Da i uza sve povoljne pogodnosti zadnjih godina ne uspijevaju bitno podignuti prihode od prodaje a ne čujem da baš nešto investiraju. Neefikasni do bola.
Razlog više za prodaju, a ne dokapitalizaciju, zar ne?
A ako ide u prodaju, recite mi samo tko to more platit? [emo_namigusa]
pa upravo je dosadašanja vlasnička struktura uzrok neefikasnosti.. Ukoliko se dokap napravi na pravi način značajno će se proširiti kapaciteti a time i prihodi.. Za očekivati je da nakon toga više neće biti značajnog capex-a tj ostvarivati će se visoki slobodni novčani tijek, a to bi moglo značiti da ACI postane kompanija koja će investitorima isplaćivati lijepu dividendu
Da i uza sve povoljne pogodnosti zadnjih godina ne uspijevaju bitno podignuti prihode od prodaje a ne čujem da baš nešto investiraju. Neefikasni do bola.
I još raste broj zaposlenih, stabilno uhljebljivanje.
Prihod ACI-a je iznosio samo 193 mil. i bio je ispodprosječan u odnosu na druge luke nautičkog turizma.
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ACI-fin2013-1Y-NotREV-N-HR.pdf
SRA MOT NO
Prihod ACI-a je iznosio samo 193 mil. i bio je ispodprosječan u odnosu na druge luke nautičkog turizma.
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ACI-fin2013-1Y-NotREV-N-HR.pdf
SRA MOT NO
Još jedan razlog za privatizaciju. Potencijal je ogroman. Čekamo vijest.
Sve to (velik potencijal i sl.) neodoljivo podsjeća na LKRI. Zato to treba čim prije prodati jer u protivnom ova Vlada je i od toga kadra ponoviti slučaj Petrokemija.
Sve to (velik potencijal i sl.) neodoljivo podsjeća na LKRI. Zato to treba čim prije prodati jer u protivnom ova Vlada je i od toga kadra ponoviti slučaj Petrokemija.
Prodaje se na vijest, a vijest ovdje nije objavljena.
ponovite gradivo – zadnji intervju sa ocem ACI-ja:
http://globus.jutarnji.hr/hrvatska/veljko-barbieri–moj-plan-za-nauticki-preporod