pa dajte ljudi ako zakon kaze da se moraju klijenti podjelit na profesionalne i one druge zasto pravite problem oko toga? zar bi voljeli da procitamo u novinama ABACUSU oduzeta licenca ili nesto slicno?
ljudi rade svoj posao Vi odradite svoj i sve 5.
i jos nesto nece vam nitko zatvorit racuno ako to ne obavite na vrijeme nego ce vam biti zamrznut dok ne dostavite ugovor.
zamrznut znaci nece te moci raspolagati sredstvima na tom racunu pa na vama je da radite kako vam pase
Ajde mi pokazite jednu banku kod nas koja tako funkcionira. Primjerice, nedavno sam mijenjao prebivaliste i dokumente i ne, naravno da ne mogu poslati emailom scan osobne nego moram osobno doci. Takve automatizirane stvari cemo mi, nazalost, malo jos pricekati.
Ej sveznadari, a jel treba ići kod bilježnika ako ću osobno nositi potvrde u Abacu?????
Ajde bar će se sad malo rasčistiti kad ovi kojima ovaj ugovor smeta, odu iz Abacusa.
Bar će brokeri lakše disati, i provoditi moje naloge malo brže od 30 sek[smiley11]
ako političari mogu ići po kučama po glasove,zašto abakusci nebi poslali brokere po adresama,dođe ti doma i okrene leđa,ti staviš papir i potpišeš i riješeno,ponudiš ga kulenom
Čini mi se za velike face da je najbolje rješenje otići u prvu generaciju, ako vas prime.
Mali u PBZ pa čekajte lijepo semafor.
Ja cijenim trenutnu uslugu kakvu dobijam pa ću ostati tu.
Siguran sam također i da će vrlo skoro i ostale brokerske kuće uvesti nove pravilnike i ugovore.
Hm, čuo sam se maloprije sa Abacusom.
Potpisivanjem novih ugovora, potpadamo u ovaj novi cjenik – do 100K kuna 1%, preko 100K 0,7%.
E sad: promet se obračunava kumulativno od početka korištenja usluge. Niža provizija se počinje primjenjivati u mjesecu koji slijedi mjesecu kad je prekoračen navedeni iznos prometa.
Ako potpisujemo nove ugovore, neće valjda reći da se broji ispočetka. I što kad jednom prijeđeš 100K, jer većina nas starijih jest: da li je to zauvijek 0,7% ili ima neki godišnji “reset”, pa ispočetka?
I druga stvar: pitao za “Gledalicu”. Kaže kroz 2-3 tjedna i zapisala me da će mi se javiti kad krene.
Sad sam se tek skontao malo: ako i ponište, to je 300 kuna više dok ne prijeđeš 100K kuna.
Onda po starom.
To nam je kompenzacija što 15 dana zbog njihovih grešaka (kvarovi na serveru) nismo mogli trgovati. [smiley1]
Ako potpisujemo nove ugovore, neće valjda reći da se broji ispočetka. I što kad jednom prijeđeš 100K, jer većina nas starijih jest: da li je to zauvijek 0,7% ili ima neki godišnji “reset”, pa ispočetka?
Pa jesi li ih pitao ovo? Kad sam ih ja zadnji puta pitao oko novih cijena dobio sam odgovor da se to na mene ne odnosi kad i tak imam debelo preko 100k kn promet