ABPR (Autobusni promet d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ABPR (Autobusni promet d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Direktor Autobusnog prometa Varaždin počinio samoubojstvo

ZAGREB/VARAŽDIN, 20. rujna 2007. (Hina) – Varaždinska Policijska uprava priopćila je danas da je Ivan Biškup (49), direktor “AP Varaždin” te predsjednik Nadzornog odbora “Croatia busa” i predsjednik Nadzornog odbora “ATP Šibenik” počinio samoubojstvo vješanjem.

Operativno-komunikacijski centar u 12,30 sati zaprimio je dojavu da je u stanu, u Ulici Frana Supila 50 u Varaždinu, pronađen mrtav muškarac. O događaju je izvijestio brat preminulog, koji ga je na mjestu nesreće prepoznao i potvrdio da je riječ o Ivanu Biškupu.

Ekipa Hitne pomoći utvrdila je da je samoubojstvo počinjeno vješanjem, navodi se u priopćenju.

Izviješten je dežurni istražni sudac Županijskog suda u Varaždinu, koji nije došao na mjesto nesreće, a budući da nisu pronađeni tragovi koji bi upućivali na kazneno djelo, istražni sudac nije odredio obdukciju.

No respect

Raspodijeljeno vlasništvo

19.10.2007 .

AUTOBUSNI PROMET D.D. VARAŽDIN/REDOVNA ABPR-R-A

Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. BIŠKUP MATIJA 34.815 28,33 Osnovni račun
2. PRELOŽIČEK DAVID 34.815 28,33 Osnovni račun
3. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 3.030 2,47 Skrb. račun
4. ME MO D.O.O. 1.020 0,83 Osnovni račun
5. ŠTEFANEK DRAŽEN 858 0,70 Osnovni račun
6. SINČIĆ IVAN 788 0,64 Osnovni račun
7. TRAJBER SMILJANA 548 0,45 Osnovni račun
8. ZEČIĆ MIROSLAV 540 0,44 Osnovni račun
9. PRELOŽIČEK SNJEŽANA 514 0,42 Osnovni račun
10. Grupa računa na kojima je uknjižena ista količina vr. papira 394 0,32 –
Ukupno: 62,92

Gori vatra, sad u nama

Matija das mi svoj udio za 6 000 000 kn?

Ima li tko informaciju zašto se je prodaja povukla?

Najbolje ponude [ ABPR-R-A ] Kupnja Cijena
38 10,10

Cijena Prodaja
229,98 100
229,99 97
230,00 1032
250,00 461
300,00 394

Gori vatra, sad u nama

U svakom slučaju dionica za strpljive.Ove godine će firma još gomilati gubitke ali druge godine prema planu restrukturiranja počet će poslovati sa plusom.RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB ulazila na cijenama od oko 230 kn.

(Edit: Moderator)


Ima li tko informaciju zašto se je prodaja povukla?


Misliš, zašto se povukla kupnja?
Razlog je u tome što je ABPR u ogromnim dugovima prema državi na osnovu poreza(PDV) i doprinosa za zaposlene.Prenaglim širenjem tj. ulaskom u vlasništvo Autotranspotra Šibenik i Autopoduzeća Imotski pa i Croatie Busa firma je preuzela njihove dugove i s njima ne može izači na kraj.Navodno prijeti stečaj,ako se država odlući pokrenuti postupak.

Molim Vas da ne ocjenjujete moje glupe komentare jer bi ja sam sebi dao nulu da mogu

Evo odgovora!

Čačić i Čehok podržali posrnuli AP Varaždin

Business.hr/Hina
07.11.2007 16:35
Pročitaj komentare(0)

U varaždinskom hotelu Turist hrvatskoj je javnosti danas predstavljen proces restrukturiranja Autobusnog prometa d.d. Varaždin, a cilj kojeg je uspostava pozitivnog poslovanja te ostvarenje pozicije vodeće hrvatske tvrtke u linijskom i turističkom prijevozu što su podržali Grad Varaždin i Varaždinska županija.
Sadašnju poziciju Autobusnog prometa Varaždin te proces restrukturiranja predstavio je Rajko Dondur, direktor Autobusnog prometa, dok su ovom prilikom otvorenu podršku restrukturiranju ove, za grad Varaždin i Varaždinsku županiju, izuzetno značajne tvrtke iskazali gradonačelnik Varaždina Ivan Čehok i župan Varaždinske županije Radimir Čačić.

Silazni trendovi na tržištu autobusnog prijevoza, sve veća konkurencija alternativnih načina prijevoza te rast i širenje Autobusnog prometa d.d. Varaždin tijekom proteklih godina narušili su likvidnost tvrtke te rezultirali financijskom nestabilnošću sustava.

