ABPR (Autobusni promet d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ABPR (Autobusni promet d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Vjernici vjeruju…., a pragmatični pitaju Trgovački sud u Varaždinu i sutkinju Lekić:
29.12.2008. pokrenut je prethodni postupak radi utvrđivanja osnovanosti prijedloga za pokretanje stečaja nad dužnikom Autobusni promet d.d. Varaždin.
Za privremenog stečajnog upravitelja imenovan je Velimir Slamar iz Varaždina, koji je dužan u roku od 20 dana izvjestiti Trgovački sud o stanju dužnika.
Lijepa naša pravna i pravedna država potražuje 62 milijuna kuna na ime poreza i doprinosa, a Larus d.o.o. iz Zadra samo 1,2 milijuna.

speeddy,
ne ulaže on ogromne napore da održi firmu već
on ulaže ogromne napore da izvuče što više iz firme, pa je tako npr. izvukao Varaždintours d.o.o., pa je izvukao Autobusni promet Koprivnica turistička agencija, pa je izvukao Autobusni kolodvor Čakovec, pa je izvukao Otpremničko poduzeće Zagreb, pa je izvukao razliku u cijeni goriva, pa maziva, pa,pa,pa papala maca

A ukupni dug se procjenjuje na 210 milja, a poslovni račun je u višegodišnjoj blokadi, pa ako i isplati Larus, stečaj se i onako mora pokrenuti po službenoj dužnosti jer su stečajni razlozi neoborivi.
Jedino me zanima tko je 24. 12 i 29. 12. kupio njihove dionice, kad su svi znali da firma ide k vragu.

Zanimljivo.Ljudi ne pušite ove fore nije ovo zdenka.Ako i dođe do stečaja (što uistinu sumljam,ipak je tu Čaćić prejak igrač koji je usmjerio napore prema AUTOBUSNOM PROMETU i IMA DOSTA RJEŠEJA ZA OVU SITUACIJU.[/b]Vidim da se guraju nalozi prema dolje iz minute u minutu.Što će mene tiće mogu ljudi stavit i po 1 kn.Ako je to stvarno tako strašno ne će im ni to nitko kupit. [thumbsup]Pod dojmom zdenke ljudi paničare i misle izvući bilo kakvu lovu prije stečaja.Firma koja je opstala godinama u složenijim uvjetima i narednu godinu bi trebala biti u plusu.Gubitak nije nastao iz radovne djelotnosti već zbog iracionalnog širenje i krive procjene bivšeg direktora koji je pod pritiskom počinio samoubojstvo. Nakon toga temeljem potraživanja i igru ulazi ZOVKO-ZAGREB D.O.O.Firma je napokon nakon nekoliko godina pred izlazon iz problema i ne vidim što bi ju moglo ugroziti.U svakom slučaju malo veća igra nego što se čini na prvi pogled.

Lijepa naša, slobodna je zemlja, svatko može kupovati i prodavati te za svoje poteze snositi odgovornost.

Trgovački sud u Varaždinu
13.01.2009. 10:00 P-865/08
Tužitelj: Integralni marketing i komunikacije d.o.o., Zagreb
Tuženik: Autobusni promet d.d., Varaždin
Sudac: Jasna Lekić (soba br. 226/II)

Speeddy, čini mi se da si zakasnio s prodajom ali zato imaš prilike jeftino kupiti….

Ko stvari funkcioniraju u Lijepoj našoj zorno prikazuje slučaj AP Varaždin o čemu piše
Ivica Kruhoberec u 7Plus Regionalnom tjedniku od 5. siječnja 2009.:

„Iako se potraživanje zadarskog Larusa još provjerava, ipak se već sada vidi da postoje razlozi za stečajni postupak za koji je prijedlog zapravo došao u zakašnjelo vrijeme.“ Upozorava to Velimir Slamar, privremeni stečajni upravitelj u AP-u.

„Žiro račun blokiran je već dvije godine, pa se AP održava uz pomoć povezanih poduzeća. No, AP posluje u otežanim uvjetima i ne izvršava određene obaveze još i duže. To su prije svega stari dugovi koji su se kumulirali najmanje pet godina unatrag.“ Posebice se to odnosi na neplaćanje poreza koje je najveći problem, a trenutno je takva situacija da se dugovi ne mogu vraćati“ – Ističe Slamar.

