S obzirom da sam pljuvao kad ih je išlo, sad moram primjetiti da abac@trade radi “warp 10” brzinom!
E sad, upgrade ili odljev korisnika u toj mjeri da nas trenutno ima 10 pa mozemo normalno trgovati [smiley2]
Upgrade je u pitanju. Nemam nikog tamo ali 99,99% sam siguran
Bit će da je odljev korisnika. Ja definitivno selim najmanje pola portfelja od njih, a za ostatak ću vidjeti kako će biti idućih dana. Da su fer ukinuli bi nam provizije na rok od mjesec dana, ali ne vjerujem u bilo kakav bonus iako smo zbog njihovih propusta bili drastično zakinuti prema ostalim ulagačima.
Mislim da je definitvno upgrade u pitanju,a vjerojatno je i zato bilo tehničkih problema. nadam se da će ovako i ostati. uostalom – čini se da svi navale prodavat HT taman u ponedjeljak jer se sjete za vikend da bi mogli prodat. tako da će i tu bit rasterećenja. al da sad leti – leti.
Pa šta je ovo… Kad me nije srce strefilo kako je proletio unutra. Ko u kuminu…. [smiley2]
Pa šta je ovo… Kad me nije srce strefilo kako je proletio unutra. Ko u kuminu…. [smiley2]
Ma prepali su se kad su vidili moj post gdje sam pitao “ima li tko kakva iskustva sa HITA?”. Trebao sam ranije izgleda to pitati.[smiley2]
nevjerojatno koji preokret. ko jucer u F1.
nalog mi je odmah (mislim ispod minute) bio na mostichu [smiley2]
abacus je zakon, mi smo pe_eri !!!!!!
bravo abacus. Svaka čast na upgradeu.[smiley11][smiley11][smiley11][smiley11][smiley11]
ja sam lijepo govorio, ali niste me slušali.
abacus je zakon, a mali problemčići uvijek su mogući.
[smiley11]
Poštovani klijenti,
Ovim putem želimo Vam se duboko ispričati zbog svih neugodnosti i problema koje proživljavate u posljednjih par tjedana koristeći uslugu Abac@trade. Mi smo tvrtka kojoj je na prvom mjestu zadovoljstvo naših klijenata, te brzina, pouzdanost i kvaliteta naših usluga, u periodu prije i za vrijeme trgovanja dionicama HT d.d. učinili sve što je u našoj moći, kako u materijalnom tako i u osbnom angažmanu, kako bi se ovi neugodni događaji pod svaku cijenu izbjegli. Nažalost, u jednom dijelu, koji se ispostavio najvažnijim smo bili nemoćni. Abacus brokeri d.d., kao i preko 90% brokerskih kuća u Hrvatskoj koristi isti interni brokerski sustav kojeg distribuira i održava jedna hrvatska kuća za izradu poslovnih sustava, a koji je nezaobilazni dio usluge Abac@trade. Konačno, danas u tijeku dana su po informacijama iz spomenute tvrtke otklonjeni svi problemi koji su dovodili do nemogućnosti kontinuiranog i kvalitetnog rada. Prema našim prvim spoznajama, usluga Abac@trade trenutno radi na zadovoljavajućem nivou i mi ćemo sve učiniti da tako i ostane.
Ono što možemo obećati jeste da ćemo i dalje nastaviti sa maksimalnim zalaganjem i naporom pokušati održati trenutačnu kvalitetu rada na zadovoljavajući način kako bismo svim klijentima omogućili jednake uvjete pri pristupu našim brokerima, a s druge strane i tražiti rješenje koje nas u ovu situaciju nikad više neće dovesti.
S poštovanjem,
Petar Brkić
direktor
Abacus brokeri d.d.
ma kolega svaka čast…ali ako nema dobrih sustava u HR ,,tj pa ima informatičara programera na bacanje…odi van, preko bare..pa u japan.irsku…nabavi sustav..a mi ćemo i dalje vam plaćat provizije…i to je to…
pa bar danas ima računala koja mogu napravit milijarde procesa u sekundi…onda ne vidim razlog zašto abac ne radi tjednima..
ima konzultanata…oni malo više koštaju ali najviše košta nezadovoljan korisnik
bravo abacus. Svaka čast na upgradeu.[smiley11][smiley11][smiley11][smiley11][smiley11]
ne kužim,,radi..dal sad mogu dat nalog na nyse..
baš me zanima kak će biti sutra