Nastavi čitatiOglas:

U prvih devet mjeseci ove godine ostvaren je gubitak od 4,89 milijuna kuna, što je za 32,5 posto više od gubitka ostvarenog u prvih devet mjeseci prošle godine, dok je ukupan prihod društva u iznosu od 95,97 milijuna kuna za 10,3 posto manji od prihoda istog razdoblja prošle godine. Ukupni rashodi istovremeno su smanjeni za 8,87 posto, te su iznosili 100,86 milijuna kuna, a što je dijelom rezultat započetog procesa restrukturiranja.

Tijekom proteklih dana predstavnici Autobusnog prometa d.d. Varaždin u razgovorima sa stakeholderima pronašli su zajedničke interese te dobili podršku ključnu za nastavak procesa restrukturiranja.

Nakon detaljnog pregleda postojećeg stanja sljedeći važan korak je financijsko restrukturiranje društva nakon čega će uslijediti i operativno restrukturiranje.

Proces restrukturiranja kvalitetnije će rasporediti resurse unutar grupacije, spriječiti gubitke pojedinih djelatnosti te, novom organizacijom, modernizacijom i informatizacijom tvrtke, stvoriti prostor potreban za daljnje uspješno poslovanje.

Stvaranje preduvjeta za učinkovitu kontrolu poslovanja i transparentno praćenje prihoda, troškova i pokazatelja uspješnosti, kao i dokapitalizacija tvrtke koja za cilj ima povećanje temeljnog kapitala na oko 100 milijuna kuna, rezultirat će pozitivnim poslovanjem ove tvrtke do kraja 2008. godine.

Da…vidim iz teksta kojeg je postao kolega Endy da su se ‘lešinari’ već okomili na ABPR,a da se pokojni g.Biškup još nije ni ohladio.Priča se o dokapitalizaciji od sto milja kn.Pitam se tko će imati priliku dokapitalizirati i kako?
Naravno da im se to još savršeno uklopilo u predizbornu kampanju.Nemaju respekta prema ničemu pa ni prema mrtvima ni njihovoj djeci koja su tek nasljedila dionice…Bože sačuvaj.

Molim Vas da ne ocjenjujete moje glupe komentare jer bi ja sam sebi dao nulu da mogu

Hvala endy, dobre vijesti, možda se dionica stvarno i pokrene

Gori vatra, sad u nama


Hvala endy, dobre vijesti, možda se dionica stvarno i pokrene

Nije da kritiziram Vaše razmišljanje kolega,ali ne vidim baš osnove za optimizam.
Pogledajte im bilancu…..Imaju kratkoročnih obaveza u visini par godišnjih prihoda.Dobit im opada iz godine u godinu,čak su upali i u gubitke.O restrukturiranju pričaju već godinama,a ništa ne poduzimaju.Troškovi u ovom sektoru su iz godine u godinu sve veći (nafta,djelovi.troškovi osoblja),a vozni park im je pre star.

Molim Vas da ne ocjenjujete moje glupe komentare jer bi ja sam sebi dao nulu da mogu


Zmajček: ” Hvala endy, dobre vijesti, možda se dionica stvarno i pokrene ” Nije da kritiziram Vaše razmišljanje kolega,ali ne vidim baš osnove za optimizam. Pogledajte im bilancu…..Imaju kratkoročnih obaveza u visini par godišnjih prihoda.Dobit im opada iz godine u godinu,čak su upali i u gubitke.O restrukturiranju pričaju već godinama,a ništa ne poduzimaju.Troškovi u ovom sektoru su iz godine u godinu sve veći (nafta,djelovi.troškovi osoblja),a vozni park im je pre star.

Od kud sad to voznom parku da je prestar?Jedan od razloga gubitaka je i to što su ulazili u kredite za obnovu voznog parka koji je najmoderniji od svih autobusnih prijevoznika u hrvatskoj.


Zmajček: ” Hvala endy, dobre vijesti, možda se dionica stvarno i pokrene ” Nije da kritiziram Vaše razmišljanje kolega,ali ne vidim baš osnove za optimizam. Pogledajte im bilancu…..Imaju kratkoročnih obaveza u visini par godišnjih prihoda.Dobit im opada iz godine u godinu,čak su upali i u gubitke.O restrukturiranju pričaju već godinama,a ništa ne poduzimaju.Troškovi u ovom sektoru su iz godine u godinu sve veći (nafta,djelovi.troškovi osoblja),a vozni park im je pre star.

Kada kažem “možda se stvarno i pokrene” mislim da se do sada nije dešavalo ili je padalo, prodaja je bila na 140, a sa ovom eventualnom dokapitalizacijom mogu se riješiti dijela svojih obveza i zaista početi normalnije poslovati. Imam njihove dionice i želim biti optimista [smiley2]

Gori vatra, sad u nama

New Report

Close