„Dospjele obaveze iz prošlosti i kamate, kako dodaje, čine višak koji tvrtka ne može podmirivati iz tekućeg poslovanja, zbog čega je stečaj izgledan krajem siječnja.“

Poslovanje Autobusnog prometa d.d. u pozitivi do kraja 2008.

Restrukturiranjem do vodeće pozicije u Hrvatskoj

Varaždin, 29.10.2007. – Autobusni promet d.d. Varaždin u prvih devet mjeseci ove godine ostvario je gubitak od 4,89 milijuna kuna, što je za 32,5 posto više od gubitka ostvarenog u prvih devet mjeseci prošle godine. Obzirom na stagnaciju tržišta autobusnog prijevoza, sve veću konkurenciju alternativnih načina prijevoza te opsežan proces restrukturiranja tvrtke koji je započeo ovih dana, ostvareni rezultat sukladan je očekivanjima.

Potvrda navedenog su i ostvareni ukupni prihodi društva od 95,97 milijuna kuna, a što je za 10,3 posto manje od prihoda istog razdoblja prošle godine, ali i ukupni rashodi koji su istovremeno smanjeni za 8,87 posto, te su iznosili 100,86 milijuna kuna.

Autobusni promet d.d. trenutno prolazi kroz razdoblje važnih promjena i proces restrukturiranja, a cilj kojeg je izgradnja snažnog poslovnog sustava – vodeće hrvatske tvrtke u linijskom i turističkom prijevozu sposobne djelovati na hrvatskom ali i na sve konkurentnijem no uređenom tržištu EU.

Uprava Autobusnog prometa d.d. Varaždin u narednom će razdoblju sve napore stoga usmjeravati bržem, kvalitetnijem i efikasnijem provođenju procesa financijskog ali i organizacijskog restrukturiranja tvrtke, što će u konačnici, očekuje se, rezultirati pozitivnim poslovnim rezultatima, višom kvalitetom usluge te unapređenjem kvalitete rada i života svih zaposlenih.
Proces restrukturiranja kvalitetnije će rasporediti resurse unutar grupacije, spriječiti gubitke pojedinih djelatnosti te, novom organizacijom, modernizacijom i informatizacijom tvrtke, stvoriti prostor potreban za daljnje uspješno poslovanje.
Pozitivni rezultati procesa restrukturiranja i ostvarivanje dobiti iz poslovnih aktivnosti očekuje se do kraja 2008. godine.
Autobusni promet d.d. Varaždin ima 170 autobusa, 5 autobusnih kolodvora i 4 poslovnice turističke agencije Varaždintours. Također u sklopu tvrtke posluje i moderan servis za vlastita vozila te automatska autopraonica za osobna i gospodarska vozila izrađena po najvišim eko-normativima.
Vozni park Autobusnog prometa d.d. Varaždin godišnje prijeđe više od 11 milijuna kilometara odnosno preveze više od 17 milijuna putnika.
Osim domaćeg prometa gdje pruža usluge u Varaždinskoj, Međimurskoj i Koprivničko-križevačkoj županiji, redovno ostvaruje i međugradski promet i turističke vožnje. Stalne linije ostvaruju se s Austrijom, Njemačkom i Švicarskom, Mađarskom, Italijom i Bosnom i Hercegovinom, te svim većim gradovima i turističkim središtima u Hrvatskoj.
U Turističkim vožnjama posredstvom Turističke agencije VARAŽDINTOURS, AP Varaždin prisutan je i na tržištima Italije, Francuske, Španjolske, Švicarske, Nizozemske, Grčke, Austrije i Njemačke.

AP Varaždin ima 498 zaposlenih udruženih u Udrugu vozača i automehaničara koja se ubraja među najaktivnije u Hrvatskoj.

Neznam da li pričamo o istom autobusnom prometu.Po izvješću za 3 kvartal dobit iznosi 1.943,00 kn.
Tko je bio na skupštini zna da se sa dobiti pokriva gubitak iz prošlih godina.Što se tiće potraživanja od države za to postoji plan za reprogramiranje dugova pa su mi ove priče o stečaju smiješne.Vidim da se posljednih dana netko "igra" sa nalozima na prodaji,vjerojatno hoće isprovocirati prodaju na razinama 30-40 kn.Ovaj nalog od 100 kom na 70 kn je strašilo.

