ACI (ACI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ACI (ACI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Svaki dan mic po mic, sutra na 3000




Vidim da se dijele kulje, poznavajući poznati hrvatski jal, ovo je prvi pokazatelj da sam na dobrom putu. Evo onda još malo materijala, netko bi rekao i "beznačajnog spama":

Talijanski nautičari hrle u Hrvatsku

Ne samo zbog ljepote našeg dijela obale, već zbog cijene sidrenja brodica u hrvatskim marinama. Italija je, naime, uvela velike poreze na usluge u svojim lukama kojih u Hrvatskoj trenutačno nema.

Tako bi za sidrenje 10-metarske jedrilice u Italiji platili više od 5 tisuća eura na godinu, a kod nas nešto više od tri tisuće. Za prihvat Talijana morat ćemo širiti kapacitete.

‘Očito treba još vezova za ovakve odluke talijanske, sutra grčke vlade ili bilo koje druge, trebat će sve više vezova po marinama’, kaže Stanko Skočić, direktor ACI marine Vodice.

http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/talijanski-nauticari-hrle-u-hrvatsku.html

Sve to stoji kolega + fundamentalno ova dionica zapinje za oko.

[thumbsup]

lp
[/quote]

OOO uvaženi kolega, kad vi to kažete, onda to ima specifičnu težinu u ulagačkoj zajednici. Eto danas smo na 2800, sutra pada ovih 10 na 2950, jedino se nadam da će doći još AUDIO dionica zbog likvidnosti…
[/quote]

O pa kolega, 2 900, novi ste ovdje, ali znate svoj zanat očito, bravo kolega.

[thumbsup]

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]





Vidim da se dijele kulje, poznavajući poznati hrvatski jal, ovo je prvi pokazatelj da sam na dobrom putu. Evo onda još malo materijala, netko bi rekao i "beznačajnog spama":

Talijanski nautičari hrle u Hrvatsku

Ne samo zbog ljepote našeg dijela obale, već zbog cijene sidrenja brodica u hrvatskim marinama. Italija je, naime, uvela velike poreze na usluge u svojim lukama kojih u Hrvatskoj trenutačno nema.

Tako bi za sidrenje 10-metarske jedrilice u Italiji platili više od 5 tisuća eura na godinu, a kod nas nešto više od tri tisuće. Za prihvat Talijana morat ćemo širiti kapacitete.

‘Očito treba još vezova za ovakve odluke talijanske, sutra grčke vlade ili bilo koje druge, trebat će sve više vezova po marinama’, kaže Stanko Skočić, direktor ACI marine Vodice.

http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/talijanski-nauticari-hrle-u-hrvatsku.html

Sve to stoji kolega + fundamentalno ova dionica zapinje za oko.

[thumbsup]

lp
[/quote]

OOO uvaženi kolega, kad vi to kažete, onda to ima specifičnu težinu u ulagačkoj zajednici. Eto danas smo na 2800, sutra pada ovih 10 na 2950, jedino se nadam da će doći još AUDIO dionica zbog likvidnosti…
[/quote]

O pa kolega, 2 900, novi ste ovdje, ali znate svoj zanat očito, bravo kolega.

[thumbsup]

lp
[/quote]

Hvala kolega, ova pohvala iz vaših usta mi puno znači, ipak vi uživate određeni ugled ovdje

New Italian berthing tax offers a break for sailing boats

In introducing their new berthing surtax for yachts, the Italians have delivered a mini-coup to the sailing fraternity and the environment by halving the tax for sailing boats. The new tax, which is to come into play from 1st May this year, will be, for instance, five euro per day for a new sailing boat between 14 and 17 metres, but reduces to 3.5 euro if the same sailing boat is 10 years old.

http://www.sail-world.com/index_d.cfm?nid=93209

Zbog toga -> Italian, Greek taxes send yachts to Turkey, Croatia, Montenegro

Italy’s recent tax on yacht berthing (is likely to have the same effect as the 2009ax on yachts in Greece active since 2009. It has compelled about 4,000 Greek yacht owners to pull their yachts from circulation, not including foreign yachts which instead chose Turkey Montenegro or Croatia.

http://www.sail-world.com/news_printerfriendly.cfm?Nid=93824

Ovoj su se dionici posložile sve karte, povećana likvidnost, očekivana privatizacija i najvažnije – egzodus jahti iz susjednih zemalja prema hr. Već sad firma odlično radi (a ova će im godina očito biti još bolja, već su pretrpani zahtjevima iz Italije) i na ovim je razinama odlična kupnja, ali ako se dobro odigra igra i na vrijeme krene u proširenje kapaciteta, ovo će biti senzacionalna priča. Ljepote jadrana u kombinaciji sa povoljnijim smještajem i dostatnim kapacitetima, što više reći.

