomorsko dobro.
Infrastruktura (vez, voda, crpke, pripadajući smještajni i turistički kapaciteti i svi ostali sadržaji) neka idu u dd i privatiziraju, ali pomorsko dobro bi moralo ostati državno.
ako je aci strateški za hr šta bi onda aple ili ibm trebali biti za ameriku? to su neke komunističke fik ideje koje su oni bar pokušali provesti. tipa svaka republika rafineriju i željezaru. petrokemiju da su zapalili 90.tih bilo bi manje štete nego tamo upucavati onolike milijarde.
nisu niti aple niti ibm niti microsoft! ali kad su kinezi prije nekoliko godina pokušali preuzeti neku naftnu kompaniju u problemima, stvorilo se jako puno prašine. tako da ….
ACI je koka, a ne strateška firma. Doduše ta bi koka mogla donositi puno više jaja da ekipa koja kroji njenu sudbinu ima imalo znanja i stručnosti. A ovako se živi iz godine u godinu, i ono što se uspije zaraditi završi kako završi… Uglavnom, ako to ode privatno onda ćemo valjda mi mali ulagači nešto više profitirati.
Jako volim ACI i mislim da je ovo čime se bave (nautički turizam) budućnost.
Ono po ćemu bi ACI ipak mogao biti strateški jest pomorsko dobro.
Infrastruktura (vez, voda, crpke, pripadajući smještajni i turistički kapaciteti i svi ostali sadržaji) neka idu u dd i privatiziraju, ali pomorsko dobro bi moralo ostati državno.
Ne znam da li ste se krivo izrazili ili niste upućeni ali ovako je i trenutno, niti u privatnim marinama nije nitko vlasnik pomorskog dobra već je sve isključivo u koncesiji.
S druge strane, to je i veliki problem kod investicija jer banke kod financiranja ne priznaju objekte/imovinu na koncesijokom zemljištu kao kolateral, niti ih kao kolateral zanima koncesijski ugovor i pravo eksploatacije čime je značajno smanjen kreditni potencijal vlasnika. A s druge strane, HPB je od Petrokemije uzimao vreće gnojiva kao kolateral. 🙂