6. Rezultati
poslovanja Ukupna dužina teksta (max. 1000 znakova): 63
Rezultat poslovanja za razdoblje od 01.01.-30.09.2008 je 1.943.
[thumbsup]

Pričamo / govorimo / pišemo o istom Autobusnom prometu. Bez obzira na sva izvješća, stečaj je neminovan. Račun je u neprekidnoj blokadi duže od dvije godine. Predstečajni postupak je pokrenut, a sam stečaj bit će otvoren do konca siječnja. Ne vjerujem u reprogramiranje dugova od strane države, zato jer postoje osnovanje sumnje da su se u Autobusnom prometu događale stvari koje bi trebali istraživati "uskoci" i njima slični.
Što se tiče izvješća, ako ih malo podrobnije proanalizirete (samo za dvije godine u natrag) vidjet ćete da su "frizirana" onako kako je to upravi odgovaralo u pojedinom trenutku.

Nikoma nije u interesu poslati petstotinjak ljudi na ulicu.Kako će se namiriti dug prema državi,rasprodajom voznog parka? I u tom slučaju stečajna masa je veće od duga državi ali bi se u tom momentu mogle uključiti banke i zakucati čavao u lijes. [thumbsup]Naravno da neće biti tako i da će se voditi računa o mnogo faktora.U svakom slučaju ostače d.d tako da dioničari neće ostati bez ičega a nakon par godina mogli bi debelo profitirati (2-3 godine) [smiley]

Slažem se da nikome nije u interesu poslati četiristo ljudi na ulicu ali za Autobusni promet spasa nema. Upozoravam vas da ne možete stvarati zaključke na temelju friziranih izvješća. Stečajne mase neće ni biti. Autobusni promet nema ničega što bi se moglo smatrati stečajnom masom. Nekretnine su pod fiducijom. Država potražuje 70 milijuna, bez kamata. Nekadašnje tvrtke kćeri su izvan vlasništva. Sadašnji vlasnik već je osnovao niz novih paralelnih tvrtki i izvukao što se izvući dalo. Vozni park je doslovce groblje – tri četvrtine autobusa nikad ne bi prošlo na stvarnom tehničkom pregledu, oni su opasnost za putnike, vozače i druge sudionike u prometu. Osnovica za izračun plaće iznosi 1.200,00 kuna, pa vozači uglavnom žive od dnevnica. Tvrtka je školski primjer nedjelovanja pravne države. Stečaj je jedino moguće rješenje. Drugog izlaza nema.

1/4 voznog parka koji je novi je i preko dovoljna dovoljna da se namiri država(nagradno pitanje :koliko vrijedi autobus star dvije godine?)Ipak ovo nisu devedesete.Ako je bilo kakvih ilegalnih radnji odlukon suda će se poništiti i vratiti na staro.Budimo realni,govorimo o najvećem autobusnom prijevozniku u zemlji i sektoru koji je dosta profitabilan u branši.Što se tiće izdvajanja nekih dijelova poduzeća volio bih vidjeti upis u sudski registar (ne osporavam da je informacija toćna).Uvijek postoji drugo rješenje samo treba imati malo intuicije i možda koji povlašteni podatak.Firma je u čvrstom vlasništvu i zbog toga nije interesantna špekulantima,ali daleko od toga da ne vrijedi ništa.Ponavljam nije ovo ZDENKA,koja se još uvijek trguje na burzi makar faktički veše ne postoji.Međutim unutra su špekulanti koji nastoje spasiti što se spasiti da.Ako govorimo o pravnoj državi tu ima posla za nju a ne u autobusnom prometu.Nema potrebe za daljnom diskusijom budući da se dionicom ionako ne trguje,a uostalom vrijeme će pokazati tko je bio u pravu. [thumbsup]

Očito je da se ne razumijemo (možda se ne želimo razumjeti). ¼ autobusa nisu novi već su sposobni proći tehnički pregled. Autobusni promet nema ni jedan autobus mlađi od 10 godina. U trenutku kada je sada većinski vlasnik preuzeo AP, AP je imao u vlasništvu najmanje 11 društava (za koje sa sigurnošću znam). Sada je stanje bitno drugačije. Sve što je vrijedilo više nije u vlasništvu AP-a. Slažem se da nema potrebe za daljnjom diskusijom. Do novih vijesti, pozdrav.

New Report

Close