Ne vidim u cemu je uopce problem, svi oni koji su u zagrebu imaju 20-ak dana da im to dostave što stvarno ne bi trebao biti problem. Ostali imaju isto toliko za ovjeru i slanje.
Pa kakvi ste vi veliki extra super mega investitori kad vam je problem napraviti ovako nesto?
Kazete da im je to nacin da se rijese neaktivnih klijenata. Mozda je i istina ali ne razumijem zasto vas to smeta. Sto vas briga uopce tko se koga rjesava.
Ja sam svoj ugovor potpisao i dostavio i nije mi bilo tesko.
Cak mi je dobro da se uskladjuju s novim pravilnicima da sve dalje bude u redu.
A ljudi moji, što su nas ovi kompjuteri uljenili… Pa šta da ste kao mreich 90-ih za svaku transakciju pješke išli do Burze? [smiley11]
i još čekali tri mjeseca da te upišu u knjigu dioničara!!!![smiley1]
Do kada je rok obnove?
Piše 1. prosinac ili nam zamrzavaju račune i sve na računima, nema pristupa na abac@trade i sl. !!!!!
soja:
”
Do kada je rok obnove?
”
Piše 1. prosinac ili nam zamrzavaju račune i sve na računima, nema pristupa na abac@trade i sl. !!!!!
Uuuu drama zaista. A danas je tek 9.11. Pa tko zaista ne stigne za 3 tjedna to obaviti i bolje a ga se rijese.
soja: ” Do kada je rok obnove? ” Piše 1. prosinac ili nam zamrzavaju račune i sve na računima, nema pristupa na abac@trade i sl. !!!!!
Pa, srećom postoje i brojne druge brokerske kuće, a ne maltretiraju svoje klijente tim glupostima. Sve mi se čini da će ovo biti zbogom abacusu od većeg broja korisnika.
Uuuu drama zaista. A danas je tek 9.11. Pa tko zaista ne stigne za 3 tjedna to obaviti i bolje a ga se rijese.
Nema potrebe za vrijeđanjem. Ja sam samo rekao što mi je pisalo u mailu i ništa više. Inače svoj sam ugovor potpisao i odnijet ću ga u zg kada budem imao slobodan dan jer radim dan, noć.
A za usporedbu, kada sam otvorio investor potpisao sam ugovor odmah i ne moram se sada nikome javljati i ponovno potpisivati nove ugovore.
Radi se o neprofesionalnom i bezobraznom ponašanju prema klijentima koje ionako ne žele. Ako su znali za to od 7. mjeseca, šta su točno čekali do sada? I otkada to treba ovjeravat potpis samo da bi se netko izjasnio u koju grupu investitora pripada? Koliko sam samo ugovora potpisao i nadopunio i nikad nije bilo potrebe za ovjerom niti samo morao osobno ići. Zaista je drama! Ljudi moraju ili ići u Zagreb za radnog vremena, plaćat put i parking ili kod javnog bilježnika pa u poštu plaćat ne baš zanemarive iznose, a za što? I to hrpa novootvernih investitora koji su samo zbog THTa i otvorili račun, i to i nekoliko mjeseci NAKON objave izmjena pravila ugovora! Zbog njihovog nemara ili neznanja ili oboje tisuće ljudi će platit po stotinjak kuna! Da se radi o njihovih par miliona kuna, a ne naših, siguran sam da bi se nešto smislilo. Ako njima nije drama, neka onda gospoda snose trošak.
Prilično sam siguran da to neće morati raditi baš svi investitori i sve brokereske kuće. Neke će se potruditi i naći način da pojednostave život svojim klijentim a neki će samo gledat da zaštite svoju pozadinu i smanje si posao. Ovo se sigurno moglo svesti na jedan checkbox ‘Prihvaćam uvjete’ prilikom idućeg logiranja, kao što rade svjetske banke, ili koje u najgoru ruku pošalju pismo sa povratnom plaćenom omotnicom.
