ponedjeljak 3 transakcije-promet veći od 500 tis kn
za ulazak u redovno trgovanje neka duonica treba imati sedmični promet veći od 500 tis kn i taj je uvijet ispunjern
u ostalim danima do kraja sedmice treba biti trgovine makar jedna transamcija dnevno
ukupno do kraja sedmice mora biti barem 15 transakcija,još 12 do kraja sedmice
preporuka:ako ste na kupnji stavljajte na kupnji po jedan komad ,recimo tri dionice kupujete u tri
naloga,ili prodajete na isti način
vodite računa da se danas poklopi barem jedna transakcija i da ne propustite šansu
dionica vrijedi više u redovnom trgovanju nego u posebnom jer može biti likvidnija
nemam dionice ACI i neću sudjelovati u povečanju broja transakcija
ponedjeljak 3 transakcije-promet veći od 500 tis kn
za ulazak u redovno trgovanje neka duonica treba imati sedmični promet veći od 500 tis kn i taj je uvijet ispunjern
u ostalim danima do kraja sedmice treba biti trgovine makar jedna transamcija dnevno
ukupno do kraja sedmice mora biti barem 15 transakcija,još 12 do kraja sedmice
preporuka:ako ste na kupnji stavljajte na kupnji po jedan komad ,recimo tri dionice kupujete u tri
naloga,ili prodajete na isti način
vodite računa da se danas poklopi barem jedna transakcija i da ne propustite šansu
dionica vrijedi više u redovnom trgovanju nego u posebnom jer može biti likvidnija
nemam dionice ACI i neću sudjelovati u povečanju broja transakcija
Kralju šećera i meda mislis li da su jučerašnjom transakcijom dionice promijnile "vlasnika"? [wink]
Mislim da jesu, sumnjam da kupuje netko informacijski blizak Čačiću i Liniću. [tongue]
Tako je makalu, pošto ti imaš informacije iz prve ruke, zasigurno sve znadeš, inače ne bi ovo izjavio. Ako imaš nešto konkretno i opipljivo slobodno podijeli s/sa ovim napačenim narodom. [smiley]
Srdačan pozdrav
Tako je makalu, pošto ti imaš informacije iz prve ruke, zasigurno sve znadeš, inače ne bi ovo izjavio. Ako imaš nešto konkretno i opipljivo slobodno podijeli s/sa ovim napačenim narodom. [smiley]
Srdačan pozdrav
[/quote]
Misliš li da je ovaj promet slučajan i to baš neposredno nakon izbora?. U to ne vjeruje ni Lacković Croata (naiva iz hlebisnke škole). Osim toga, sugeriraju nam iz Evrope "daljnju komercijalizaciju infrastrukture", pa pogledaj što se događa sa Zračnom lukom Zagreb, tragikomedija u režiji Peovića i građevinara (Viadukt i IGH), uz asistenciju nekih bankara. Samo je pitanje vremena kad će sličan scenarij usljediti i na ACI, međutim tu će banke zamjeniti investicijski fondovi. Zadovoljan?
Tako je makalu, pošto ti imaš informacije iz prve ruke, zasigurno sve znadeš, inače ne bi ovo izjavio. Ako imaš nešto konkretno i opipljivo slobodno podijeli s/sa ovim napačenim narodom. [smiley]
Srdačan pozdrav
[/quote]
Samo je pitanje vremena kad će sličan scenarij usljediti i na ACI, međutim tu će banke zamjeniti investicijski fondovi. Zadovoljan?
[/quote]
Nije to pitanje moje zadovoljštine, odnosno da li sam ja zadovoljan, već je pitanje s kim i kada. Cijena nikada nije bila problem, barem što se tiče kompanija od nacionalnog interesa. Hvala na odgovoru. [wink]
Srdačan pozdrav
Kasnim, ali neka se nađe u arhivi
ACI: Rast prihoda u deset mjeseci šest posto
– u prvih deset mjeseci ove godine ostvario ukupan prihod od 166 milijuna kuna, što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine šest posto više
Povećanje prihoda ostvareno je u svim kategorijama poslovnih prihoda. Od stalnog veza ostvareno je 78 milijuna kuna prihoda, što je 5 posto više nego u istom razdoblju lani. U kategoriji mjesečnog veza ostvaren je prihod od 6,2 milijuna kuna (15 posto više), a u kategoriji tranzitnog, tj. dnevnog veza 47 milijuna kuna (2 posto više).
