Nema privatizacije dok se knjige ne riješe,što moźda ne bude u mandatu ove Vlade.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Dok-se-ne-rijese-imovinsko-pravni-problemi-marina-nema-dokapitalizacije-ACI-ja
Nema privatizacije dok se knjige ne riješe,što moźda ne bude u mandatu ove Vlade.
Ono što će svakako biti u ovom mandatu, definitivno, krajem ovog(10mj.)mjeseca, prema najnovijoj izjavi jedinog člana uprave Doris Peručić, jest, konačna procjena vrijednosti ACI d.d.!!
Izjava je data u velikom članku Večernjaka, od 3.10.2014. Ono što me posebno iznenadilo, jest izjava “izvora” iz vlade, da država planira zadržati svega 25% vlasništva!!!!
Ima jako puno imovine koja uopće nije upisana u knjige, tako da bi konačna vrijednost mogla mnoge iznenaditi!!
@Preis: nemoj biti siguran da ćemo vidjeti tu analizu, a ako ju i vidimo pitanje je uvijek s kojim je interesom analiza naručena. Da li da pokaže veću ili manju vrijednost. Ima ovdje i ovdje još o tome, ali to je već odavno prožvakana priča i svi to znamo.
Druga stvar je što su zakoni loše napravljeni i cijela priča sa pomorskim dobrima i koncesijama mora se drastično popraviti, to će godinama trajati dok se ne sredi.
Držim ACI još od 2011. i sa lijepim prosjekom ali ne prodajem ga. Što se mene tiče neka zadrže što manje i neka dođe netko tko je sposoban razvijati biznis, više zarade neke marine same nego njihov sustav od 21 marine. Dokap ćemo čekati duže nego što oni pričaju, a prodaju nažalost još više. Jedino možemo navijati da Petrokemija kuri i dalje pa da i ovo pordaju da nabave drva za grijanje [emo_smijeh]
Ljudi moji je li to moguće? [emo_smijeh]
Državna tvrtka koja se od osnutka od prije skoro 30 godina nije pomaknula sa mjesta realizirati će zahtjevan projekt? I to iz vlastitih sredstava?
Stvarno je bilo i vrijeme, sada samo još da dočekamo iduću godinu i vidimo da li će marina zaraditi koliko bi zaradila privatna, a to je više od prošlogodišnje dobiti cijele tvrtke i svih marina zajedno
Value, sanjariti je lijepo, ali
1) ministar Dončić je rekao da se ne ide u ništa prije rješavanja imo-pra odnosa što može potrajati do kraja mandata
2) U DUUDI-jevom planu za ACI stoji dokapitalizacija do kraja 2015. godine
3) Imali su članicu uprave koja je istovremeno članica Nadzornog odbora, što je PROTUZAKONITO
4) Htjeli su isplatiti dividendu samo određenim dioničarima što je PROTUZAKONITO
Iz ove četiri činjenice možemo izvući sljedeći zaključak: Vlada ne želi privatizirati ACI, a za to vrijeme njime će upravljati najnesposobniji uhljebi
I da, donedavno sam bio dioničar ACI-a i fino sam na njemu zaradio. Pa, ako ne želite pročitati prethodne argumente, možete se uvijek osvrnuti na to. [emo_smijeh]
Ako misliš da sanjarim pogrešno si me shvatio, moje je post bio više ironičan jer ne mogu vjerovati šta rade odnosno ne rade od ove firme sa potencijalom koji ima. Uz tvoje 4 točke mogu još 44 dodati ali nema smisla.
Proučio sam knjige svake marine na jadranu pa spavam mirno jer znam da ovo vrijedi 2-3 puta više od sadašnje cijene i sutra bi bilo kupaca da se prodaje.
Proučio sam knjige svake marine na jadranu pa spavam mirno jer znam da ovo vrijedi 2-3 puta više od sadašnje cijene i sutra bi bilo kupaca da se prodaje.
Stvar je u tome da se ne prodaje, o tome ja govorim. Drago mi je što čitaš knjige, znanje svakako ne može štetiti.
Proučio sam knjige svake marine na jadranu pa spavam mirno jer znam da ovo vrijedi 2-3 puta više od sadašnje cijene i sutra bi bilo kupaca da se prodaje.
Stvar je u tome da se ne prodaje, o tome ja govorim. Drago mi je što čitaš knjige, znanje svakako ne može štetiti.
[/quote]
Zbog jasnijeg sagledavanja cijele priče, prvo da razjasnimo:
a) Obala je državna (to nikada nije bio predmet prodaje, niti može, po trenutnom zakonu RH.).
b) Infrastruktura na obali (marine, vezovi, objekti i sva njihova realna vrijednost), vlasništvo je pravne osobe ACI d.d. a ne države!!!!!
Država može, samo ako hoće biti vlasnik te infrastrukture, ali posredno, ovisno o broju dionica koje posjeduje u društvu Aci d.d.
Država nije drirektni vlasnik marina samo zato što se one nalaze na obali! Sutra ako država proda određeni udio, njena prava i obveze u pravnoj osobi Aci d.d. se smanjuju!!!
Dakle, predmet prodaje ili dokapitalizacije, je udio u pravnoj osobi Aci d.d. koji je stvarni vlasnik svih marina, imovine u tim marinama i bussines-a, pa slijedom toga, predmet prodaje zaista i jeste udio u vlasništvu tih marina i bussines-a!!
Država nakon 30 god. od isteka koncesije (prava na boravak i poslovanje na njenom zemljištu), može pravnoj osobi Aci d.d. i njenim vlasnicima, produžiti koncesiju, a ako ne želi, tada će sve ono što je uloženo u dugotrajnu imovinu morati isplatiti (što je i navedeno, da će model isplate biti predmet dogovora)!
Država se jest u prošlosti devijantno odnosila prema Aci d.d. ali bolji potez u ovom trenutku svakako nisu mogli poduzeti, nego dovesti procjenitelje da im odrede stvarnu vrijednost imovine Aci d.d.!!! Znamo da izgradnja samo jednog veza košta 300 000kn.
Procijenjena vrijednost društva Aci d.d. (imovina + vrijednost bussines-a) će biti odrednice vrijednosti prodaje udjela ili dokapitalizacije!!!
Vrednovanje cijele kompanije od 568 mil. kuna je??????