Isto tako mi nije jasno kako mogu svojevoljno prekinuti uslugu koju naplaćuju i koju su potpisali da će pružati? Ljut sam i nisam jedini. Ako slučajno saznam da u nekoj brokerskoj kući to nije nije nužno (i dalje čekam komentare na rast.hr), tada se definitvno selim jer ovoj brokerskoj kući zasigurno nije niti malo stalo do nas.
E dragi moj looka, mislim da si u potpunosti fulao mnoge stvari. Investiranjem se ne moraš baviti, nitko te na to ne tjera. Netko je na ovom mjestu rekao: “… sad moram tjerati sve one moje da idu kod javnog bilježnika …” Jesi možda pomislio na to da je ovjera možda jedini načini na koji brokerska kuća u ovo vrijeme masovne histerije i pomamom na burzi može saznati da li uopće njihov klijent sam radi ili pak neko druge radi umjesto njega i da je ovjera ako ništa drugo onda možda ipak jedini način da se stvari izvedu na čistac? S druge strane, koliko znam, ispravite me, oni svoju uslugu ne naplaćuju kao recimo pbz investor, naplaćuju samo proviziju. Uvijek možeš telefonom zvati, pa ti to ne stoji. Malo se upoznaj sa činjenicama. Uostalom, mislim da nisu oni krivi što se svako malo donose gomila novih pravilnika, zakona i propisa. Zar stvarno misliš da njih veseli što se moraju baviti papirologijom nego lagodno živjeti? Mislim da u svemu tome niste baš pošteni, a iskazujete i gomilu neznanja.
Ne vidim u cemu je uopce problem, svi oni koji su u zagrebu imaju 20-ak dana da im to dostave što stvarno ne bi trebao biti problem. Ostali imaju isto toliko za ovjeru i slanje.
Pa kakvi ste vi veliki extra super mega investitori kad vam je problem napraviti ovako nesto?
Kazete da im je to nacin da se rijese neaktivnih klijenata. Mozda je i istina ali ne razumijem zasto vas to smeta. Sto vas briga uopce tko se koga rjesava.
Ja sam svoj ugovor potpisao i dostavio i nije mi bilo tesko.
Cak mi je dobro da se uskladjuju s novim pravilnicima da sve dalje bude u redu.
Te priče o usklađivanju pravilnika mi ne drže vodu jer niti jedna druga brokerska kuća ne traži da ponovo potpisujem ugovor.
Otvorio sam račun i potpisao ugovor kod njih prije 40-tak dana i sada bi trebao opet. Pravilnik je donesen u srpnju a oni ga provode 20 dana prije isteka roka. Na kraju krajeva razlog ponovnog potpisivanja ugovora, kako navode, je između ostalog i nalog HANFE da brokerske kuće moraju imati diferencirane klijente na profesionalne ulagače i one koji to nisu: “Sukladno Pravilniku Ovlaštena društva su obvezna sa svojim klijentima sklopiti pisani Ugovor o obavljanju brokerskih usluga, te sve klijente svoje klijente, s obzirom na njihovo znanje, iskustvo, financijsku situaciju i ulagačke ciljeve, razvrstavati na male i profesionalne ulagatelje. ” Ugovor smo već potpisali a to da li sam profić ili mali se nigdje u novom ugovoru ne spominje a kamoli da se negdje izjašnjava. Ničim oni ne mogu znati da li je netko profesionalni ulagač ili mali.
Drugo, kad je ugovor jednom potpisan onda se sve izmjene rješavaju aneksom a ne novim ugovorom, barem je to uobičajeno ali nije bitno kad bi opet morao dolaziti.
A što se tiče roka od 20 dana moram reći da su u najmanju ruku diletanti. To govorim zato što svatko tko radi s velikom klijentelom zna da se izmjene pravila (uvjeta poslovanja) ne rade s tako kratkim rokom zbog gužvi i naguravanja pred ulazom, gomila pošte, telefona… Teško je to kvalitetno odraditi u tako kratkom roku s tolikom gomilom klijenata a isto tako će biti mnogo klijenata koji neće moći to na vrijeme obaviti i što onda? Automatikom gube sva prava…[smiley6]
To se tak ne radi u radu s klijentima.
