ACI (ACI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ACI (ACI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

a ova bura potapa ACI…

Jeli pesimista nakrcan dionicama Optime - Optimista ?

Kakva gužva na otvaranju!!!ajmo tko će uspit kupit više!Zeleno!već 8%

cash je cash,a sve ostalo je sex!

Uzimaj još dok ima!!!!!

cash je cash,a sve ostalo je sex!

Ajmo skidanje s ASK-a prosim! [cool]

cash je cash,a sve ostalo je sex!


Ajmo skidanje s ASK-a prosim! [cool]

Jesi uspija uvalit svoje ?

Sljedeća meta turske Dogus grupe …

S najvećim kapacitetima na najboljim lokacijama, pretpostavka je kako bi ACI mogla biti logična meta Dogus grupe.

Turska Dogus grupa potpisala je ugovor o preuzimanju 100-postotnog udjela u dalmatinskim marinama; u Marine Dalmacija i Borik, planira uložiti 17 milijuna eura.

Hrvatski nautički portfelj Dogus grupe već premašio kapacitete kompanije u Turskoj, te je turski investitor pokazao ambiciju dodatno se širiti na Jadranu, i to ulaskom u ACI Club.

Ulaganje u Hrvatskoj za Dogus grupu vrlo je važno jer želi postati regionalni lider nautičkoga turizma, stvaranjem međunarodnoga lanca marina koje će poslovati pod brendom D-marin.

Budući da država raspolaže najvećim kapacitetima na najboljim lokacijama na Jadranu, ACI je logična meta Dogus grupe.

Predsjednik uprave Dogus grupe Hüsnü Akhan ustvrdio je da je Hrvatska trenutačno najdinamičnije tržište u nautičkoj industriji.

http://www.poslovni.hr/vijesti/aci-sljedeca-meta-turske-dogus-grupe-204821.aspx

Moj Komentar:

Stavljajući se u situaciju RH (AUDIO) napravio bi sljedeće:

Ukoliko se želi izaći ususret potencijalnom kupcu, napravio bi diobu kompanije na 21 (22 s marinom Slano koja je u planu) zasebne jedinice (d.o.o.). Trošak izdvajanja bio bi nikakav, pošto već sada posluje svaka zasebno unutar ACI-ja.

Potencijalnom kupcu prodao bi ili dao u dugoročan najam marine koje ostvaruju najmanji profit ( marina Pomer, Simuni, Supetarska Draga, Zut, Piskera, Jezera i Palmižana) s argumentom daljnjeg ulaganja sredstava, te dizanja kategorije i kapaciteta. U međuvremenu bi prodao floskulu o suradnji s lokalnom zajednicom na duži vremenski period radi njezine dobrobiti ( npr. kao kod slučaja Sunčani Hvar).

Novac od prodaje ili najma manje profitabilnih marina, uložio bi u preostale marine. Trošak osoblja, povisio bi, zapošljavajući novi, ali provjeren kadar. Uložio bi u sadržaj marina ( dućani, restorani, zabavni park i info centar).

Kvaka je u tome što bi tom istom potencijanom kupcu omogućio prenamjenom GUP-a slobodnu gradanju sadržaja turističko-stambene namjene ( hoteli ili odmarališta) uz najprofitabilnije marine.

Koja slučajnost!

U neposrednoj blizini najprofitabilnijih marina zjape prazni vojni kompleksi i zapušteni hotelski objekti.

Mislim da je sve jasno.

Na taj način, uvjetovao bi investitoru velika ulaganja u zapuštene objekte, kao i u marine čije je poslovanje slabije od prosjeka ACI-ja.

Vuk sit, ovce na broju! [thumbsup] [cool]

DEČKI!!!!!!!
Pa Hrvatska je puna ….budemo, očekuje se, dolaze….sve samo UPITNA DALEKA BUDUČNOST!!!!
I Podravku će netko kupiti, i Petrokemiju, i ACI, i NAPOKON CIJELU HRVATSKU!!!

same želje a realnost je VRLO SUROVA!!!!!
Novac se JOŠ NE ULAŽE JER NEMA POVJERENJA!!!! – iz druge ruke znam 50- setak bankara koji nema teorije da ULOŽE NI LIPICE!!

ACI širi marinu u Splitu i kvari Kerumove planove

Premda na ovom dijelu Gradske luke uopće nisu bili predviđeni vezovi, Kerum je u međuvremenu očito promijenio planove, pa ga je iznervirala namjera državne nautičke tvrtke ACI za proširenjem obližnje marine. Službeno je, naime, od Ministarstva mora zatraženo proširenje koncesije za vez većih brodova u ACI marini, i to upravo prema Zapadnoj obali.

Buduće vezove na Zapadnoj obali ACI doživljava kao konkurenciju, pa zar ne vide da ima dovoljno mjesta? To nije u redu’, požalio se Kerum.

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/194652/ACI-siri-marinu-u-Splitu-i-kvari-Kerumove-planove.html

Što imam – time i klimam!
[wink] [thumbsup]

Hrvatska je neiskorišteni nautički raj

U hrvatskim marinama dosad je izgrađeno oko 17 000 vezova. Za snažniji razvoj nedostaje nam još toliko, no godinama se ništa nije događalo.

Uz tromu birokraciju kočnica su prostorni planovi, ponajprije Zakon o pomorskom dobru. Dok se ne promijeni, Hrvatska će ostati nautičarski raj s golemim mogućnostima od kojih iskorištava samo manji dio.

Ključni problem je postojeći okvir koji se zove zakon o pomorskom dobru koji nije dobar. On je naprosto prepreka i treba ga mijenjati, izjavio je predsjednik Odbora za turizam Goran Beus Richembergh. I strani stručnjaci za nautički turizam savjetuju nam veću angažiranost.

Jedno od rješenja koja bi mogla ubrzati razvoj moglo bi biti i uvođenje diferencirane stope poreza na čarter, po uzoru na Španjolsku ili Francusku, što bi naše marine učinilo još konkurentnijima.

Potencijali su golemi, trebamo ih samo – iskoristiti.

http://liderpress.hr/biznis-i-politika/hrvatska/-hrvatska-je-neiskoristeni-nauticki-raj/

Ovo je ono što je naš ogroman problem što se tiče nautičkog turizma, a to sam i prije spominja…
http://www.seebiz.eu/hrvatska-tjera-flotu-250-megajahti-vrijednih-20-milijardi-eura/ar-38475/

Da "veliki" mozgovi malo porade na zakonima i da se infrastruktura dovede u red marine bi odjedanput odskočile, a do tad ćemo tapkat u mjestu s nadom da će jednog dana netko ipak doć k pameti i nešto poduzet što se tiče ovog problema.

Aj guštajte ljudi [cool]

Bliži se trenutak...

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/o2CQlbpBZjNpRaYjdsmW9w==.pdf

http://liderpress.hr/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/–slavko-loncar-odlazi-iz-jadrolinije-anto-violic-iz-aci-ja-/

New Report

Close