Od zakupa je ostvaren prihod od 10,6 milijuna kuna (19 posto više) , a od ostalih usluga nautičarima prihod od 21,4 milijuna kuna (19 posto više).
U prvih deset mjeseci ove godine na stalnom vezu registrirano je 3535 plovila, dok je u tranzitu ostvareno 113.000 brod/dana ili jedan posto manje tranzita. U kategoriji mjesečnog veza ostvarena su 1722 mjesečna ugovora, što je 20 posto više nego u prvih deset mjeseci lani.
Za ovu su godinu planirana ulaganja od 75 milijuna kuna u sustav ACI marina, od čega je u prvih deset mjeseci ostvareno 59,6 milijuna kuna. Najviše je uloženo u ACI marine Dubrovnik, Cres, Rovinj, Vodice, Jezera, Umag, Supetarska draga i Palmižana.
http://www.seebiz.eu/aci-rast-prihoda-u-deset-mjeseci-sest-posto/ar-20837/
Srdačan pozdrav
Nekada: http://www.nacional.hr/clanak/11274/pocela-borba-hdz-a-i-sdp-a-za-kontrolu-privatizacije-aci-ja
Prije 2 godine: http://www.poslovni.hr/vijesti/u-aciju-nemaju-pojma-da-ih-drzava-nudi-strancima—148018.aspx
Danas: Osim sto je malo izmijenjena vlasnička struktura u odnosu na 2011.g. – ACI bilježi sve bolje poslovne rezultate i postaje još veća lovina za igrače
[thumbsup]
Nautičari prebrodili krizu: U marini u Ičićima sve raskošnije jahte, uglavnom vlasnika iz Hrvatske
Od Opatije do Zadra kronični manjak nautičkih marina
U toku proljeća trebala bi početi gradnja marine u Novom Vinodolskom. Spominju se još neke lokacije za gradnju marina, ali sve stoji na idejama. Marine bi,nema sumnje, dovele nautičara u Velebitski kanal, iako taj akvatorij mnogi smatraju nautički nezanimljivim
http://www.novilist.hr/Lifestyle/Nautika/Od-Opatije-do-Zadra-kronicni-manjak-nautickih-marina
Kaže kako se ponovno čuju ideje o privatizaciji ACI-a no nikakvih konkretnih informacija na tu temu on za sada nema, odluka hoće li se kada i kako dogoditi taj proces u rukama je vlade.
Već neko vrijeme špekulira se kako su za privatizaciju nacionalnog lanca marina zainteresirani investicijski fondovi navodno zainteresirani za dokapitalizaciju tvrtke i preuzimanje 25 posto vlasničkog udjela.
Mišljenja sam kako bi trebalo omogućiti sve uvjete za proširenje kapaciteta, što je na neki način uvod i u samu priču oko privatizacije. Pitanje je tko bi zaista kao strateški investitor ušao u ovakav projekt i pokrenuo nanovo inv. ciklus s ciljem da ima većinski udio u ACI-ju. 25% je ukusna brojka, ali ne znam koliko je slasna?
Anto Violić: Za Talijane nema slobodnih vezova
Malo je slobodnih mjesta u ACI marinama, a kako saznajemo, nema ih više ni u ostalim hrvatskim marinama.
– Da smo krenuli u realizaciju strategije nautičkog turizma i izgradili 15.000 vezova, kako je u njoj zacrtano, sada bismo sve popunili, ističe Violić
http://www.novilist.hr/Lifestyle/Nautika/Anto-Violic-Za-Talijane-nema-slobodnih-vezova