Nije ni čudo da se stranci otvoreno nude kao kupci.

Bit će čudo kad opet s 3500 kresne na 2500 . Možda i s 3000, ako se protrži famoznih 287 komada.

Jeli pesimista nakrcan dionicama Optime - Optimista ?

nevjerojatno mi je da se ne vidi potencijal ove dionice, no dobro, moglo bi biti škrguta zubi uskoro

Gle čuda, u hrvatskoj nema dovoljno vezova za primiti talijanske jahte, pa neće ni doći u hrvatsku…
Vaš link

Tako tipično za nas… ali bitno je da uvijek pričamo o investicijama.

Kolega pipiskvadr, ACI je društvo s velikim potencijalom, no to ne znači da i dionica ima veliki potencijal. Na ZSE su to dvije potpuno različite stvari. Osobno i smatram da ACI vrijedi više, no dok se još ne poveća likvidnost, te smanji jaz između bid-a i ask-a, teško da ćemo gledati taj film… ali na dobrom je putu.

Ne posjedujem ACI-R-A, ali budući da sam u toj branši, namjeravam kupiti jednoga dana…

Hrvatska ima 21.000 komercijalnih vezova, a u našim marinama možemo primiti samo oko 600 tzv. megajahti dužine od 25 do 30 metara. U novije vrijeme megajahte premašuju i 150 metara. Najkraće, ako i ima upita, nemamo vezova − kaže Srećko Favro, čovjek koji je stekao doktorat iz nautičkog turizma.

Njegove riječi potvrdio nam je i Goran Bilić, direktor ACI-jevih marina Opatija i Cres.

− Imali smo prilično upita s talijanske strane, ali nemamo slobodnih kapaciteta. Udomili smo samo manji broj njihovih plovila − kaže Bilić.

Ako si u ovom businessu, onda bi trebao znati koliki kapacitet je potreban da bi se udomile jahte.

Konkunrecija radi svoje – vidljivo iz članka.

Kada smo kod toga

Saudi Arabia Marina berths to increase by 50% by 2012

The total number of marina berths in Saudi Arabia is expected to increase by 50 per cent by 2012 as the Kingdom continues its rapid growth in the leisure marine industry. According to a recent study by Mike Derrett Marine, a leading independent marine industry consultancy, an average of around 10 units a week will be added over the next two years to accommodate the nation’s growing leisure fleet and attract overseas boating tourists.

Danas bi na najbržem prstu moglo biti zanimljivo, za sada svega 12 komada ispod 3000


Danas bi na najbržem prstu moglo biti zanimljivo, za sada svega 12 komada ispod 3000

Kako ti suptilno i dobronamjerno upozoravaš naše investitore na ograničenost ponude. Trebalo bi te za orden Majke Tereze odmah kandidirat… Ili još bolje za Zlatni megafon Indire PropaGandi! [lol]

Sve je to lijepo, al kad je prebace u redovni režim, mogli bi po scenariju novi nastavak "Uskog grla" snimit, kad krene bežanija.



Danas bi na najbržem prstu moglo biti zanimljivo, za sada svega 12 komada ispod 3000

Kako ti suptilno i dobronamjerno upozoravaš naše investitore na ograničenost ponude. Trebalo bi te za orden Majke Tereze odmah kandidirat… Ili još bolje za Zlatni megafon Indire PropaGandi! [lol]

Sve je to lijepo, al kad je prebace u redovni režim, mogli bi po scenariju novi nastavak "Uskog grla" snimit, kad krene bežanija.
[/quote]

gospon fahruDin, niš se vi ne brinitE, ova će dionica odraditi svoje prije ili kasnije, ispod 2600 nebU, a nadam se da će biti Likvidnosti

New Report

Close