PLAN UPRAVLJANJA IMOVINOM U VLASNIŠTVU REPUBLIKE HRVATSKE ZA 2015. GODINU
Ne znam da li bi radi ovakvih stvari trebali biti sretni ili su još jedan u nizu dokaza pod hitno treba privatizirati sve moguće
Planirano poslovanje u 2015. godini
Glavni su ciljevi za 2015. godinu konačno defi niranje organizacijske strukture i delegiranje obveza i odgovornosti. Unutar toga, glavni će
naglasak biti na razvoju odjela nabave, koji je uspostavljen nedavno.
Također će se posebna pažnja posvetiti odnosu prema okolišu i definiranju poslovnih pravilnika i procedura implementacijom sustava ISO normi 9001 i 14000. Daljnjom modernizacijom postojeće poslovne infrastrukture te investicijama u širenje kapaciteta podići će se kvaliteta usluga za korisnike marina, što će se zasigurno odraziti na povećanje poslovnih prihoda te u konačnici dugoročno i na fi nancijski rezultat.
Plan za 2015 godinu temeljen je na općenitim procjenama jer su u tijeku velike organizacijske i razvojne reforme. Tijekom posljednjih mjeseci provodi se fi nancijsko, tehničko i pravno dubinsko snimanje poslovanja (due dilligence), te upravo započinje savjetovanje pri definiranju optimalne strukture i modela provedbe dokapitalizacije. U listopadu će započeti izrada poslovnog plana za 2015. godinu, a bit će temeljen na mnogobrojnim i detaljnim podacima dobivenim spomenutim fi nancijskim i organizacijskim analizama te će se krenuti u izradu strateškog desetogodišnjeg razvojnog plana, kojim će se definirati dugoročan smjer razvoja i investicijskih ciklusa poduzeća
Planirane investicije u 2015. godini
Plan investicija za 2015. godinu još nije zgotovljen, ali je generalni
stav Uprave Društva da se nastavi ovogodišnji trend pojačanog investicijskog
i tekućeg održavanja radi osuvremenjivanja i modernizacije marina, tj. podizanja kvalitete usluge i praćenja svjetskih trendova u djelatnosti. Najveća investicija koja je započeta u 2014. godine bit će privedena kraju do polovine sljedeće godine, a to je izgradnja nove ACI marine u Slanom za koju će se ukupno izdvojiti cca 60 milijuna kuna, od toga otprilike polovicu u 2015. godini. Planirane investicije bit će u cijelosti fi nancirane vlastitim kapitalom,ako u međuvremenu ne dođe do nepredviđenih okolnosti.
Plan restrukturiranja[/b]
Restrukturiranje nije u planu 2015. godine.
Osim što je većina stvari trebala biti napravljena prije najmanje desetak godina (već sam spominjao da tvrka sa 350 ljudi i 200 milijuna prihoda nema odjel nabave) nevjerojatno je koliko su u ovo malo iznijetoga sami sebi kontradiktorni
Još nekoliko pokazatelja apsolutnog nerada i nesposobnosti uhljeba koji su godinama prolazili kroz ACI
Prema kvaliteti infrastrukture i dodatnih usluga i sadržaja u marinama Hrvatska zaostaje za svojim konkurentima na Mediteranu, zbog čega ima i drukčiju strukturu prihoda. Domaće marine 60 posto prihoda ostvaruju od veza, dok na Mediteranu gotovo 70 posto prihoda ide od dodatnih sadržaja.
ACI mora ostvarivati neto dobit od 50+ milijuna ali od toga ništa dok se ne privatizira
zaokret turske k putinu otvoriti će oči i za aci.ako aci ne treba ostati u hrvatskim rukama onda ne znam više kakva smo mi to zemlja.Navijam za adris-mirovince i one koji će raditi lng terminal
– Za 10 mj. poslovanja dobit 34 mil. kuna!
– Može daleko bolje, ali i cijena dionice bi tada bila veća!
– Ipak se stvari oko Aci d.d ˝dramatično˝ pozitivno mijenjaju (mnogi radovi dovršeni, gradnja nove marine, rekonstrukcije postojećih, sređivanje zemljišnjih knjiga, prodaja kroz dokapitalizaciju)
– Doguš grupa pokazuje da ne gubi vrijeme (Lorencin na otvaranju njihove marine),što će svakako biti poticajno za daljnji razvoj i usmjenje Aci d.d.
Ako će se većinski vlasnik odlučiti za isplatu dividende i za 2014 god. u iznosu od 60% ukupne dobiti kao za prošlu godinu (vrlo moguće s obzir na pustoš u proračunu), to bi s obzirom na dosadašnju dobit iznosilo 20,5 miliuna kn. ili 185 kn. po dionici, a za očekivati je da će dobit na kraju godine biti i veća!
Svakako bi bila jedna lijepa dividendica (dok se čeka pravi rasplet situacije) i to od kompanije koja je u ovom trenutku na dnu svog potencijala tkz.˝garaža za brodove˝. Zlatna garaža!!
Budući da ACI d.d. ima nešto drugačiji kriterij na prava isplate dividende (31.12. kao zadnji dan tekuće godine za stjecaje prava), to znači da je ostalo još 10 dana!!
Za očekivati je, da bi 2015 god. mogla biti zanimljiva za ACI.
Lp.
Taj datum za dividendu je bio iznimno proizvoljan kao što smo vidjeli, čak bi rekao protuzakonit. Gdje to postoji da se valjani dan za popis dioničar definira unatrag [emo_naivan]
A druga stvar je što dividende ne bi bilo (kao ni do sada) da se dražva nije uplela
Odluka nije protuzakonita jer Glavna skupština Društva ima pravo izabrati koji god datum želi.
Da li ste to ikada vidjeli što su oni napravili. Ja se ne sjećam u desetak godina koliko pratim
Evo nekoliko događanja oko ACI-ja! Neki tekstovi nisu novi ali nek se nađu na ovoj temi!!
Promijenili su Internet stranicu, koja je zaista OK.
Vaš link …[/url]
Osim što se krenulo sa izgradnjom nove marine s 200 vezova u Slanom i koja će već ove godine utjecati na povećanje prihoda, evo nekoliko linkova o ostalim završenim zahvatima i o planiranima za ovu godinu!!
Pa nešto i o nagradama:
Vaš link …[/url]
Vaš link …[/url]
LP.
Zista sve čestitke upravi ACI d.d. jer je vidljivo da zaista ulažu velike napore u usmjeravanju tvrtke od garaže prema zvijezdi!!
EBIT: 31.678.738 milijuna kuna
NETO DOBIT: 25.110.00 milijuna kuna
Ovakvu neto dobit ACI d.d. nikada u svojoj povijesti nije prikazao!!
Više je ACI platio poreza na dobit(6,277 milijuna kuna), nego je 90% tvrtki na ZSE, ostvarilo neto dobiti!!
Da bi se ovo nazvalo zadovoljavajuće mora biti minimalno 60 milijuna neto dobiti i to nekoliko godina za redom. Njima se i dalje sve događa a ne postoji biznis na burzi da je tako profitabilan i sa takvim potencijalom rasta odjednom.
Kada dođe do prodaje i prelaska u privatno vlasništvo neće mi biti problem kupiti po 7-8 tisuća. Ovakav izvještaj me sigurno tjera na izlazak, pogotovo što ne želim gledati kako opet dobit odlazi na krpanje raznih rupa pred izbore. A neda mi se niti trošiti vrijeme i novce na odvjetnike da im objasnim da nije u redu pokušati isplatiti dividendu samo državi.