Katastrofa. Trebaju promijeniti ime u Dibidus brokeri
treba ima dati kipic ‘zlatni broker’ na nekom izboru za naj brokere…a bilo je i nekih obecanja da ce se sredit za nekoliko dana..iako za nekoliko dana ode baka s kolacima, ipak sam se nadao da cu one neke mrvice zastic…al nist..ja bi to kljuc u bravu da sam na njihovom mjestu..[smiley16]
pa daj se više sredite već 14 dana je pušing tamo…nek bar osposobe te servere..kaj je tak teško uložit malo nakon to su dobili milione kuna provizija od novih 30 000 dioničara,,,10% je sigurno u abacusu
Koja tragedija od Abacus brokera, svi drugi su se normalizirali, a njima i dalje traje raspad sistema!! Zar drugi ne moraju upisivati naloge ručno, samo oni??!? O hebemuuuuuu….
i ja sam njihov korisnik…, nažalost 🙁 Uspijem se logirati svakih 2-3sata, a nalog uspješno zadati tek oko 13-14h. I to nakon više pokušaja.
S obzirom da mi PG, a i Complete Line rade savršeno, ono što poželim prodati prebacit cu jednostavno na njih. Jednostavnije je i brze nego bjesomucno pokusavanje logiranja na abac@trade. Svjezi cash ionako vec duze vremena ne ide na abacusov racun…
Ne znam cita li ovo tko iz Abacusa, ali ako cita – moze vas biti sram; Potpuno neozbiljno i neprofesionalno postupaju prema korisnicima. Da barem stave neku ispriku na stranice ili obecanje da ce kroz neki period zaposliti vise brokera/pojacati hardware. Ili uvesti zadavanje naloga golubovima pismonošama[smiley2]
Problem je kaj oni klinci iz kvarta, koji rade aplikacije za 50 eura, neznaju radit s pravim bazama podataka, a ovi koji znaju neće radit za 50 eura.[smiley2]
Preporuka.
Ugasite sve internet preglednike te upalite samo ie te se preko njega pokušajte spojiti. ja preko firefoxa nisam uspio ali preko inte explo jesam.
Zadao sam nalog, nalog proveden, dionica kupljena.
ista stvar je i u HITA Vrijednosnice… u tjedan dana sam 100 puta zvao telefono…niti jednom ih nisam dobio…web im je na samrti…non stop javlja poruke koje nisu prilagodjene krajnjim korisnicima itd itd…
Svim korisnicima Ceba@trade usluge ispričavamo se što uslijed tehničkih problema nisu ovu uslugu mogli adekvatno koristiti dana 16. listopada 2007. godine u periodu od 10-11.15 sati.
Ja mislim da svima vama treba upravo ovo, barem isprika jel tako, minimum korektnosti !
[smiley1][smiley2]
Svim korisnicima Ceba@trade usluge ispričavamo se što uslijed tehničkih problema nisu ovu uslugu mogli adekvatno koristiti dana 16. listopada 2007. godine u periodu od 10-11.15 sati. Ja mislim da svima vama treba upravo ovo, barem isprika jel tako, minimum korektnosti ! [smiley1][smiley2]
Zar nije sramotno da se vec 2 tjedna ne moze normalno trgovati, a da se oni nisu udostojili niti ispričati zbog poteškoća!?
Preporuka.
Ugasite sve internet preglednike te upalite samo ie te se preko njega pokušajte spojiti. ja preko firefoxa nisam uspio ali preko inte explo jesam.
Zadao sam nalog, nalog proveden, dionica kupljena.
radi!
Puno hvala!
Sad da li je to slučajno ili ne… 🙂