Pozdrav
Pregrmio sam sve probleme s abac@tradeom (da su barem mail s isprikom poslali, barem to nije bilo tesko), ali sad mi je stvarno dosta. OK zakon je zakon, ali on je donesen prije nekoliko mjeseci i sad najedanput posalju mail s rokom od 20 dana. OK ako si u Zagrebu i imas vremena, ali nismo svi u Zagrebu. Npr. ja trenutno nisam u Hrvatskoj i u 20 dana ne mogu im to ni osobno, a bome ni kod javnog biljeznika registrirat.
Poslao sam im mail s upitom i nikakvog odgovora nisam dobio. Mislim da decki predobro zaradjuju i ocito ih nije briga oce li im neki klijenti otic ili ne!
E dragi moj looka, mislim da si u potpunosti fulao mnoge stvari. Investiranjem se ne moraš baviti, nitko te na to ne tjera.
Pretpostavljam da mi i osiguravajuća kuća sada pošalje mail da moram ponovno doći nešto potpisati za osiguranje auta, tvoj komentar bi bio da me nitko ne tjera da imam auto?
Netko je na ovom mjestu rekao: “… sad moram tjerati sve one moje da idu kod javnog bilježnika …” Jesi možda pomislio na to da je ovjera možda jedini načini na koji brokerska kuća u ovo vrijeme masovne histerije i pomamom na burzi može saznati da li uopće njihov klijent sam radi ili pak neko druge radi umjesto njega i da je ovjera ako ništa drugo onda možda ipak jedini način da se stvari izvedu na čistac?
Mislio sam da se oni bave kupovinom i prodajom dionica za svoje klijente, a ne ustanovljavanju čiji unuk klika po internetu u bakino ime.
S druge strane, koliko znam, ispravite me, oni svoju uslugu ne naplaćuju kao recimo pbz investor, naplaćuju samo proviziju. Uvijek možeš telefonom zvati, pa ti to ne stoji. Malo se upoznaj sa činjenicama.
Nije bitan njihov model naplaćivanja. Bitno da sam već išao tamo potpisati ugovaranje uslugu koju mi sada sa nečim ponovno uvjetuju i prekidaju taj isti ugovor. Ovaj put je to neki Hanfin dopis od prije 3 mjeseca, drugi put može biti šta god.
Uostalom, mislim da nisu oni krivi što se svako malo donose gomila novih pravilnika, zakona i propisa. Zar stvarno misliš da njih veseli što se moraju baviti papirologijom nego lagodno živjeti? Mislim da u svemu tome niste baš pošteni, a iskazujete i gomilu neznanja.
Sad bi ja trebao reci da ih nitko ne tjera da se bave brokerstvom! [smiley2] Lets agree to disagree. Po meni ovo je nečuveno i bezobrazno. Možda se čini nepošteno, ali ću si uzet pravo na to mišljenje. Kao da se gomila propisa nije promjenila ni u telekomunikacijama, poduzetništvu, zaposlenju, bankarstvu, osiguranju, zdravstvu…i NIGDJE nisam nikad morao ići nanovo potpisivati nikakve nove ugovore koje već imam. Pa zamisli samo kad bi dobio mail iz svoje banke da moraš osobno doći potpisat neki papir gdje ti izjavljuješ da li si ti mali, srednji ili veliki štediša ili će ti oni zatvorit račun? [smiley8] To bi jednako tako bilo nečuveno! Ili su krajnje nesposobni ili imaju skriveni motiv, u oba slučaja sam razočaran. Ostaje mi samo vidjet da li je ovo stvarno samo njihovo genijalno riješenje ili je sve ovo u stvari upućeno Hanfi, što ipak sumnjam.
Ne želim flameat više, znate svi da sam nezadovoljan i to je to. Sorry svima koji su se nekako uspjeli uvrijedit.